BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 11:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Montaż filtra stożkowego
PostNapisane: 6 lipca 2008, 11:03 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
Witam! wczoraj chciałem zamontować filtr storzkowy i znalazlem jakis czujnik co wchodzi do obudowy filtra powietrza i niewiem co z nim zrobic? Od tego odchodza 2 rurki gumowe. Wystarczy to gdzieś przymocować zeby sie latalo?


Ostatnio edytowano 14 lipca 2008, 22:53 przez michal1986, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2008, 11:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
zacznijmy od tego jaki masz silnik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2008, 11:26 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
M50B25


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2008, 11:27 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
M50B25


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2008, 12:05 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Daruj sobie ten stożek. Strata kasy.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2008, 12:07 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
jak juz go mam kupionego tylko niewiem co zrobic z ta czujka czy co to tam jest i dlatego jeszcze nie zalozony,,, ja wiem ze on mi mocy niedoda ale ladnie wyglada


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2008, 13:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
jesli chcesz zachowac oryginalnosc ukladu dolotowego, czujnik itd + poprawic osiagi (wieksza dlugosc i pojemnosc ukladu dolotowego + zimne powietrze)

Obrazek

Obrazek

stozek w halogenie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2008, 15:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Qurax ale wiesz że za długo to ten silnik z takim rozwiązaniem nie polata ? Wjedziesz w jakąś kałużę i po silniku.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2008, 21:13 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Poza tym, nie po to inżynierowie wyliczali długość dolotu, żeby go teraz zmieniać "na oko".

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2008, 21:31 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
no mi tez sie wydaje ze dlugo niepolatam z tak umieszczonym storzkiem... dobra ale od czego to jest czujnik?? i co z nim zrobic wystarczy przymocować byle gdzie??? Czy jak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2008, 23:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
Bobby_Valentino napisał(a):
Qurax ale wiesz że za długo to ten silnik z takim rozwiązaniem nie polata ? Wjedziesz w jakąś kałużę i po silniku.


jezdzilem z tym rozwiazaniem kilka miesiecy, kaluze deszcze... wody musialoby byc tyle ze polowa zderzaka by sie zanurzyla, wtedy z powodu braku powietrza filtr zaciagnalby wode. Ale w przeciwnym wypadku nie ma takiej opcji. Odczuwalny wzrost osiagow byl i o to mi chodzilo, m50b25 uzytkowalem na torze i troche brakowalo mocy na II biegu od dolu, zamowilem taki zestaw i dal mi dokladnie to czego potrzebowalem :hyhy:

Koncze zabawe wiec przywracam auto do serii, ale jakby ktos potrzebowal to chetnie odstapie ten zestaw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2008, 23:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
michal1986 napisał(a):
no mi tez sie wydaje ze dlugo niepolatam z tak umieszczonym storzkiem... dobra ale od czego to jest czujnik?? i co z nim zrobic wystarczy przymocować byle gdzie??? Czy jak


ten czujnik musi sie znajdowac w ukladzie dolotowym tak jak sie teraz znajduje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2008, 08:05 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
jakos mi sie to nieprzekonuje ale experymętu zalozylem tam kawalek szmaty i byla cala mokra od wody... a jakby ten storzek zamontowac miedzy chłodnica a ktatka wlotu... niebedzie to przeszkadzać??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2008, 08:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
michal1986 napisał(a):
jakos mi sie to nieprzekonuje ale experymętu zalozylem tam kawalek szmaty i byla cala mokra od wody... a jakby ten storzek zamontowac miedzy chłodnica a ktatka wlotu... niebedzie to przeszkadzać??


teraz zrob eksperyment nr 2 i wloz szmate w kolanko przed puszka, w seryjny uklad dolotowy... :hyhy:

samochody pracuja w tak ciezkich warunkach ze sa gotowe na odrobine wilgoci, ale oczywiscie tak jak zasugerowales mozna zamontowac go miedzy chlodnica a kratka wlotu - nie ma przeszkody


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2008, 09:02 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
mam jeszcze jeden problem ale niewiem jak to określic wiec napisze w tym temacie... jak poleci mi bokiem z tyłu auta cos słychć jakiś stukot (jakby cos przepuszczalo) dzieje sie tylko i wyłącznie na suchej nawierzchni (jak jest dobra przyczepność) niezwasze tak sie dzieje ale jak juz to odrazu ja wyprowada :zly: Czyżby most sie sypał? czy sa tam jakies przegłuby?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2008, 10:49 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
przeguby sa...bo niby jak by mialo chodzi zawieszenie ;)

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2008, 11:07 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
czy jest to możliwe ze to na przegłubach cos jest zerwane?? jak tak to jak to sprawdzic????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2008, 09:03 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
Jeszcze jedno pytanie, co do tej przeróbki... zeby włożyć stożek przed chłodnice musze pokombinować... i są 2 rozwiązania
1. Puścić wąż pod chłodnica i do góry (gruba rura cały czas)
2 Dać w pewnym miejscu zwężenie i puścić w miarę w lini prostej...

Które rozwiązanie biedzie lepsze???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL