BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 15:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Kit K&N 57i-1000 Gen 2
PostNapisane: 13 maja 2008, 08:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1922
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Moje BMW: E92 335i, Z3 2,8 FL
Kod silnika: N54B30, M52TUB28
Witam drogich forumowiczow.
Wczoraj zakupilem i dokonalem montażu kompletnego Kit'u K&N z obudową i uszczelkami do E46 328 coupe z 1999 roku.
Chcialem podzielic sie swoimi opiniami i zachecic osoby ktore rozwazają montaż stożka.
Przede wszystkim zestaw idealnie pasuje do auta w fabryczne miejsce montażowe, w zestawie jest wszystko co trzeba do jego zamontowania. Ściana grodziowa jest szczelna i przede wszystkim doskonale zatrzymuje ciepło od silnika, stożek jest cały czas zimny i jest nawet miejsce do doprowadzenia dolotu ze zderzaka od dołu filtra.
Silnik zaczął byc bardziej elastyczny-to sa moje odczucia. No i oczywiście piekny odgłos.

chętnie bym załaczył fotke komory silnika jak wyglada po zamontowaniu zestawu, tylko az glupio pisac ale nie wiem jak wklejać fotki :kwasny:

Pozdrawiam serdecznie i prosze o info jak zamieszczac foty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: K&N Kit 57i-1000 Gen2 w E46 328
PostNapisane: 14 maja 2008, 19:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1922
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Moje BMW: E92 335i, Z3 2,8 FL
Kod silnika: N54B30, M52TUB28
Oto zdjece jak wyszedl filtr z zabudowa.

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2008, 20:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
sabbath, a jakieś zmiany poza wyglądem są :?:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2008, 21:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Może jakąś hamownie być odwiedził....


Bardzo jestem ciekawy wykresu...

A jak długo jedziesz w korku... nie czujesz że łyka trochę ciepła ? nie muli ?

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: re
PostNapisane: 15 maja 2008, 19:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1922
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Moje BMW: E92 335i, Z3 2,8 FL
Kod silnika: N54B30, M52TUB28
Ciezko mi stwierdzic bo jak kupilem auto to byl sam stozek K&N i to juz troszke zniszczony.
Kupilem owy zestaw i wydaje mi sie ze jest lepiej od stanu wyjsciowego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 69 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL