BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 14:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Visual Tunning
PostNapisane: 14 lipca 2008, 13:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 371
Lokalizacja: Radlin
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Witam wszystkich forumowiczów, jestem tutaj nowy i prosiłbym o radę. Kupiłem niedawno uszkodzone E36 Coupe, jest niby po lekkim tuningu vizualnym, ale szczerze mówiąc nie podoba mi się to tak do końca. Chciałbym porad od profesjonalistów dlatego zamieszczam ten temat i prosiłbym o radę co można zrobić w tym samochodziku aby wyglądał na profesionalny tuning ze smakiem i stylem. Bo agrotuningu to ja nie chce w swoim samochodzie. Kilka zdjęć samochodu:
Obrazek
Obrazek

Ja mniej wiecej mam wizję samochodu, ale chciałbym także poznać wasze propozycje bo to napewno by pomogło mi w podjęciu ostatecznej decyzji co do wyglądu samochodu. No i ma to być samochód który będzie jedyny w swoim rodzaju, że nie będzie podobnego w mojej okolicy (okolice Rybnika). Chciałbym, aby wyglądem przypominał samochody z serii filmów F&F (chodzi o profesjonalizm wykończenia i smak), ale wiadomo budżet niestety mam ograniczony (3500 zł)... Tak więc dlatego pytam was o rady... Bo visual po niskich kosztach można łatwo spiepszyć i wyjdzie agrotuning.

Z moich propozycji to tak:
Lampy tylne:
ObrazeklubObrazek

Lamy przednie:
ObrazeklubObrazek

Co do zderzaków to nie mam pojęcia jakie... Te zderzaki są z M-PAKIETu co prawda (przedni nieco zmodyfikowany) Nie wyglądają źle, ale może dało by się coś włożyć innego nie wielkim kosztem? Co prawda zderzak tylni raczej do wymiany bo zbyt bardzo jest uszkodzony. Myslalem takze aby wypuscic 2 wydechy co wy o tym powiecie? Aaaaa co do maseczki to moze lepiej by bylo przerobić na styl E46 (chodzi o grill zintegrowany z maską samochodu)? Czekam na odpowiedzi co do moich propozycji co o tym sądzicie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 14:10 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
witaj
w tej chwili twoje auto wygląda tragicznie,(nie z powodu uszkodzeń)

a więc od czego zacznij:
- pozbądź się tych białych pasków i tego na tylnej szybie
- "oderwij" zderzaki i ten spojler z klapy i brewki
- wypieprz tylne lampy

- kup zderzaki M-pakietu (oryginalnie)
- lampy ori z białym kierunkiem lub takie http://moto.allegro.pl/item398954721_la ... od_fk.html
- przednie pozostaw i kup ringi ccfl i xenony 8000K i coś takiego http://moto.allegro.pl/item394588186_mi ... _nowy.html

będzie super

czasy F&F odeszły bardzo dawno temu...

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 15:23 
Armageddon napisał(a):
jest niby po lekkim tuningu vizualnym


lekkim? tuningu wizualnym?

Armageddon napisał(a):
Chciałbym porad od profesjonalistów dlatego zamieszczam ten temat i prosiłbym o radę co można zrobić w tym samochodziku aby wyglądał na profesionalny tuning ze smakiem i stylem. Bo agrotuningu to ja nie chce w swoim samochodzie.


okay, no to zaczynamy.

przede wszystkim, to już jest wielka wieś, jeśli chodzi o modyfikacje.

najpierw wywal te pasy białe, ściągnij brewki, tylni spojler i od razu zobaczysz, jak ładną figurę ma E36.

lampy tylne? ani jedne, ani drugie, najlepiej poszukaj zwykłych z białym kierunkiem.
lampy z przodu? jak już, to te drugie, zespolone zdecydowanie NIE, ale do tego inny kierunek, najlepiej po prostu dymiony.

potem poszukaj ori zderzaka, bo ten co masz, to jakiś siep totalny, nie ma nic wspólnego z mpakietem, załóż ori m-pakietowy, ew. alpiny dokładkę do ori zderzaka. do tego mpakietowa dokladke z tyłu, której brak, dokładki na progi no i jak tak szaleć, to gleba gleba gleba!

jak masz budżet ogranicozny, to tymbardziej nie przerabiaj na E46, załóż glebę i efekt będzie o wiele lepszy, do tego tak jak mówisz dwururka i będzie też dobrze.

przede wszystkim, bez gleby nie przerabiaj zderzaków, bo jeszcze na niskim profilu będzie wyglądało karykaturalnie. ja teraz do zwykłego sedana założyłem 17 cali i już teraz trąca kozą, z agresywnymi zderzakami to wyglałoby tragicznie.

jedyne, co możesz zostawić po tuningu poprzedniego właściciela, to felgi, choć to też kwestia do omówienia...

PS. A nerka chrom.... :wstyd: albo tak jak jest normalnie chrom dookoła środek czarny, albo cała czarna!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 15:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 371
Lokalizacja: Radlin
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Hmmm co do tylnych lamp to znalazłem samochodzik z zamontowanymi tymi lampami:
Obrazek
Obrazek

Co wy na to? Co powiecie o tych lampach?

A co przodu to co do zespolonych lamp to znalazłem coś takiego, tylko musiałbym wtedy grill połączyć z maską i delikatnego badlooka zrobić:
Obrazek

Chciałbym wasze opinie na temat tych samochodów czy to jest profesional:) I czy warto takie coś zrobić:) Żeby nie zajechało wiochą...


A co do lamp tych drugich to może zamiast dymionego kierunka to taki jak tutaj?:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 15:49 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
Armageddon, te co pokazałeś są naprawdę na nie
Armageddon napisał(a):
A co przodu to co do zespolonych lamp to znalazłem coś takiego, tylko musiałbym wtedy grill połączyć z maską i delikatnego badlooka zrobić:

super to to nie jest, za dużo kasy poszło by w taką przeróbkę
jakie jest twoje zdanie na to co pisał CZARNY i ja?

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 15:54 
to auto nie jest pro, m pakietowe progi tralalala a listwy z boku cienkie :wstyd: wlew gazu ślicznie się komponuje pod kolor :ok:

Armageddon, zajrzyj najpierw na samochód kiloffa, kujona, potem spójrz na to cudo.

Twoje auto na fotkach to tragedia w tej chwili (wybacz, nie chcę owijać w bawełnę), ale da się coś jeszcze z tym coś zrobić!

Armageddon napisał(a):
ale wiadomo budżet niestety mam ograniczony (3500 zł).


masz ogarniczony budżet i chcesz, by nie było wsi, ale było fajnie, mimo to kreujesz kolejne zbędne wydatki. gay-look to wieś i szpachlowanie, malowanie, a to kosztuje. na samą glebę wydasz około tysiąca zł. ja Ci mówię, że nie zmieścisz się w tych pieniądzach, żeby zrobić porządnego bad-e46-looka, żeby to wyglądało bardzo fajnie, pro i w ogóle nie-agro.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 16:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 371
Lokalizacja: Radlin
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Tak więc paski wiadomo do usunięcia bo to mega agro tuning... Żenada... to coś na tylnej szybie tak samo... Zderzaki tył do wymiany, przód zresztą też bo tylko spiepszył koleś zderzak od Mki... Lotka wygląda jak belka startowa dla małysza, no i odrazu są 2 pasy (tory dla małysza :rotfl: ) haha, tak więc do usunięcia, brewki to samo. tylne lampy to też jest porażka...

Co do tego co tam włożyć to właśnie myślałem nad zderzakami z M-pakietu (oryginalne), lub jeszcze ewentualnie przedni zderzak dać z Coupe E46 bo też ładnie wygląda, Przykład:
Obrazek

Co prawda tutaj cały przód jest od E46 ale ja tylko myślałem o zderzaku, tylko nie wiem czy spasuje do reszty...

Tylne lampy mam dylemat pomiędzy tymi czerwonymi LED co dałem wyżej, a coś ala standart tyle że typu Clear (link który podałeś powerbmw) obie wersje mi się podobają, szczerze mówiąc z lekką przewagą dla LED...
Przód? Hmmm własnie power o jakie lampy Ci chodzi? tzn jakie ringi? jak to zamontować do środka lamp... Bo najłatwiej kupić takie jak post wyżej dałem. Standart z ringami i soczewką do tego Xenon i super:) Tyle, że o barwie ksenonu myślałem około od 15000 K - 20000 K (barwa błękitno niebieska światła)

Dwururka napewno będzie:) No i on niby jest obniżony, ale właśnie myślę żeby jeszcze bardziej go położyć, ale o ile? Żebym potem nie szorował o asfalt bo wiadomo jakie nasze polskie drogi są...

Nerka do wymiany na standart lub cała czarna...

Czyli większość waszych pomysłów mi się podoba:) Tyle co do tego przodu... Nie wiem dlaczego, ale mi się podoba ta srebrna Bawarka;> Co dałem na fotce wyżej:) Bardziej niż Bawarka z standart lampami z ringami i dymionym kierunkiem;> Być może, że tam lekki badlook jest i bardziej agresywnie to wygląda? Ale wolę się dostosować do waszych rad żeby nie zrobić wiochy z samochodu...

P.S. Dlaczego te diodówki są zdecydowanie na NIE? Pytam z ciekawości jakimi motywami się kierujecie:) Wiem wiem, ciekawośc to pierwszy stopień do piekła, ale wole wiedzieć :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 16:33 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
Armageddon napisał(a):
P.S. Dlaczego te diodówki są zdecydowanie na NIE? Pytam z ciekawości jakimi motywami się kierujecie:) Wiem wiem, ciekawośc to pierwszy stopień do piekła, ale wole wiedzieć :P

- b. brzydkie
- prawdopodobnie możesz mieć w przyszłości z nimi kłopoty
- i coś jeszcze...
wstaw ori lub Cleary

ta fotka co wkleiłeś to byś musiał mieć kasy kasy....

daj oryginalne zderzaki M pakietu do e36 nie baw się w e46
Armageddon napisał(a):
Co prawda tutaj cały przód jest od E46 ale ja tylko myślałem o zderzaku, tylko nie wiem czy spasuje do reszty...

zderzaka od e46 nie spasujesz

co do ksenonów to wszystko powyżej 8000K to już wieś (wiem że brzmi to jak jakaś regułka ale to prawda)

ringi CCFL
te co pokazałeś wraz z lampą to są diodowe tzn lipa efekt słaby nierówno świecą itp

ty masz lampy baz soczewek? jak bez to jest problem z ksenonem, muszą być soczewki
lampy oryginalne z soczewkami komplet to ok 350zł
ksenon 400zł
ringi 200zł
wyjdzie nie dość że super i ładnie to jeszcze taniej :)
i dymiony kierunek

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 16:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 371
Lokalizacja: Radlin
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Obrazek
Powiedz mi a takie lampy jak ma te cabrio z napisame Xeon na tablicy?
Co do lamp przednich to pytanko zasadnicze... Jak te lampy wyglądają co mi je proponujesz? Mógłbyś jakieś fotki? Linki do allegro wrzucić? Bo ja nie mam pojęcia jedynie to co na allegro jest takie lampy... Lampy są bez soczewek... Ale i tak jest jedna stłuczona więc muszę kupić nowe:)

Co do tyłu to niby diody dłużej świecą niż zwykła żarówka... Tyle że jak się będą Palić po kolei diody to nie dość, że wiocha będzie się z lamp robić to całą lampę trzeba wymienić... bo jednej diody się nie da... A co do tego czy brzydkie? Mnie się tam podobają:P hehe Podobne są w E 46 coupe diodówki tyle że w kształcie E46 wiadomo i pakowane są w standardzie do E46 Coupe:)

Tutaj pełne lampy ze świecącymi ringami:
Obrazek

O coś takiego Ci chodziło?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 16:47 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
a więc mam na myśli dokładnie to co ma ta z tablicą xeon :) + dymione kierunki

Armageddon napisał(a):
Tutaj pełne lampy ze świecącymi ringami:

bardzo blisko, wklej link aukcji :)

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 16:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: WrocÂław/Southside
No powiem ci kolego że auto masz meeegaaa:D Wywal tą podstawkę na piwo z tylniej klapy, zedrzyj viper-look, nerke zamaluj na czarno albo w ogole zmień na nową oryginał, zderzak przedni daj albo m-technik albo serie (tylko ori). Potem zacznij się bawić w modyfikacje. W bmw za wiele z zewnątrz nie da się zrobić tak zeby pozniej ludzie sie nie smiali. Poza kołami m pakietem, odpowiednimi lampami i zawiasem nie robiłbym nic. Jak chcesz fajne lampki i koła do siebie pisz na prv. Mam cos extra


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 16:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: TwardogĂłra
Koledzy mają racje... szeroki biały kierunek na tył i nic innego. Lampy z tej złotej Be`mki
pasują bo dobrze kontrasują do niej. Do czarnego koloru jakoś nie widze tych lamp :kwasny: choćby przez to że za bardzo rażą w połączeniu z czarnym.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 16:56 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
a i nerki normalne lub czarne

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 16:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 371
Lokalizacja: Radlin
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
power masz tutaj link do aukcji:
http://www.allegro.pl/item393442812_lam ... depo_.html

Rozumiem, że te ringi co ma te Cabrio to trzeba montować w sposób taki iż rozbiera się lampy? A dokładniej zdejmuje klosze? Nie będą mi potem lampy parować? (Poszukałem tych ringów co mówiłeś na allegro i one są montowane na jakieś gumowe przylepce czy coś... Nie spadnie to? I czy jest odporne na warunki atmo typu upał + 70 bo do tylu jest w stanie sie nagrzać samochód i więcej na słońcu i na mrozu typu -30 Bo były zimy w Polsce, że takie mrozy były... No i kwestia podłączenia, żeby to ładnie wyglądało i już postojówka z standardu nie świeciła bo by tylko oszpecała efekt ringów...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 17:01 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
za 650zł to lepiej samemu zrobić

Armageddon napisał(a):
Rozumiem, że te ringi co ma te Cabrio to trzeba montować w sposób taki iż rozbiera się lampy? A dokładniej zdejmuje klosze? Nie będą mi potem lampy parować? (Poszukałem tych ringów co mówiłeś na allegro i one są montowane na jakieś gumowe przylepce czy coś...

rozbiera się i przykleja (poszukaj na forum było dużo o montażu ringów)


jeśli wszystko zrobisz dobrze to nie będzie problemów

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 17:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 371
Lokalizacja: Radlin
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
tyle, że tam nie ma żadnych badziewnych paseczków i szkła "chropowatego"... Są całe typu clear, a to lepiej wygląda niż standardy klosz:) Nie sadzisz? A te same lampy można dostać w cenie 500 zł z kpl:) tylko trzeba poszukać:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 17:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
Drogi kolego Armageddon.
Nazywajmy rzeczy po imieniu. Gorzej zrobić BMW się nie da. Prawdę mówiąc podziwiam Cie, że kupiłeś coś tak wyglądającego, nie wiem jak propomocyjna cena była, domyślam się, że ktoś Ci go w gratisie dorzucił do felg. Patrze na te zdjęcia i jest tragicznie.
Kilka słów co do wyglądu - skoro samochód ma zamontowane jakieś patenty, to oznacza, że mocowanie tych patentów wymagało zastosowania innych patentów - teraz założenie oryginalnych części może nie być łatwe, bo np ktoś coś nagiął, podgiął, żeby było dobrze. W miejscu zastosowania patentów często występuje rdza. Dlatego nigdy nie kupuje się takich samochodów. Najdroższa opcja to przywrócenie stanu serii i następnie tuning/lifting.
Najlepiej kupić golasa (wizualnie) z maksymalnie dobrym stanem i robić samochód pod siebie, albo kupić tłusciocha. Ale zarówno pierwsza jak i druga opcja w ogólnym rozrachunku są drogie.
Napisałeś, że masz ok 3500zł. Prawdę mówiąc sprzedaj te felgi z samochodem i kup coś innego. Gwarantuje Ci, że taniej i łatwiej będize. Te pieniądze to kropla w morzu. Dobry zawias, zderzaki plus jakieś pierdoły i pieniążki mogą wyparować.

PS
Nick bardzo pasuje do galerii...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 17:33 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
Armageddon napisał(a):
badziewnych paseczków i szkła "chropowatego

nie wszystkie oryginalne lampy to mają, ja mam np. bez niczego czysto :)

Armageddon napisał(a):
A te same lampy można dostać w cenie 500 zł z kpl:) tylko trzeba poszukać:)

można i tak, ja tylko wziąłem pod uwagę że będzie ci potrzebna kasa


dobra, to już chyba wszystko co trzeba zrobić w twoim aucie :)
co ty o tym sądzisz? masz jeszcze jakieś pytania?

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 18:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 371
Lokalizacja: Radlin
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Nom mam gdzie można oryginalne czyste lampy kupic z soczewą:D I ile kosztują:) A co do wypowiedzi kolegi discrimen czy aż tak tragicznie jest? naprawdę nie da się zrobić nic z tego? Z tego co wiem to zderzak tył i przód są z M-pakiet'u, tyle że przedni jest troszke przerobiony, ale mocowania powinien miec te same nie sadzicie? Co do pasków zdrapie i już nie ma:) Co do lotki to tutaj zapewne są dziury w klapie tylnej... Więc tutaj może być korozja, więc trzeba ładnie to zrobić, żeby rdza nie chwyciła... Lampy są do wymiany bo jedna jest stłuczona i tylne lampy także do wymiany bo to badziew... Samochód kupiłem w takim stanie za 11k złotych, czy przepłaciłem? Wyposażenie:


* ABS
* Alufelgi
* autom. Klimatyzacja
* Centralny zamek
* Immobilizer
* Komputer pokładowy
* Kontrola trakcji

* Lusterka elektryczne
* Ogrzewanie foteli
* Poduszka powietrzna
* Szyberdach
* Wspomaganie kierown.

Proszę o wypowiedź na ten temat... Bo jeśli nie to zawsze mogę go oddać:D Do 14 dni mam prawo oddać zakupiony towar:D A samochód był kupowany przez firmę znajomego, nie pogniewa się jak mu go oddam bo miał już jakiś kupców na niego...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 18:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
Dobra widze, że naprawdę chcesz dobrze.
Ratujmy sytuacje. Paski jeśli da się bez skutków ubocznych zrewać - śmiało rwij.
Spojler odrazu out. Zderzaki wywal, przedni to jakaś imitacja niewiadomo czego. Nie wiem co z tym rysunkiem na tylnej szybie - nawet niechce wiedzieć co to jest. Jak się da wywal.
Tym sposobem pozbyliśmy się wsi na zewnątrz. A bym zapomniał przednia nerka razem z całym pasem do wymiany.
Bagażnik masz na dzień dobry do szpachlowania i malowania. Samego bagażnika nie pomalujesz, bo będzie się odcinał, więc wchodzisz na elementy sąsiednie. Widze, że nie pokazałeś uszkodzonych stron dobrze. A szkoda, bo można by dalej ratować. To co pogięte wymieniasz i malujesz. Jeśli druga strona cała jest jakoś przykoszona to najlepiej pomalować cały samochód. Jak już będziesz miał blacharke cacy (o ile szpachlowana i malowana może być cacy), to przechodzisz do detali. Światła proponowali koledzy - coś znajdziesz, zderzaki najlepiej oryginalne, skoro lubisz jak auto dobrze wygląda najlepiej mpakiet + malowanie. To wszystko kosztuje. Przedni pas oczywiście też musisz kupić i pomalować. 3500zł to mało na taki zabieg. Jeśli chciałbyś jeszcze jakiś miły dla oka lift zrobić w postaci obniżenia itp, to cały czas idziesz w koszty.
Teraz zastanów się, czy taka inwestycja w ten samochód ma sens.
Zapytałeś czy nie przepłaciłeś - nie wiem jaki rocznik, co pod maską, jaki środek. Choć co by to nie było ja bym go na Twoim miejscu nie brał.

Jeśli poważnie podchodzisz do tematu i naprawdę chcesz go zrobić ładnie to nieździw się jak on Cie 20K zł wyniesie łącznie. Pamiętaj, że najdroższe są pierdoły. Poprzedni właściciel tak jak nie miał litości w oszpecaniu nadwozia, tak nie daj Bóg mógł się za mechanike brać i wtedy zacznie się jazda...

Jeśli zdecydowałeś się go zatrzymać, pojedź na diagnostyke nim i zobacz jak ten samochód wygląda. Zawsze lepiej wiedzieć na czym się stoi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL