BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 21:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 320i Klekotanie w silniku
PostNapisane: 27 czerwca 2008, 11:40 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 61
Lokalizacja: warszawa
witam otórz mam taki problem , wczoraj troche poszalałem swoją e36 320 , znaczy jakieś 3 min paliłem bume kręciłem bączki itp , noi gdy stanąłem silnik zaczał nagle klekotać , wiec go zgasiłem odstawiłem pod blok i rano sprawdziłem olej , co sie okazało , w ciągu paro minutowego żyłowania silnika , na oko spaliła około litra albo i lepiej oleju ;/ czy to wogóle możliwe ?? klekot dochodził z końca silnika przy samej szybie , tak jak by tylko jeden zawór klekotał albo cholera wie co , bo naprawde sie na tym nie znam ;/ . jeśli ktoś by wiedzieł czego to może być przyczyna aż taki duży i nagły ubutek oleju to prosze o jakąs wskazówke


Ostatnio edytowano 2 lipca 2008, 00:10 przez busiek18, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2008, 13:17 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
:super: Panewka? :super:

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2008, 13:44 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 61
Lokalizacja: warszawa
hmm , odłos dochodził z samej góry silnika , wiec to by mogła być panewka ??? generalnie juz wcześniej czasami z samego rana na zimnym silniku tak klekotało ale dosłownie na 3 sekundy i ustawało .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2008, 13:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 61
Lokalizacja: warszawa
a co najdziwniejsze że ubyło tyle oleju a nie widac było ani niebieskawego dymu ani białego ani czarnego ;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2008, 20:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 194
Lokalizacja: czechy
ja tež tak mialem stukalo na gorze i na koniec okazalo sie že panewka a ja jeszcze na tym pojechalem sobie na urlop i wal tak wytarlo že nawet szlifu nieda sie zrobiè ale bunia wytrzamala


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2008, 17:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 721
Moje BMW: e36 QP
Kod silnika: m50b20
nie no nie mozliwe zeby w ciagu 3 min zeżarło litr oleju, przeciez to nie traktor! :szok: moze masz jakies wycieki? obserwuj czy pod autem nie ma oleju.dokladnie kontroluj stan oleju.

_________________
Obrazek freedom isn`t just a word, but a way of life - life with BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2008, 22:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 209
Lokalizacja: lubuskie
Moje BMW: e39 530d
Piszesz że wcześniej mialeś taki objaw przy zimnym silniku , myślę że to któraś szklanka stuka , gorzej z utratą oleju ,może miałes już wcześniej niski poziom oleju ,zalej dobry olej a porannym stukaniem nieprzejmuj się co druga buma tak ma jak nie pilnuje się wymiany oleju lub leje tańszy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2008, 23:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 188
Lokalizacja: Wejherowo
Pewnie z 5mm wału starło :rotfl:

A wały w BMW i tak są mocarne :super:

Blok kpl/silnik do wymiany


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2008, 12:55 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 116
Lokalizacja: Olsztyn
Moje BMW: E36 325i
Kod silnika: M50B25
pitek ale Ty wredny jesteś ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2008, 17:53 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 61
Lokalizacja: warszawa
patrzyłem wszedzie czy nigdzie nie cieknie ten olej ale nic nie widac , a poziom oleju miałem napewno pomiedzy min i max a po moich paru minutach szarżowania spadło na minimum , zauważyłem że tylko jak sie ją kręci prawie do odcinki to olej tak ubywa , przy normalnej jeździe nawet dosyć agresywnej ale bez przeciągania olej jest w normie cały czas . no nic chyba mi pozostaje poprostu jeźdizc wolniej i odkładać powoli na jakiś remoncik silnika co pewnie tanie nie bedzie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL