BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 13:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] silnik skacze na wolnych obrotach
PostNapisane: 11 lipca 2008, 15:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 62
Lokalizacja: Opole
mam problem ze silnikim

na wolnych obrotach rzuca mi silnikiem i trzęsie autem co myslicie co to moze byc pomozcie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2008, 15:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Bydgoszcz
spróbuj podkręcić obroty do 1000 bo może masz za małe

_________________
kRiStOf


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2008, 16:42 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Podkręcić? Tam się nic nie podkręca, wolne obroty reguluje sterownik silnika.
Mac2309, sprawdź szczelność dolotu i stan silniczka krokowego.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2008, 08:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Europa
Moje BMW: 325ci
Kod silnika: m54
A najlepiej na kompa i sprawdzić czy sonda jest dobra :cool:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2008, 09:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: POMORSKIE
Tak jak ktoś jusz powiedział jest pare możliwości. nieszczelność dolotu czyli rury gumowej od filtra do kol ssącego (miałem to samo), silniczek krokowy, jeśli auto jest na gazie warto podjeczaćna kompa aby wykasować wszystkie błędy, komputer na gazie uczy sie jak najlepiej pracować i potem na bęzynie są problemy, sopnda lamda, no i obroty 1000 podwyższa sie je na srubie koło manetki gazu a sterownik czyli silniczek krokowy reguluje tylko ssanie i ruwność obrotów. jeśli wszystko jest sprawne to tylko mechaniik ci pomoże.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL