BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 10:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Klekotanie w silniku...??
PostNapisane: 11 lipca 2008, 14:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Witam, ktoś mógłby wyjasnić, czego to może być przyczyna: cały czas w czasie jazdy towarzyszy mi dziwne, metaliczne stukanie, dochodzące z silnika. Pojawia się zaraz po odpaleniu samochodu, zwiększa się jego intensywność po zwiekszeniu obrotów a więc wraz z przyśpieszaniem. Stało się to dość nagle, bo przejechałem jakieś 50 km i nie słyszałem tego, a już po odpaleniu samochodu towarzyszy mi ciągle...Nie świeci mi żadna kontrolka w czasie jazdy, zauważyłem tylko, że po zapaleniu, ta od oleju, zamruga raz dwa i wówczas dopiero się wyłącza a nie gaśnie od razu...do zmiany oleju pozostały mi jeszcze "dwie kreski". Poziom oleju też jest chyba w porządku, bo powyżej połowy jak sprawdzałem ostatnio. Czego powodem może być to stukanie..?? Może mi ktoś pomóc :cry:


Ostatnio edytowano 11 lipca 2008, 16:32 przez vego, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2008, 14:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Zakladam ze masz silnik o oznaczeniu M40 czyli na pasku...to co stuka to albo popychacze hydrauliczne albo dzwigienki...jednym slowem do wymiany popychacze lub dzwigienki oraz walek rozrzadu(chyba ze jest w bardzo dobrym stanie)

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2008, 14:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Hej. No właśnie nie, mam silnik M43, bo samochód jest z końca 95 roku...czyżby to popychacze hydrauliczne były do wymiany...?? Dziwne jest tylko to, że stało się to dość nagle, tak jak pisałem wyżej.... :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL