BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 08:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] SWAP 1.8i na 1.8is
PostNapisane: 11 maja 2008, 14:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 158
Lokalizacja: WLKP
Witam!! Szukam i szukam na temat swapu z silnika 1.8i (ktory juz zrobil swoje i czas go odstawić na polke) a 1.8IS. Każdy pisze to samo a nie ma nigdzie opisu jak taka operacja przegiega czy tez zdjęc. Wymiana wiazki ,kompa i innych rzeczy wiem ze jest potrzebna ale potrzebuje opis czy zdjecia. Mam silnik 1.8i z 94 roku kupuje teraz silnik 1.8IS z 97 roku z calym kompletem. Moje pytanie bardziej sie tyczy elektryki co jak gdzie i z czym. Mam pojęcie ale wole sie upewnic. Jesli ma ktoś jakies materialy bardzo bym prosil o nie. Oczywiscie przepraszam za kolejne zalozenie podobnego tematu. Dziekuje i Pozdrawiam!

Tytułuj tematy zgodnie z ustalonymi ZASADAMI
Zapoznaj się z nimi jeśli chcesz uniknąć ostrzeżenia następnym razem.


..::CZARNY::..

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 11 maja 2008, 23:10 przez Bambu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, 16:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: warszawa
ja u siebie robilem i nie bylo zednego problemu. Poprostu wywalasz silnik z cala wiazka elektryczna az do komputera wsadzasz drugi silnik na jego miejsce i gotowe. Zadnych przerobek robic nie musisz.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, 23:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 632
Lokalizacja: WOT
czy to ma sens z 1.8i na 1.8is, nie lepiej wsadzić jakieś 6 garów

_________________
E39 528i GreenCywilStyle5er vol1.1
E36 328i bez dachu
E36 320i coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2008, 07:00 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 782
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
pudo napisał(a):
czy to ma sens z 1.8i na 1.8is, nie lepiej wsadzić jakieś 6 garów


Przy 6 garach musisz zmieniać wszystko, włącznie z zawieszeniem, tu pasuje wszystko idealnie, bez większych przeróbek, więc czy opłaca się tyle zachodu tylko dla brzmienia 6 garów i +10PS?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2008, 07:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 632
Lokalizacja: WOT
to tylko moje zdanie, jak przekładać to już coś konkretniejszego

_________________
E39 528i GreenCywilStyle5er vol1.1
E36 328i bez dachu
E36 320i coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL