BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 13:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2008, 08:10 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2168
Lokalizacja: WOT
Moje BMW: E46
lenek napisał(a):
Ja mam problem z szyba od strony pasazera mianowicie gdy ja upusze i chce podniesc to nie wsowa sie ona rownomiernie tylko od strony slupka zostaje szpara i trzeba uwazac zeby za bardzo sie nie wysnela bo calkiem wypadnie z ramy drzwi


ja miałam dokładnie takie objawy przy pękniętych prowadnicach

_________________
Compi, czyli historia o tym jak dołożyć M-Pakiet i jeździć 1,6 na 18stkach

Coupe, czyli historia o tym jak kupić seryjne auto i nie dać się zwariować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2008, 16:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: koszalin
Ja miałem walniety przekaźnik przeczyszczenie i poprawienie lutów pomogło


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2008, 17:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 268
Lokalizacja: Żelechów/Tullamore
Moje BMW: 2xCoupe: E30&E36
Kod silnika: M40 & M42
Garaż: www.klubbmwirlandia.czo.pl
Kailen napisał(a):
Ja miałem walniety przekaźnik przeczyszczenie i poprawienie lutów pomogło


Właśnie o to mi chodziło! :hyhy:

Stawiam na przekaźnik.

_________________
Obrazek
PL e30 M40B18 by BeeRTe
IE e36 M52B28 by BeeRTe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2008, 21:59 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 283
Lokalizacja: Łódź / okolice
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: m54b22 + LPG
to jak mi szybki padną w mojej coupecie to będę wiedział gdzie szukać rozwiązania problem :ok:

_________________
:super: moja coupeta jest cała w oryginale :super:

Lubię Płacić Grosze

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 02:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Konin
Sory za powrot do tematu ale nie chcialem nowego zakladac...

Tak wiec u mnie sprawa wyglada troche inaczej:
1. mam Compact z roku 1996
2. sam podlaczylem szyby i m. komfortu bo mialem manualke
3. szyba od kierowcy dziala bez zarzutu
4. narazie pociagnalem zasilanie prosto z aku

Natomiast jest problem z szyba pasazera, a wyglada on tak ze szyba po nacisnieciu przycisku (nie wazne czy mocniej - opcja auto otwierania/zamykania, czy tez slabiej) szyba opuszcza sie pare cm 2-4 i zatrzymuje sie doslownie w tym samym miejscu za kazdym razem podczas otwierania i zamykania, tak wiec do pelnego otwarcia/zamkniecia potrzeba przycisk kilkanascie razy nacisnac

Dodam ze uszczelki sa w bardzo dobrym stanie bo szyba po podlaczeniu na krotko do aku podnosi sie w niecale 4,5 sekundy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 22:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Konin
SLYSZALEM ZE TO SIE ZDAZA WIEC JAKOS CIEZKO MI UWIERZYC ZE NIKT NIE MA TEGO PROBLEMU... A JA NAPRAWDE NIE MAM POMYSLU JAK TO NAPRAWIC

POMOCY!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 23:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 625
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Moje BMW: e90
Kod silnika: M47/T2
musisz sprawdzić dokładnie podłączenie do tej szyby. ja jak miałem problem ze swoimi szybami to jak odpiąłem jakiś kabel to właśnie szyby mi się opuszczały tak jak opisałeś. wg mnie nie ma jakiegoś zasilania. nie pomoge dokładnie ale wiem, że musisz sprawdzić kable.

_________________
Obrazek
e36 325i sedan m pakiet str 3 viewtopic.php?t=32577


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 10:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Konin
Witam
na poczatku dzieki za zainteresowanie a jesli chodzi o podlaczenie to cos moze w tym byc, nie wiem tylko czy grzebac przy przyciskach czy moze zabrac sie za silnik aha i jaki masz ten silnik, po lifice?:
http://cgi.ebay.pl/E36-3-Series-4-Door- ... =72%3A1399
czy moze ten z wbudowanym modulem jest wiekszy od tego wyzej?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 19:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Konin
Ok, dzis pobawilem sie z kabalmi bo myslalem ze jest to wina przyciskow ale niestety nic to nie dalo (tak na marginesie to podmienilem te kable co ida z czarnej kostki z modulu - fio/bia czar/bia pod zol/ziel i nieb/ziel)... Za kazdym razem gdy nacisne przycisk wysylany jest tylko krotki impuls i nastepnie modul odcina zasilanie co sprawia ze szyba opuszcza sie jakies 2cm (slysze takie pykniecie w module) planuje rozebrac boczek i zobaczyc jak to wyglada ale watpie czy rozwiaze problem, jedyne co moge zrobic to nasmarowac prowadnice...
mam kilka pytan do ekspertow:
1.co sprawia ze modul odcina zasilanie na silnik?
2.czy slaby silnik wykazuje wiekszy opor i czy odlaczenie przez modul jest wtedy bardziej prawdopodobne niz przy nowym, mocniejszym silniku?
3.czym smarowac uszczeli by poprawic slizg szyb?
4.smar grafitowy nadaje sie do tych metalowych prowadnic szyb?
5.skad modul wie ze ma odciac zasilanie (chodzi mi o kable) i na jakiej zasadzie to dziala?

Bede naprawde wdzieczny za pomoc bo ja naprawde nie wiem za co sie zabrac
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 18:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Konin
Problem rozwiazany!!! PODZIEKOWANIA barteke36

jeden kabel nie stykal w slupku dochodzacy do drzwi, fakt po odlaczeniu tej kostki z trzema kablami co wpina sie w silnik:
1x masa i 2x sygnal przycisku

szyba zaczyna dzialac tylko przez chwile (doslownie krotki impuls) i pozniej sie zatrzymuje aha a co do smaru to ja uzylem grafitowy i pieknie smiga a jesli o uszczelki chodzi to wydaje mi sie ze najlepiej jak sa po prostu suche :)[/u]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL