BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 11:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] coś trze przy skręcie
PostNapisane: 11 lipca 2008, 12:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 162
Lokalizacja: Na³êczów
Witam.
Jestem nowy na forum.Przeszukałem chyba wszystko i niestety nie znalazłem nic co by miało związek z moim problemem.Ale do rzeczy.
Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem BMW E36 316 94r.Ostatnio mam problem chyba ze wspomaganiem.Gdy skręcam kierownicą na maksa (nie ważne w która strone) w okolicy przedniego koła słychać jakies tarcie a obroty silnika zaczynaja spadać.Gdy wykonam minimalny ruch w przeciwnym kierunku problem tarcia znika.Sprawdziłem poziom oleju w zbiorniczku wspomagania i okazałosię,że trzeba dolać jakieś 2 setki.Dolałem oczywiście AFT Dextron II ale problem nie znikną.Dodam że wspomaganie przy narmalne eksploatacji działa bez zażutu tylko to tarcie przy maksymalnym skręcie.Wcześniej nie wymieniałem płynu na nowy.Dolałem tylko teraz te 2 setki nowego.
Bedę wdzięczny za pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2008, 13:47 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Obroty spadają bo pompa przy max skręcie działa już na siłę... To normalne, zwłaszcza w silnikach o mniejszej mocy (podobnie z klimą, po włączeniu silnik ma ciężej na wolnych obrotach)

A tarcie?? U mnie przy seryjnych kołach nie tarło, teraz delikatnie przyciera przy max skręcie, ale to wina gleby i opon 225. W serii tego nie powinno być :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2008, 01:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ja dodam tylko że mi przy max skręcie piszczał pasek od wspomagania i też było słychać tarcie.wymieniłem pasek.nic już nie piszczy ale przy max skręcie słychać lekkie tarcie i to jest normalne "zjawisko" :)

_________________
kRiStOf


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL