BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 06:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] xxx
PostNapisane: 7 czerwca 2008, 17:24 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 75
Lokalizacja: POZNAÑ
:niepewny:

_________________
POZDRAWIAM
REKIN 8)

Obrazek

BMW E30 318i M40 byÂło ,sprzedane i rozbite przez amatora.

Obecnie mondeo


Ostatnio edytowano 19 czerwca 2008, 21:04 przez REKIN, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2008, 17:46 
REKIN napisał(a):
Objawia sie to tak ze silnik wpada w drgania na benzynie to mniej czuc na gazie bardziej.


Przy jakich o obrotach? Dokręca się bez problemu?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2008, 18:31 
REKIN napisał(a):
Rozrzad sprawdzony stan idealny


a nie przeskoczył o 1. ząbek?

przy jakich obrotach się to dzieje?

Czy jesteś w stanie wyeliminować badziewne paliwo?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2008, 20:13 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 75
Lokalizacja: POZNAÑ
mysle ze nie przeskoczył bo wałek nie był zdejmowany i pasek tez.Paliwa rozne były lane i jest to i na benie i na lpg tyle ze na lpg bardziej to czuc.jest to przy obrotach na biegu jałowym około 800 obr. Wkreca sie błyskawicznie do odciecia i moc ma :niepewny:

_________________
POZDRAWIAM
REKIN 8)

Obrazek

BMW E30 318i M40 byÂło ,sprzedane i rozbite przez amatora.

Obecnie mondeo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2008, 00:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 59
Posty: 659
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36i Compact
Kod silnika: M43
miałem takie objawy jak się miała zamiar poduszka pod silnikiem urwać, i się urwała , były kłopoty

Pozdro.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2008, 09:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: dupy
Ja miałem dokłwdnie taką samą sytuacje gdy mi sie toche silnik przesunał po uderzeniu w kamien. nie miałeś kolizji z niczym takim?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2008, 11:55 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Lokalizacja: WZW
Moje BMW: e30 BAUR TC
Kod silnika: M20B20
a na jalowym obroty normalne czy za niskie?Jesli za niskie to bedzie nim troche trzaslo.Powodem za niskich obrotow i nie rownomiernej pracy moze byc zasyfiony silniczek krokowy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2008, 16:10 
800 obr. na jałowym?

no to silnk krokowy trzeba sprawdzić! najlepiej podpiąć z innego samochodu identyczny i zobaczyć co będzie się dziać.

a jak nie to, to rzeczywiście, silnik mógł się przesunąć...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2008, 21:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: CzarnkĂłw
ja mam to samo przy mojej tez benzyna tylko ze ma 2litry pojemnosc i tak jak mowice ze moze za niskie obroty ale to raczej nie to ja przy swojej przestawilem na 1000obrotow i nadal to samo i nie mam lpg nie mam pojecia co jest tez trzese karoserja i wsrodku jest to bardzo odczuwalne i do teraz nie wiem co to moze byc :mur:

_________________
Kalkos


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 16:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
a popękana guma przepływki jak sie ma do tej całej sprawy ??

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 18:13 
lukas88 napisał(a):
a popękana guma przepływki jak sie ma do tej całej sprawy ??


nie dokręcałby się, a jak już, to by prychał, sapał, w całym zakresie obrotów.

Chociaż na wolnych też.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL