BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 07:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Auto gaśnie po wymianie filtru paliwa
PostNapisane: 19 lipca 2008, 18:18 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 7
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Bardzo proszę o pomoc po wymianie filtra paliwa auto faluje na obrotach po czym gasnie , stojąc na światłach musze podtrzymywac obroty ale nie zawsze to skutkuje bo i tak potrafi zgasnąć. Cóż to może być za przyczyna ? Proszę o pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 18:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Katowice
Witam. Szczerze nie mam wielkiej wiedzy na temat mechaniki ale sam ostatnio wymieniałem ten filtr i wiem że on jest kierunkowy, więc może poprostu masz go odwrotnie załorzony!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 19:57 
Wg. mnie tu jest inny temat. Wszystki filtry paliwa nalezy zalac (!) paliwem po wymianie, inaczej dochodzi do zapowietrzenia filtra i nie bedziesz miala mozliwosci odpalenia wozu, a jesli to bedzie bardzo szarpal i nie bedzie mial mocy.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 20:02 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Sprawdź czy na pewno założyłes filtr w poprawnym kierunku i czy masz kupiony ten typ filtra co trzeba. Ewentualnie wymontuj go i zalej benzyną przed montażem.

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 20:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
W benzynowym silniku nie ma konieczności zalewania go.Tylko w dieslach :D
Filtr jest zle założony albo zle dobrany.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 20:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 194
Lokalizacja: czechy
dokladnie jak napisal andrzej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2008, 11:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: Bogatynia
Andrzej 3510 ma racje,widać że gościu się zna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 15:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Kalisz
daj znac ktory masz rok tego is podam Ci wlasciwy symbol filtra z kilku najpopularniejszych firm i ewentualnie oryginal to sprawdzisz czy masz wlasciwy

_________________
hutrownia motoryzacyjna
potrzebujesz nowych czesci pisz na mail
sprawdze ceny i odpowiem

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 18:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 113
Lokalizacja: KrakĂłw
Sam ostatnio wymienialem u siebie filtr paliwa i tak jak pisal kolega wyzej w silnikach benzynowych nie trzeba zalewac filtrow w przeciwienstwie do diesli gdzie jest koniecznosc. Stawiam na to ze jest odwrotnie zalozony :)

_________________
Marcin


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 18:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: stalowa wola
najprawdopodobniej zle załozony ale moze tez masz jakies syfy w układzie paliwowym i dlatego sie dławi! w bmw sa takie przypadki ze jak cos wymienisz na nowe to cos innego zaczyna szwankowac i wydaje ci sie ze to ta nowa czesc nie pracuje tak jak trzeba! jednym słowem bmw to auto zagadka!

_________________
Brzmienie Moc WraÂżenia!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2008, 19:01 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 7
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Okazało się jednak że mam coś z silniczkiem krokowym , jutro jade z Czarnulą do naprawy :) , z tego co wiem to jest jakaś przyczyna że sie przepala :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2008, 14:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: W-wa
Na początek witam wszystkich


Nic ci się nie przepala, po wymianie filtra auto zawsze gaśnie ponieważ nie ma paliwa należy je wpompować do filtra który o dziwo trochę pomieści.

Należy to zrobić w następujący sposób

przekręcamy kluczyk w pozycję 2 - zapalają się lampki - czekamy aż zgasną - cofamy kluczyk do pozycji wyjściowej. NIE KRĘCIMY ROZRYSZNIKIEM

POWTÓRZYĆ 10X

Pompa wpompuje paliwo do filtra i wtryskiwaczy auto normalnie odpali, krokowy masz ok, nawet jak by był walnięty to samochód odpali, nawet jak go wykręcisz odpali (sprawdzone ;))

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL