BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 12:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2008, 10:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
hmmm, wydaje mi sie, że każda puszka różni się wielkością i objętością. dedykowany to dedykowany, zwykły możesz założyć do każdego wiejskiego tuningu z tym że często niestety obniża moc a dedykowany jest tak zaprojektowany że uwzględnia po drodze wszystkie tłumiki środkowe itp, przy produkcji takiego ultera dedykowanego analizuje sie cały wydech od kolektora po końcówke i na samym końcu jest dobierana odpowiednia wielkosć puszki, zwężenia w środku aż po samą średnice wydechu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2008, 11:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
hmmm skoro tak to jednak wstrzymam sie i przyzbieram kase na dedykowanego....

a wycięty kat i wstawiony tłumnik przelotowy środkowy nie będzie przeszkadzał dedykowanemu??? bo originalnie był katalizator..

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2008, 11:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 116
Lokalizacja: WrocÂław
lukas88 napisał(a):
a czy jest ktoś kto ma 1.8 i tłumnik dedykowanu Ultera i mógby mi podać wymiary puszki?????

dedykowany kosztuje 2 tyle :kwasny: a jeżeli uniwersalny różni sie tylko rurą do przyłączu to lepiek uniwersalnego zakupić wieczorkiem sie pobawić i 400zł zostaje na inne wydatki do buni :hyhy:




tey chetnie bzm poynal jaki jest wzmiar bo chcialbzm u siebie wzmienic tlumik koncowz na jakis ladniejsyz ale niestetz nie wiem jakie sa wzmiarz ..... jak narayie wzwalilem kataliyator i wstawilem tlumik pryelotowz ....do tego musye jesycye kupic ten koncowz i jak narayie nie moge sie porusyac bo nie mam go


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2008, 12:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
lukas88, ja mam zamiast kata strumienice łuskową a końcówke dedykowaną ultera i wg mnie troszke lepiej autko sie zbiera, może to tylko takie mylne odczucia, nie wiem ale na 100000% nie jest gorzej niż było ale papierka na to nie mam ;]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2008, 20:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 53
Lokalizacja: Bawaria
oj panowie teraz to jusz nie wiadomo co kupic heh a ma ktos moze tego ultera dwururke dedykowanego do compakta??:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 00:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 268
Lokalizacja: Żelechów/Tullamore
Moje BMW: 2xCoupe: E30&E36
Kod silnika: M40 & M42
Garaż: www.klubbmwirlandia.czo.pl
Ulter pewnie ma... :rotfl:

_________________
Obrazek
PL e30 M40B18 by BeeRTe
IE e36 M52B28 by BeeRTe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 01:21 
Cytuj:
hmmm, wydaje mi sie, że każda puszka różni się wielkością i objętością. dedykowany to dedykowany, zwykły możesz założyć do każdego wiejskiego tuningu z tym że często niestety obniża moc a dedykowany jest tak zaprojektowany że uwzględnia po drodze wszystkie tłumiki środkowe itp, przy produkcji takiego ultera dedykowanego analizuje sie cały wydech od kolektora po końcówke i na samym końcu jest dobierana odpowiednia wielkosć puszki, zwężenia w środku aż po samą średnice wydechu.
_________________


gdzie się naczytałeś takich rzeczy?

lukas88 napisał(a):
i przyzbieram kase na dedykowanego....


po co? po to, by wydać więcej pieniędzy?

naprawdę, chciałbym się dowiedzieć skąd wiecie takie rzeczy o "dedykowanych" super ++ mocy... albo od kiedy ulter robi takie coś za taką cenę.

Ulter to dobra firma, ale nie prawda, że uniwersalny tłumik zabiera coś, ani dedykowany dodaje. to nie supersprint, ani eisenmann.

Wybaczcie, ale jak przeglądałem ten temat i czytam te bzdury o tłumikach uniwersalnych, że to kupa szmelcu, bo jak do wszystkiego, to do niczego, a dedykowane to dobre, bo liczone są pod wszystko, to odechciewa mi się pisać czegokolwiek na forum.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 13:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
Cytuj:
uniwersalny tłumik zabiera coś, ani dedykowany dodaje


nikt nie napisał, że dedykowany dodaje jakąś super moc :/ napewno nie ja, i nie jestem pewien czy w ogóle coś dodaje sama końcówka, pewnie nie. Czy uniwersalny odbiera moc tego też nie wiem chociaż czytałem pare wypowiedzi na temat uniwersalnych i dużo ludzi narzekało, że tłumik musi być dopasowany, nie mozna przecież założyć tłumika sportowego np mugena czy coś takiego niby pod silniki 1.6 do 2.8 chyba nie ?

Cytuj:
albo od kiedy ulter robi takie coś za taką cenę.


nooooo z tego co wiem to już od dość dawna, nawet na TVN Turbo jak ten słynny Tede czy jak mu tam montował do swojej bety zestaw Ultera wypowiadał się jeden z pracowników firmy ulter, że układ wydechowy nie jest byle jak skonstruowany i to co do niego należy da sie zamienić na co innego ale z głową i nie polega to na wspawaniu byle czego zamiast katalizatora czy innego tłumika... nie wiem zresztą, nie bede filozowofać więcej bo nie jestem niewiadomo kim w tym fachu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 17:52 
ulter pisze na stronie, że nie wiadomo co dedykowany ma większą sprawność itd. trochę to jest naciągane, trudno, żeby producent sam sobie cisnął. z resztą, o magnetyzerach też sobie naczytamy, jakie są dobre, zmniejszają spalanie i dodają ODCZUWALNĄ moc.

panowie, nie oszukujmy się, ile z dedykowanego tłumika wyciągniemy? to nie jest supersprint, czy eisenmann. tam gdzie montowałem tłumik, dowiedziałem się, ze puszki praktycznie to samo. róznica tylko w montażu i rurkami, które wychodzą z niego. jednak można to dopasować tak, że wcale się nie odbiega przy uniwersalnym od nie wiadomo jakich charakterystyk, a customowe wydechy, to co?

chyba, że przez ostatnie 3 lata się coś zmieniło, w każdym razie ja mam u siebie customowy wydech w takim razie, przymierzałem 2. puszki, krótką i dłuższą, cichszą. efekt był taki, że przy dłuższej brzmiało jak seria, tylko trochę głośniej i buczało trochę. za to krótki fajnie brzmiał, zwłaszcza przy odpuszczaniu i wyższych obrotach, oraz odpalaniu silnika. okazuje się, że mam identyczną puszkę, jak przy dedykowanym, tylko, że zamiast fabryki, facet dorobił mi rury i mocowania. za kawałek rury i robociznę dopłaciłem ok. 100zł, przy czym nawet na fotkach widać, jak jest spasowany. wystaje tylko tyle, ile sam chciałem, końcówka była obcięta i dospawana do tłumika pod takim kątem, że jest prosto. Jak się stanie przy zderzaku, nie ma szans, żeby gdzieś wystawał, albo patrząc od tyłu, jak jest w oryginalnym wycięciu w zderzaku.

o ile dobrze pamiętam, w dedykowanych nie było takiej jednorurkowej, jak chciałem, były inne. dwururki nie chciałem, bo szkoda ciąć zderzak, bo nawet o ile źle się wspawa tłumik, można go odciąć i wspawać jeszcze raz, to do zderzaka już się nic nie doklei, zwłaszcza jak się okaże, że chcemy wrócić do ori tłumika, co się często zdarza.

Reasumując, montując tłumik uniwersalny, nie prawdą jest, że coś "mocy" zabiera, a dodaje? hmmm.... gdzieś mam wykres z hamowni dedykowanego i między 2,5-3.5 rpm krzywa momentu jest niżej od ori, a przed mocą max. trochę wyżej krzywa, ale wartości max. takie same. ja różnicy w osiągach nie widzę żadnej, poza tym, że w końcu 4 gary jakoś chodzą, kto słyszał, to wie, że wcale nie brzmią jak 4. Do 6-ściu im daleko, ale nie tylko moim zdaniem duża poprawa.

Ponadto, końcówkę dobrałem sobie sam, taka jak mi pasi. Jak się zamówi tłumik dedykowany, montuje się i tyle, po zawodach, a ja sobie sam wybierałem przymierzając inne puszki dźwięk jaki ma być.

Pomijając nawet te 300 czy 200zł jakie zaoszczędziłem, nawet jakbym miał 100 dopłacić i tak wolałbym "customowy wydech", bo mam więcej możliwości w jego dopasowaniu pod swoje "widzimisie"


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 18:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
heh, ja sie już nie wypowiadam, każdy mówi co innego, ja mam dedykowany używany za 160zł+19zł przesyłka i nic mnie to więcej nie kosztowało jak włożenie troszeczke własnej pracy i spawania, a co do uniwersalnych, każdy orze jak może, nie wiem tylko czemu zawsze wszyscy piszą "zakładaj tylko i wyłącznie dedykowany", pewnie coś w tym jest ale już nie wnikam, oizdro :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 18:16 
racesupport napisał(a):
a co do uniwersalnych, każdy orze jak może,


stać mnie na dedykowany, ale wybrałem inne rozwiązanie. widocznie zrobiłem straszy błąd :wstyd:

racesupport napisał(a):
nie wiem tylko czemu zawsze wszyscy piszą "zakładaj tylko i wyłącznie dedykowany", pewnie coś w tym jest ale już nie wnikam, oizdro :)


jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. dla firmy, która to produkuje, korzystniej dedykowane klepać, bo się lepiej sprzedają i dorabiają ideologię. zawsze wszyscy piszą, że coś czują, a ile z nich było na hamowni? tak samo stożki. też każdy mówi "o człowieku jak to chodzi". po 1. psychotuning, po 2. ludzie często nie mają własnego zdania i powtarzają to, co czytają na stronie producenta.

ale też bym się wkurzył i dalej pewnie upierał przy swoim, że "dedykowany coś daje" jakby ktoś mi powiedział, że przepłaciłem za identyczną puszkę do tłumika :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 18:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 268
Lokalizacja: Żelechów/Tullamore
Moje BMW: 2xCoupe: E30&E36
Kod silnika: M40 & M42
Garaż: www.klubbmwirlandia.czo.pl
Nie każdemu też chce się rzeźbić w...prawda???
Jak kogoś stać a nie chce mu się albo nie ma czasu na kombinowanie to kupuje sobie dedykowany i sam albo z pomocą każdego pana Zenka w stodole czy za sobie go założy. :hyhy:

Poza tym jak wspomniałeś jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o...hajs!
Bardzo często ludzie,których stać na większy wydatek nie robią tego bo jednak szkoda im tych PLNów :wstyd: i różnie to zachowanie można nazwać hehe :hyhy:

Ja np. zawsze będę za dedykowanym z jakiej firmy by nie był-bo to jednak dedykowany do BMW (coś wtym jest ;) ) a nie do dacii,fiata czy hondy...a potem spawany, wyginany itp.

Peace

_________________
Obrazek
PL e30 M40B18 by BeeRTe
IE e36 M52B28 by BeeRTe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 18:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
mi się zawsze wydawało że dedykowany to jest taki że jest wszystko gotowe jedynie co musisz zrobić to przykręcić i z tąd ta cena

a uniwersalny to dla tych co przytną pospawają i też mają

a dlaczego cena uniwersalnego jest dużo dużo mniejsza, logiczne jeżeli jest coś masowo robione to jest tańsze


jednak po przeczytaniu tutaj niektórych postów głupiałem całkowicie, bo ktoś napisał że uniwersalny zmuli auto :wstyd: Teraz to już całkowity mam mętlik w głowie... ale jednak chyba kupie uniwersalnego i 400zł zostanie na inne wydatki :hyhy:

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 18:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: Karczew / Warszawa
No tak, po co dedykowany..... :hyhy:
zamiast ładnych feli 17' czy 18' można założyć całe koła od Jelcza, a jak most padnie, to przecież na szrot można skoczyć i z poldka wyciągnąć.

Takich głupot się słuchać nie chce, mogliście sobie UAZ-a kupić, a wtedy takie bajery byłyby na miejscu. Jeśli dalej tak pójdzie, to nie będzie można używanej BM-ki kupić, bo każdy na niej tylko oszczędza!

A co do tłumików....uniwersalne są do wszystkiego...czyżby cinquecento miało coś z monster cara? Bo do obu można to wje...ać. A tłumiki dedykowane są w zależności od pojemności, stopnia sprężania, itd. wsadź sobie jeden z drugim przepływomierz od 2.0 do jakiegoś 1.6 i do 3.0 i kapniecie się o co chodzi. Poza tym, te tłumiki to setki godzin spędzone przy kształtowaniu, pojemności itd, podobnie jak cały wydech.
Nie jestem mechanikiem, ale coś niecoś o tym wiem, a jak się ktoś nasłucha Pana Zdzisia, to może wskaże, w którym miejscu wiertarką dziurę zrobić, żeby bas było słychać....

jak się to czyta, to żal du... ściska, to tyle


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 18:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: kostrzyn
o stary :super: z tym jelczem to przegiąłeś ...szacun

co prawda to prawda ale z tymi setkami godzin to prze kolorowałeś ale co fakt to fakt

dedykowany jest projektowany z myślą o silniku z którym będzie współpracował
a uniwersalny to po prostu jest robiony na wymiar i tyle

_________________
byÂł COMPACT jest JEEP GRAND CHEROKEE 5.2 V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 18:52 
BeeRTe napisał(a):
Poza tym jak wspomniałeś jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o...hajs!
Bardzo często ludzie,których stać na większy wydatek nie robią tego bo jednak szkoda im tych PLNów :wstyd: i różnie to zachowanie można nazwać hehe :hyhy:


mi nie szkoda ziko na auta, a mimo to zrobiłem inaczej.

Cytuj:
Nie każdemu też chce się rzeźbić w...prawda???


Mnie wymiana tłumika czasu kosztowała ok. 4 godziny jak dobrze pamiętam i tylko mówiłem co chcę. To, to, to i to. Dziękuję.

BeeRTe napisał(a):
Ja np. zawsze będę za dedykowanym z jakiej firmy by nie był-bo to jednak dedykowany do BMW (coś wtym jest ;) ) a nie do dacii,fiata czy hondy...a potem spawany, wyginany itp.


powiedz to latynosom, albo posiadaczom 540stek z customowymi exhaustami.

lukas88 napisał(a):
bo ktoś napisał że uniwersalny zmuli auto :wstyd:


jak taka sama puszka tłumika może z "dedykowanymi" mocowaniami dodawać moc, a taka sama pucha z rurami spawanymi przez pracownika warsztatu ma diametralnie się różnić na niekorzyść?

mi to tak zabrało, że o ponad sekundę na GPS wykręciłem lepiej do setki niż podaje katalog :wstyd:

PS. Mówimy cały czas o uniwersalnych puszkach ULTER-a.


z resztą, lukas88, najlepiej, jak podjedziesz do autoryzowanej stacji ultera i popytaj, popatrz co mają, obejrzyj, bo niektóre końcówki na fotkach wyglądają fajnie, a w rzeczywistości padaki. popytaj ile Cię wyniesie montaż jednego i drugiego i wtedy podejmij decyzję.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 19:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
O czym wy tu w ogóle piszecie ? Dedykowany ULTER ? A co to za firma ! Są w necie wykresy jak sie zachowują samochody na dedykowanych Ulterach... Moc i nm pięknie spadają :] Rozmawiac to można o dedykowanych wydechach Hartge czy Remusa a Ulter to niestety marna firma i u nich "dedykowany" oznacza to że pasuje bez przeróbek - plug&play a nie to że coś doda.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 19:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
viperstr napisał(a):
No tak, po co dedykowany..... :hyhy:
zamiast ładnych feli 17' czy 18' można założyć całe koła od Jelcza, a jak most padnie, to przecież na szrot można skoczyć i z poldka wyciągnąć.

Takich głupot się słuchać nie chce, mogliście sobie UAZ-a kupić, a wtedy takie bajery byłyby na miejscu. Jeśli dalej tak pójdzie, to nie będzie można używanej BM-ki kupić, bo każdy na niej tylko oszczędza!



żenująca odpowiedz :wstyd: no i pewnie twoja betka jeżdzi na originalnych częściach z BMW i nie masz ani jednej części zamiennej bo zamienniki to są do poloneza a do BMW tylko ori no i jest systematycznie serwisowana w ASO bo przecież inne zakłady to sie nadają tylko do fiata i forda :wstyd:

co do tłumnika to narazie będe jeżdził na originalnym aż sie całkiem rozleci i poczekam może jeszcze sie dowiem nowych rzeczy bo narazie to nie ma konktetnej odpowiedz :P

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 19:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
lukas88 napisał(a):

żenująca odpowiedz :wstyd: no i pewnie twoja betka jeżdzi na originalnych częściach z BMW i nie masz ani jednej części zamiennej bo zamienniki to są do poloneza a do BMW tylko ori no i jest systematycznie serwisowana w ASO bo przecież inne zakłady to sie nadają tylko do fiata i forda :wstyd:

co do tłumnika to narazie będe jeżdził na originalnym aż sie całkiem rozleci i poczekam może jeszcze sie dowiem nowych rzeczy bo narazie to nie ma konktetnej odpowiedz :P


Po części to co kolega Viperstr napisał to prawda bo chba żadna marka w PL niema tylu druciarzy co BMW :kwasny: Lukas88 szukasz sportowego tłumika a spod dekla ci olej leci bo uszczelka za 25zl jest do wymiany... Niestety ale taki jest obraz dużej częsci użytkowników BMW w PL, lepiej przyciemnic szybki niż wymienic sworzeń w wachaczu :wstyd:

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 19:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
MAJSU napisał(a):
Po części to co kolega Viperstr napisał to prawda bo chba żadna marka w PL niema tylu druciarzy co BMW Lukas88 szukasz sportowego tłumika a spod dekla ci olej leci bo uszczelka za 25zl jest do wymiany... Niestety ale taki jest obraz dużej częsci użytkowników BMW w PL, lepiej przyciemnic szybki niż wymienic sworzeń w wachaczu


no i tu sie mylisz kolego zawsze w swoicha autach staram sie żeby wszstko było tak jak ma być czyli pierwsze rzeczy najważniejsze a póżniej jakieś ulepszenia.....uszczelke rzecz oczywista wymienie, a kupno tłumnika nie jest prostą i oczywistą sprawą jak widać w tym temacie wiec dlatego napisałem zapytanie

a z drugiej strony masz racje bo sam na swoje oczy widziałem jak goście mają sportowe spojlery i niewiadomo co a do silnika leją olej z LIDLA :wstyd: no ale cóż tego nikt nie zmieni.....[SORKA ZA O.T]

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL