BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 21:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] DSC - całkowite wyłączenie ?
PostNapisane: 7 lipca 2008, 13:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 606
Lokalizacja: Będzin / Sączów
Moje BMW: E46 / CBR F4
Kod silnika: M47 / 600cc
witam, jak wyłączyć całkowice dsc żebym mogł sie troche zabawić samochodem ?

gdzieś doczytałem że jak przytrzymam dluzej przycisk to zaswieci sie kontrolka od dsc oraz od hamulcy. jednak u mnie nic takiego sie nie dzieje.

pozdro :wstyd:

_________________
Skomentuj moją furke ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2008, 13:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37060
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
u mnie po przytrzymaniu ok. 10sek. wył. sie całkowicie, pojawia się druga kontorlka na desce

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2008, 13:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 606
Lokalizacja: Będzin / Sączów
Moje BMW: E46 / CBR F4
Kod silnika: M47 / 600cc
rorafalki napisał(a):
u mnie po przytrzymaniu ok. 10sek. wył. sie całkowicie, pojawia się druga kontorlka na desce


no nic ze stoprerem w rece ide sprawdzic co i jak :) dam znać potem.

_________________
Skomentuj moją furke ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2008, 14:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37060
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
potrzymaj dłużej, powinna zapalić Ci się druga kontorlka po prawej stronie informująca o wył. trakcji

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2008, 15:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 606
Lokalizacja: Będzin / Sączów
Moje BMW: E46 / CBR F4
Kod silnika: M47 / 600cc
hmm no i po testach :

po przytrzymaniu dluzej zapala mi sie kontrolka od ręcznego tyle że nie na kolor czerwony tylko na pomaranczowy :) jaki daje to efekt ? poezja .... :) nie ten sam samochód :D

_________________
Skomentuj moją furke ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2008, 16:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37060
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
ruhh napisał(a):
hmm no i po testach :

po przytrzymaniu dluzej zapala mi sie kontrolka od ręcznego tyle że nie na kolor czerwony tylko na pomaranczowy :) jaki daje to efekt ? poezja .... :) nie ten sam samochód :D


tylko jej nie "trenuj" zbyt mocno ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2008, 18:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 606
Lokalizacja: Będzin / Sączów
Moje BMW: E46 / CBR F4
Kod silnika: M47 / 600cc
no no nie ma co przesadzac :) to nie jest samochod do tego typu spraw :) pozatym nie należe do grupy ludzi którzy popisują się czy coś w tym rodzaju - poprostu nie wierzylem ze da sie cos takiego zrobić :D

pozatym z własnej kieszeni za duzo wywaliłem na nowe opony :D więc każde ich zdarcie rani moje serducho hehe :D

pozdro

_________________
Skomentuj moją furke ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2008, 22:36 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
a czym sie rozni po calkowitym wylaczeniu kontroli trakcji od wylaczenia tylko czesciowego?

_________________
OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2008, 23:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 606
Lokalizacja: Będzin / Sączów
Moje BMW: E46 / CBR F4
Kod silnika: M47 / 600cc
jesli klikniesz tylko raz w DSC to wyłączysz tyllko kontrole trakcji czyli ESP. ale zostanie Ci włączone ASR a więc wspomaganie ruszania bez "pisków".

Jesli przytrzymasz dluzej to wszystko wylaczasz :)

_________________
Skomentuj moją furke ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2008, 23:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Ma to taki efekt że przy wyłączeniu częściowym tylne hamulce zastępują szpere ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2008, 00:13 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
czyli, ze niby co? Ze niby bede mogl sobie driftowac i palic laczki mimo slabego silnika i braku szpery O_O cos mi tu nie pasuje;/

_________________
OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2008, 00:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
dziqsek napisał(a):
Ze niby bede mogl sobie driftowac i palic laczki mimo slabego silnika i braku szpery O_O cos mi tu nie pasuje;/


Driftować i palić gumę można wszystkim. Oczywiście lepszym sprzętem bywa łatwiej, albo lepiej, jeżeli ktoś potrafi ;)

Mówiąc o zastąpieniu szpery miałem namyśli raczej raczej zasadę działania. Szpera ma za zadanie doprowadzić moc do koła o lepszej przyczepności. Natomiast zwykły mechanizm różnicowy przekazuje moc na koło z mniejszymi oporami, ale w tym wypadku tylne hamulce będą blokowały koło o słabszej przyczepność tworząc większe opory i moc pójdzie na drugie koło. Jak to działa w praktyce niestety nie miałem okazji przetestować ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2008, 08:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 606
Lokalizacja: Będzin / Sączów
Moje BMW: E46 / CBR F4
Kod silnika: M47 / 600cc
dziqsek napisał(a):
czyli, ze niby co? Ze niby bede mogl sobie driftowac i palic laczki mimo slabego silnika i braku szpery O_O cos mi tu nie pasuje;/


chocbys nie wiem jaką miał moc a nie wyłączysz tych mechanizmów to nic autem nie pobrykasz :)

_________________
Skomentuj moją furke ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2008, 14:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 164
Lokalizacja: Melksham-Anglia
Jak ja wyłaczyłem te ustrojstwo to po pierwszych próbach kręciłem 360 ,ale póżniej już hasałem w drifcie 1/2 ronda ( oczywiscie w deszczu).
A mowią że diesel to dla starych bab :ok: .
:cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2008, 17:15 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
ja jak raz wcisne na chwile i jade na jakies pole albo plac zwirowy to normalnie moge sie slizgac i krecic 360, ale jak dluzej przystrzymam 10-20 sekund nie zapala mi sie lampka od recznego tylko ten trujkacik z ta roznica ze juz nie chce zgasnac mimo wciskania DSC, dopiero jka wwylacze auto to zgasnie....czy to znaczy ze cos mi zle dziala ??? bo nie widze zadnej roznicy czy jak wcisna raz na chwilke czy dluzej przytrzymam....

_________________
OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2008, 22:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 606
Lokalizacja: Będzin / Sączów
Moje BMW: E46 / CBR F4
Kod silnika: M47 / 600cc
wydaje mi się że to zależy od rodzaju dsc, czy jest w nim jeszcze asr i inne mechanizmy.

Zapal samochód ale nie trzymaj go na ręcznym. Teraz przytrzymaj DSC przez około 15 sek i wtedy zapala Ci sie ten trojkącik w srodku oraz kontrolka ręcznego przybiera postać koloru pomarańczowego :) wtedy masz auto wolne od różnych cudów.

_________________
Skomentuj moją furke ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] DSC - całkowite wyłączenie ?
PostNapisane: 25 grudnia 2013, 03:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 116
Lokalizacja: Bedford/UK
Moje BMW: E46 330CI
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147307

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131559
a u mnie dzial to troche inaczej :)

Mam DSC, zeby wylaczyc calkowicie lub wlaczyc, nie musze miec zapalonego silnika, zeby wlaczyc wystarczy ponownie wcisnac guzik i wszystko dziala a kontrolki gasna :)

- aby wylaczyc, musze przytrzymac DSC tylko 5 secund i juz mam wylaczone wszystko, czyli pala sie 2 kontrolki na zolto - trojkacik i hamulec

- aby wlaczyc wystarczy ze przycisne DSC krotko

Pozdro

_________________
Gdyby człowiek nie korzystał z doświadczeń innych, to każde kolejne pokolenie, zapewne do chwili obecnej, uczyłoby się łupać kamień...

Jest-->>BMW E46 330CI<<--
Bylo-->BMW E46 320CI<--


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 79 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL