BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 10:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Układ wydechowy - zatkany katalizator ?
PostNapisane: 29 maja 2008, 16:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 203
Lokalizacja: Warszawa/ Ke3n
Witam
Czy jest jakis sposob, aby sprawdzic, czy katalizator jest zapchany?

Powinien byc spadek mocy, ale nie wiem, jak bylo wczesniej, bo swojego is'a mam od niedawna...

Czy oplaca sie zakladac strumienice zamiast katalizatora? czy duzo to daje? jak wplywa na zywotnosc silniki i innych podzespolow?


Ostatnio edytowano 6 czerwca 2008, 22:58 przez thcrew, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2008, 18:40 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
strumien nie daje nic jezeli chodzi o osiagi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2008, 19:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 721
Moje BMW: e36 QP
Kod silnika: m50b20
nie warto zmieniac kata na strumienice bo to nic nie da chyba ze kat przypchany to wtedy mozna zmienic . podobno po zmianie z kata na strumienice szybciej zużywa sie tlumik koncowy :|

_________________
Obrazek freedom isn`t just a word, but a way of life - life with BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2008, 10:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 120
Lokalizacja: Olsztyn
Odczucia kierowców po wymianie kata na strumienice są pozytywniejsze dlatego że często katalizatory są wlaśnie przypchane po tylu latach użytkowania, aż tu nagle wydech się odtyka i myślimy że koni przybyło. Zamiast strumienicy wstaw zwykłą rurę jak już chcesz kata wyrzucić. Efekt ten sam co przy strumienicy ale koszt montażu niższy o cenę strumienicy. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2008, 10:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 203
Lokalizacja: Warszawa/ Ke3n
wlasnie chyba cos musze wstawic zamiast tego kata, wydaje mi sie, ze samochod jak na te 140 konikow to slabo sie zbiera

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2008, 14:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: pomorskie
ale jak wstawi rurke to bedzie hałas ;-] pomysl nad tlumikem przelotowym

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL