BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 10:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] niedziałające pokrętło nawiewu
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 23:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: Rzeszow
witam jak w temacie chociaż nie to, że niedziała mi pokrętło tylko to co jest przez nie sterowane:D jak daję na moc nawiewu 2 a poźniej zmieniam na 4 nie ma różnicy jak pokręcę raz na 1 raz na 4 czasem daje mocniej czasem lżej.co nie działa? z góry dziekuje za zainteresowanie tematem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2008, 00:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Czyli chodzi tylko na 4rtym biegu??Dobrze rozumiem??

Jesli tak to do wymiany tzw "jez"czyli rezystor dmuchawy.Poszukaj na forum bylo o nim tysiace razy :)

Moze wystarczy tylko styki przeczyscic..nie koniecznie tylko wymiana...musisz zobaczyc.

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2008, 11:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
jeżeli chodził by na tylko na 4 biegu to napewno by był zbacony rezystor dmuchawy.
Jeżeli chodzi w każdym położeniu to musisz sprawdzić go może rzeczywiscie coś może być z nim nie tak. Ja u siebie próbowałem go naprawić, niestety nie dałem rady. Uzywany to koszt od 50-100 pln.
Rezystor ten znajduje sie za schowkiem pasażera, po lewej stonie wchodzi cały w tunel i wystaje z niego tylko kostka. wygląda jak taki prostopadłościan z dziurkami i w środku są 3 sprężynki odpowiadające że każdy bieg wentylatora. Beż rezystora dmuchawa bedzie działać tylko na 4 biegu.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2008, 12:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: Rzeszow
zależy jak sie pokręci tak działa czasem na 2 czasem na 1 czasem na 4 ta cześć to coś takiego??http://www.allegro.pl/item380420951_tranzystor_rezystor_dmuchawy_miecz_bmw_e32_e34.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2008, 15:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
nie pamietam jak jest w e34 ale wydaje mi sie ze to to. W e36 wyglada to troche inaczej.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL