BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 06:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, 11:50 
lukas88 napisał(a):
tam niewiadomo jakich osiągów sie nie spodziewaj.... jest to odczuwalne minimalnie

ja swojego wyciołem bo potrzebowałem kasy a kata miałem troche pękniętego i kapały z niego skropliny......



i za ile go sprzedale ... co wstawiles zamiast jego i jak ci sie teraz nim jerzdzi????


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, 12:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
wstawiłem uniwersalny tłumnik środkowy przelotowy takie coś :
http://www.allegro.pl/item362422140_tlu ... a_awg.html

musiełem jeszcze dospawać rurki z jednej i z drugiej strony

kata sprzedałem za 550 zł

A jak mi sie jeżdzi to myśle że tak jak z katam no może szybciej sie zbiera z 2 tyś do 3 tys

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, 12:24 
lukas88 napisał(a):
wstawiłem uniwersalny tłumnik środkowy przelotowy takie coś :
http://www.allegro.pl/item362422140_tlu ... a_awg.html

musiełem jeszcze dospawać rurki z jednej i z drugiej strony

kata sprzedałem za 550 zł

A jak mi sie jeżdzi to myśle że tak jak z katam no może szybciej sie zbiera z 2 tyś do 3 tys

]


a co by bylo lepsze ten tlumik czy strumienica??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, 13:12 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
odison napisał(a):
a co by bylo lepsze ten tlumik czy strumienica??
jak chces miec wiekszy chałas to strumiennice(wiekszosc doradza rure) jezeli wolisz zeby bylo cicho to tłumnik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, 13:19 
rdk napisał(a):
odison napisał(a):
a co by bylo lepsze ten tlumik czy strumienica??
jak chces miec wiekszy chałas to strumiennice(wiekszosc doradza rure) jezeli wolisz zeby bylo cicho to tłumnik


a bardzo glosno jest przy strumienicy??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, 13:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: kostrzyn
powiem tak ... u mnie w compact 316i słychać ją tak przy 2.5 - 3 tys obrotów a potem tak jak było przedtem

ja wspawałem strumienice + cały końcowy wydech z nowa rura co idzie do strumienicy
pospawane wszystko tak jak ma być i przy np 120- 180 km/h nie moge powiedzieć żeby było jakoś max głośno jedynie przy tych obrotach które pisałem wyżej

natomiast kolega ma w takiej beemci jak ty i u niego przy ok 80km/h jest okropnie niemiły bas że aż niedobrze się robi ale dam sobie rękę uciąć ze ma dziurawy wydech

więc jeżeli już się zdecydujesz to nie żałuj pieniążków i zrób tak jak ma być ...

_________________
byÂł COMPACT jest JEEP GRAND CHEROKEE 5.2 V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, 13:43 
thomi napisał(a):
powiem tak ... u mnie w compact 316i słychać ją tak przy 2.5 - 3 tys obrotów a potem tak jak było przedtem

ja wspawałem strumienice + cały końcowy wydech z nowa rura co idzie do strumienicy
pospawane wszystko tak jak ma być i przy np 120- 180 km/h nie moge powiedzieć żeby było jakoś max głośno jedynie przy tych obrotach które pisałem wyżej

natomiast kolega ma w takiej beemci jak ty i u niego przy ok 80km/h jest okropnie niemiły bas że aż niedobrze się robi ale dam sobie rękę uciąć ze ma dziurawy wydech

więc jeżeli już się zdecydujesz to nie żałuj pieniążków i zrób tak jak ma być ...


nie no wiem kasy mi nie szkoda nawet jak sprzedam kata to bede mial jakies 500zl kupie wydech za 300 strumienice lub tlumik srodkowy i sam sobie to zrobie ale chodzi mi o to zeby nie byla glosna tylko delikatny basik taki mily dla ucha!!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, 14:53 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
u mnie w 2,0 m52 mam strumniennice i za nia juz nic nie ma oprocz koncowego tlumnika :hyhy: i slychac taki metaliczny dzwiek od 3,5 d0 4,5 tys obrotow potem znowu cisza :D mi sie ten dzwiek osobiscie bardzo podoba :D na wolnych obrotach dzwiek podchodzi pod V8 :hyhy: no ale niestety to tylko r6 :cool:
no ale widze ze bede musiał chyba szukac kata bo mam 2 sondy ;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, 22:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 230
Lokalizacja: KrakĂłw
Witam
ja w m50b25 wyciąłem kata i wstawiłem rury, z czystej ciekawości. Został środkowy tłumik i końcówke mam ze stali nierdzewnej, dziwięk uciązliwy w przedziale 3,5 tys-4,5tys obr. Głośniej o wiele jak z katalizatorem. Teraz mam zamiar wstawić strumienicę lub tłumik przelotowy, ale z tego co czytam to wybiore to drugie, bo wybierając strumienicę pewnie to nie uciszy wydechu...
osobiście nie polecam samej RURY.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2008, 00:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
ten znajomy co sobie wyciol i zalozyl sportowy filtr to chyba wiecej sobie wmawia niz naprawde mu to daje. Wystarczy przeczytac pare artykolow w roznych motoryzacyjnych czasopismach zeby wiedziec ze taka przerobka jak da mu od 3 do max 5 koni nie zaburzajac przy tym normalnej pracy silnika to juz jest dobrze. A watpie zeby tak bardzo dala sie odczuc taka "stadnina" w samochodzie no chyba ze w 126p wtedy tak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2008, 12:35 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
panowie ja mam 2 sondy i nie mam kata tylko strumien;/ (niestety tak juz było)
teraz musze szukac kata i ponownie go wspawywac czy jest moze na to jakis inny patent
?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2008, 16:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
rdk napisał(a):
panowie ja mam 2 sondy i nie mam kata tylko strumien;/ (niestety tak juz było)
teraz musze szukac kata i ponownie go wspawywac czy jest moze na to jakis inny patent
?


Ty masz 320?? Jaki rok??

Wspawanie Kata zaoszczedzi Tobie sporo potęcjalnych problemow na przeglądzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2008, 17:24 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
GŁADKI napisał(a):
Ty masz 320?? Jaki rok??
tak 2,0 95r
GŁADKI napisał(a):
Wspawanie Kata zaoszczedzi Tobie sporo potęcjalnych problemow na przeglądzie
auto jest juz po przegladzie wiec luz, chodzi mi tylko o ewentualne problemy z jednostaka napedowa spowodowane brakiem kata
dodam ze jezdze tak juz od roku bo nie wiedzialem ze brak kata moze tak szkodzic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2008, 14:31 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
witam! musze wywalić katalizatro bo padnięty i w zakładzie gdzie robia takie rzeczy chcą mi wstaiwźć 2 rurki zamiast taka... Co zrobic (kupno taka odpada z powodów finansowych) wstawić strumienncie? Ale niechce zeby auto chodziło jak traktor i każdy sie odwracal jak będę jechać... Ile mam sąd lambda?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2008, 19:14 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
jezeli silnik masz na simensie to beda 2 ;


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2008, 20:00 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
yyyyyyy ale co ma tam byc simensa???? bo nieeczaje zabardzo o co z tym chodzi... a co powinno byc pod spodem??czy moze powinny odchodzić od układu wydechowego jakies kable? jak tak to ile ich tam powinno byc...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2008, 15:30 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
jezeli silnik jest na podzespołach simensa to beda 2 sondy lambda jedna przed a druga z a katem. jezeli na boschu to tylko jedna przed katem
najłatwiej jest zerknac jaki masz komputer jezeli jest simens to i podzespoły tez simens


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL