BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 05:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 525tds Szarpie silnik jak się rozgrzeje w okolicach 20
PostNapisane: 2 czerwca 2008, 06:23 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: warszawa
Witam. Jestem mowy - pozdrawiam wszystkich. Mam problem, na zimnym silniu jest ok, ale jak się rozgrzeje to przy 2 tys obr przygasa, jak dam gazu to potem znowu idzie, a jak w momencie szarpania dam na luz to dostaje przez chwilę wysokich obrotów i dymi, potem spadają.Byłem kiedyś z tym u mechaniorów, wtedy poprawiło się znacznie - powiedzieli, że zapowietrzał się układ paliwowy. Teraz problem znowu powrócił. Wymieniałem przewody paliwowe pod maską i skręcałem opaski, ale nic nie pomogło.Może ktoś mi pomoże. Auto z 1995 roku.

_________________
zubil e34 525tds


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2008, 20:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: Olsztyn
Czy chodzi o 525 TDS.
Jeśli tak stawiałbym na sterownik pompy wtryskowej.
Musiałbyś udac się do serwisu diesel, posiadają (przynamniej u nas) specjalny komputer pod który podpinają sterownik pompy, wtedy ci odpowiedzą.
U mnie było podobnie falował na obrotach, potem szarpał silnikiem, okazało się że sterownik, w tych samochodach były dwa rodzaje jeden można dostac regenerowany cena ok. 400 (ten sam co w Oplach Omega B), niestety drugi ten co u mnie nie można zregenerowac cena nowego z BOSCH-a zamawiałem 1700 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2008, 06:10 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: warszawa
Amoże to pompka w zbiorniku padła. Wczoraj zapaliła mi się kontrolka wtrysku. Coto oznacza :zdziwko:

_________________
zubil e34 525tds


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 111 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL