BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 02:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 264 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 00:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
stones1, Ok skoro nic sie nie psuje to co byś chciał obsługiwac przy takim silniku? rozumiem regulacje rozrzadu bo rzeczywiście może to być kłopotliwe przy S62B50, ale reszta? z mojej strony EOT trzeba isc spac :)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 00:54 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Santino napisał(a):
Ok skoro nic sie nie psuje to co byś chciał obsługiwac przy takim silniku?


np zaczyna CI drżec S62 na wolnych obrotach a komp nie pokazuje błedow :D

i zaczyna sie poznawanie urokow S62 po omacku :ok:

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 01:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Cytuj:
santino, wez pod uwage roznice konstrukcyjne miedzy np M62 B44 a S62 B50. Dlaczego ciezko spotkac E39 M5 z przebiegiem wiekszym niz 300 000 km ? a dlaczego tak duzo M62 z takimi przelotami ? Pomijam juz grupy docelowe klientow itd...

jestem w pełni świadomy róznic konstrukcyjnych, a co do przebiegów to trzeba wżiąść pod uwage to że jak juz ktos kupuje Mpowera to nie po to zeby wygodnie jeżdzić po bułki, tylko po to żeby wykorzystywać to co fabryka zaoferowała w tym modelu, weżmy głupie youtube na przykład ile jest filmikow z katowanym 540i a ile z M5?. jak każde auto M5 ma też problemy wieku dzieciecego. co do skomplikowania to sie zgadzam im wiecej czujnikow, przepływomierzy,przepustnic tym wiecej elementów ktore mogą sie zepsuc ale nie musza, jest to silnik wyczynowy ale to wszystko do czegoś zobowiązuje. M62B44 wcale też nie jest silnikiem prostym i pierwszy lepszy mechanik sobie z nim nie poradzi.

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 01:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Santino napisał(a):
stones1, Ok skoro nic sie nie psuje to co byś chciał obsługiwac przy takim silniku? rozumiem regulacje rozrzadu bo rzeczywiście może to być kłopotliwe przy S62B50, ale reszta? z mojej strony EOT trzeba isc spac :)


popatrz na te linki:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=30

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=30

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

to po prostu niezwykle skomplikowana i zaawansowana jednostka.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 01:12 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Santino napisał(a):
jestem w pełni świadomy róznic konstrukcyjnych, a co do przebiegów to trzeba wżiąść pod uwage to że jak juz ktos kupuje Mpowera to nie po to zeby wygodnie jeżdzić po bułki, tylko po to żeby wykorzystywać to co fabryka zaoferowała w tym modelu,


Santino, co Ty mi tu o bułkach jakichs, ja mowie o ganianiu auta codziennie w trasie , robiac rocznie ok 50 000km . W przypadku Niemcow to oczywiscie na autostradach sie odbywa. M5 mogł kupic ktos, dla kogo 540 było za wolne po prostu . U nas pokutuje mit,ze M5 kupuje tylko ktos, jezdzacy po torze . W Niemczech sie smieją z tego, nikt nie kupuje na tor prawie dwutonowego sedana , bo to absurd jest.

Odpowietrzanie silnika tez jest fajne

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

Generalnie M62 przy S62 wydaje sie cholernie nieskomplikowany

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Ostatnio edytowano 14 czerwca 2008, 01:22 przez Frank, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 01:14 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Santino, niestety ale nie znasz się na M5, a tam wiele bzdetów z aut cywilnych, jest przekształconych w jakieś mega konstrukcje - typu dolot i pompa powietrza :)
I te wszytskie gratki się serwisuje.....

Linki Stonesa pokazują dokładnie, jakieś serwa, rureczki, obejmy......

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 01:33 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Dokładnie. Nawet VANOS w S62 ma mało wspolnego z VANOSEM z M62.,..


o prosze
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=25

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=25

a smaczki jak akumulator cisnienia przy głowicy dodają serwisowaniu niepowtarzalnego uroku

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

niestety nie wiedzą o nich nie tylko kierowcy ale i wiekszosc FACHOWCOW. Stad 3/4 M5 ma po 400 ps tylko smutne wspomnienie.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 16:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Panowie ale dlaczego z góry zakladacie ze ja o tym nie wiem? uczeszczałem 6 lat do samochodówki 3 lata jako elektormechanik i 3 lata jako technik mechanik wiem co to jest silnik, i z czego sie składa i jaką ma zasade działania, i te linki co wkleiliscie rownież mi są znajome. skoro te silniki S62B50 sa takie mega skomplikowane (co swoją droga uważam ze są) to po co wogole ludzie tym jeżdza? nie lepiej wsiąść do e55 AMG? po co kupować te auta? niech stoją w salonach i ładnie wyglądają

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 17:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Santino napisał(a):
skoro te silniki S62B50 sa takie mega skomplikowane (co swoją droga uważam ze są) to po co wogole ludzie tym jeżdza?


No właśnie ! Dobrze napisałeś Santino, jeżdżą ! Nie serwisują :) Płacą odpowiednią sumkę u mechanika i się o nic nie martwią bo ich na to stac...

Chciałem kiedyś kupic piątkę z S38B36, miała byc to moja pierwsza Emka więc podszedłem do tematu profesjonalnie i sprawdziłem ceny częsci i czy w ogóle będe miał gdzie ten samochód serwisowac... No i sobie po tygodniu odpuściłem :) Sprzęgło + regulacja zaworów + synchronizacja przepustnic 6tyś zł a to były tylko rzeczy na dzień dobry do zrobienia które przeszkadzały. Kupując czy to M3 czy M5 trzeba się liczyc z bardzo dużymi kosztami serwisowania jeżeli się chce miec pod maską tyle koni ile w katalogu.

Boogie byłeś kiedyś na hamowni ? Może masz jakiś wykres ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 17:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Santino napisał(a):
Panowie ale dlaczego z góry zakladacie ze ja o tym nie wiem? uczeszczałem 6 lat do samochodówki 3 lata jako elektormechanik i 3 lata jako technik mechanik wiem co to jest silnik, i z czego sie składa i jaką ma zasade działania, i te linki co wkleiliscie rownież mi są znajome. skoro te silniki S62B50 sa takie mega skomplikowane (co swoją droga uważam ze są) to po co wogole ludzie tym jeżdza? nie lepiej wsiąść do e55 AMG? po co kupować te auta? niech stoją w salonach i ładnie wyglądają


To czemu Ty np. nie jedzisz M3 e46 ? Albo czemu ja nie spotykam na każdym rogu innego właściciela V12tki ?

Pytasz czy nie lepiej wsiąść do E55 AMG, pomijając rzecz gustu, zależy pod jakim względem. Jeśli chodzi o "łatwość" użytkowania odpowiedź brzmi lepiej wybrać E55, łatwiej mu podołać niż M5tce, a jeśli koszty nie grają roli, to każdy wybierze co będzie wolał, co mu się bardziej podoba.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 19:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 725
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E90 320dA
Boogie jezdziles 745i? Jak wrazenia? :)

_________________
E90 320dA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 20:43 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Nie jeździłem jeszcze, ale obiecuje tak szybko dosiąść 745i jak tylko zdołam,
coraz bardziej ten wielorybek mi sie podobie :))
Wiem że to auto na pewno jeździ jak należy...

Bobby, na hamowni ostatnio bywałem prawie co tydzień, żeby mierzyć przyrosty po zmianiach, wykresów mam pełno. Jak napisałem, przybyło mi 30KM bez chipa.
Z chipem 40KM.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 21:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 725
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E90 320dA
Boogie napisał(a):
Wiem że to auto na pewno jeździ jak należy...


Ale zastanawiam sie, czy to auto bedzie Ci odpowiadac. To prawda ze E65 jest najlepiej prowadzacym sie autem w klasie, ale watpie czy dorowna twojej 540i :niepewny:
Pozatym dynamika silnika chyba tez nie zrobi na tobie wiekszego wrazenia. Oczywiscie najpierw musisz sie przejechac, i sam ocenisz, czy bedzie Ci to odpowiadac, czy nie. Ja poki co tylko tak teoretyzuje ;)
Ale wyboru nie masz za duzego, W210 AMG odpada, S/CL 500/600 biturbo odpada, E39 M5 z tego co piszesz raczej tez odpada. Ja bym jeszcze pomyslal na W211 E 55 AMG, i tak jak stones pisze, S/CL 600 367 KM (wolnossacy). Ale tak wlasciwie, to moim marzeniem jest miec taki problem :)

_________________
E90 320dA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 21:56 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Boogie a może coś spoza Wielkiej Trójcy Niemieckiej? Może Lexus, starsze Maserati Quattroporte (raczej mega wyzwanie pod wzgledem serwisu)?Była mowa o Jagu więc może XJR?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 22:12 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Lexus, biedne japończyki, każda generacja inna, każda poprzednia paskudna - poprzedni LS430, równoległy do W220, jest koszmarem na drodze. Omega sprzed 20 lat ma lepsze linie.
Niech się uczą robić auta, ale nie na mnie :)

Jaga tu mi odradzają...
ale to auta o czystej klasyce lini, formie - doznaje zaspokojenia estetycznego jak na nie patrze :)
myślałem o XK8 hehe

A konkretniem jak ktoś coś wie na temat części zamiennych poza UK do Jaga, to niech napisze coś.

Ja jednak potrzebuje auta na codzień.
Jak się coś zepsuje, jakiś serwis, to kupuje części, naprawiam i dalej się ciesze.
Dlatego Maserati, 911 (.......) na razie odpadają.... ale kiedyśna pewno :) jako drugie auto.

Na hamownie jezdze prawie co tydzień, i jak pisałem 40 kucy przybyło.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Ostatnio edytowano 14 czerwca 2008, 23:13 przez Boogie, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 22:19 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
fakt o Jagu mowa byla ale o XJ a nie XJR :) no i co z S8? :chytry:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 22:54 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Bobby_Valentino napisał(a):
Santino napisał(a):
skoro te silniki S62B50 sa takie mega skomplikowane (co swoją droga uważam ze są) to po co wogole ludzie tym jeżdza?


No właśnie ! Dobrze napisałeś Santino, jeżdżą ! Nie serwisują :) Płacą odpowiednią sumkę u mechanika i się o nic nie martwią bo ich na to stac...



U "mechanika" to mozesz sobie siewnik zbożowy serwisować a nie M5. Ja do tej pory wszystko u siebie musze robic albo sam albo stac nad" fachowcami" i ich poganiac , pokazujac wszystko palcem. I nie ma znaczenia czy to zwykły warsztat czy ASO. W całym Poznaniu NIKT nie wiedział jak prawidłowo sprawdzic poziom oleju w 5HP30, dopiero BMW TIS mnie oświecił. Ciekawi mnie co by było, gdybym był "zielony" jak wiekszosc uzytkownikow aut.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 23:07 
Boogie o gustach sie nie dyskutuje. Mi się bardzo podoba LS430, a te najnowsze Lexusy to bajka :)

Audi są takie nijakie, taki mdły gejwagen. Choć raz widziałem najnowsze S8 to tarcze hamulcowe miał jak koła w moim Astrolocie :P


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 23:19 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Audi wychodzi zwycięsko ze swojej koncepcji designu.
BMW cichaczem wycofuje sie z koncepcji Bungla, a Audi stworzyło pewną rozpoznawalną elegancką stylistyke, która nadaje się na kontynuacje na wiele lat wprzód.

Co jak co, ale elegancji A8 nowemu odmówić nie można....

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 23:51 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
nie mialem okazji jezdzic 540 e34 ale mialem okazje siedziec z boku w s8 360km i prowadzic najnowsze s500 i musze przyznac ze s8 bardziej bylo czuc przyspieszenie
s500 przyspiesza z gracja s8 takie bardziej porywcze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 264 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL