BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 10:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 264 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2008, 22:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Boogie napisał(a):
Bobby, silnik to ja mam zdrowiutki, a to jest hamownia inercyjna, więc nie patrz na wartości bezwględne.
Widze ze jestes tu nowy, poczytaj troche o moim aucie postów wcześniejszych w paru wątkach.
Obecnie moc jest ok. 310-315KM


To że jest inercyjna to wiem bo też tam zawsze hamuję samochody ;) Chcesz powiedziec że zaniża ona wyniki ? Czy co ? Specjalistą od hamowni nie jestem przyznaję... Miałem jechac na obciążeniową MAHA ale aż tak mnie nie ciekawi wyik żeby płacic 150zł zamiast 50 :)

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 18:51 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
///M_ichał napisał(a):
Boogie jak tam testy 745i wypadly? :)



Testy odbyte :)

Ogólnie, jestem podjarany i zły.
Co jak i czemu, po kolei opiszę.

Auto które objeździłem to e66, przypadkowo,
Nie podoba mi sie lift na e65, spowszedniający to auto, upodabniający je do innych, a tu sie jakoś pomyliłem i pojechałem obejrzeć e66.
Rok 2004, I rejestracja 2005, 80 tys przebiegu.

Byłem w komisie na Witosa 31, jeździłem z bardzo miłym, uprzejmym, stonowanym aczkolwiek pomocnym człowiekiem.
Życzyłbym sobie zawsze trafiać na takich sprzedawców w moim życiu.
Polecam. Właściwy człowiek na właściwym miejscu - od spraw luksusowych.

Więc tak.
Wsiadłem to tego auta.
Nie oglądałem blachy, silnika, chodziło mi o poczucie na sobie tego samochodu.

Nie wiem jak zacząć, bo jest mi troche przykro że to była siódemka...
... p l a s t i k i ....iiiii iiiiii
porażka. Plastiki jak z magnetofonu za 200 pln z MM.
Wiem, stary jestem i zrzędze :)
Ale ... z tego srebrnego plasticzku odpryskiwała ta powłoka świecąca.. !!!
Na tunelu środkowym, przyciski niektóre miał coś jakby purchelki, które w przyszłości zaowocują zejściem tej świecącej powłoki.
Miejscami, na kredensie, na przyciskach często używanych widać było powycieranie tego plasticzku.
Hmmm uffff po prostu, stosując ten plasticzekm musimy wiedzieć, że prędzej czy później, tak on będzie wyglądał. NIE MA INNEJ OPCJI.
Co BMW myślało dając ten plastik do środka swojej najlepeszej serii ? Nie wiem.
To troche taki całokształt - nowa linia, jakby uderzająca w chilowe gusta techno badziewiu, i plasticzek jako dopełnienie.
Niestety najlepsze jakościowo produkty - vide zegarki szwajcarskie, czy telewizory Bang Olufsen, zawsze sa i były robione z podobnych materiałów - wysokiej jakości - a takim materiałem NIE JEST SREBRNY PLASTICZEK ! i nigdy nie będzie.
Jestem zły....

Najpierw mnie przewieziono, potem jeździłem ja.
Zawieszenie. W mercedesie jest ciszej, to na pewno.
Auto miało koła 19". Jednak zachowanie zawieszenia mi zaimponowało.
To nie była proteza MB. Sam jeszcze na naprawde sportowym zawieszeniu, a tu nie czułem dyskomfortu. Nagłe zmiany pasa, zakręty.
Wszystko jak być powinno.
Czuć było elektronike - kiedy naciskałem hamulec - czułem że coś mi pomaga hamować.
Hamulce bardzo dobre, przyjemnie działające, choć na początku nieco zaskakujące tym swoim samowoleniem.
Jeździe towarzyszył komunikat o niskim ciśnieniu w oponie, który pojawił się po najechaniu na pierwszą studzienke :)

Silnik dobrze sobie radzi z autem, jadąc nie miałem chęci deptania po gazie, muskałem gaz, co pozwalało się sprawnie przmieszczać.
Manual bardziej prowokuje i sprawia to, że silnik częściej i wyżej się kręci.
Wierze, że to auto spali mniej niż moje w mieście :)
Sound silnika na prawdę ok, czuć że V8, i czuć że BMW.
W ogóle czuć że BMW.
Automatem jechałem pare razy w życiu, w Mercedesie pare razy waliłem lewą nogą w próżnie, w bmw czułem sie na tyle pewnie, że żadna tego typu akcja nie miała miejsca.

Bardzo precycyjny układ kierowniczy, robi wielkie wrażenie...
Czuć prace servotrnica, może na zakrętach mógłby być bardziej sprężysty, ale w porównaniu do MB to bajka.

Osiągi hehehehe
Sam nie wiem co napisać. To wieloryb, i nie zachęca ani nie daje radości z przyśpieszania, a ja mam obecnie wzmocnione auto, ale było nieciekawie.
Kikck down jest ślamazarny, zanim to się rozbuja..... :)
Jak wsiadłem do siebie to znowu sie śmiałem. U mnie jest dzika frajda z naciskania gazu, łup i walimy całym ciałem w fotel. Jedynka, start, moment wstrzymania, gaz i aż karoseria trzeszczy.
Siódemka jest jednak znacznie wolniejsza, nagłe przyśpieszenia podczas jazdy, bo światła się zmieniają, to lipa. Kickdown 80-140 to porażka. U mnie V8 produkuje wtedy największy pęd, tutaj żółw. Niestety, bezpośreniość manuala jest bez konkurencji......

Fotele, wygodne, fajnie się siedziało, przyjemnie, rozwaliłem się jak lord, i miałem wszytsko gdzieś.
To auto izoluje. Za bardzo jakoś nie ineteresuje nas to co dookoła, i tak jesteśmy górą :)

Denerwowało troche to, że nie moge w czasie jazdy zerknąć jakie są nastawy zawieszenia, jak jest skrzynia ustawiona. Wszytsko w I-drivie. A i tak po lifcie wyniesiono częśc regulatorów na deske rozdzielczą - ale jak sam sprzedawca powiedział - denerwujące jest to troche.....
Navigacja była działająca, w Polsce.

I na koniec jaja.

Obsiedziałem, nie jechałem, ale to zrobie, Phaetona 4.0 :)

Wiecie co... ? zróbcie to...
Niestety musze przyznać, że jakoś wykonania środka przebija BMW. Przebija Audi A8 - pare dni temu również się gnieździłem w A8 ( żygi...).
Byłem potwornie zdziwiony. Ale to totalnie wręcz...
:zdziwko: :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko:
Ekstra fotele, genialne plastiki na drzwiach, kokpicie, drewno, klawisze, super rozplanowane. Moja rządza luksusu dla wymagającego faceta i chęć nadymania się w obcowaniu z drogą jakością, została zaspokojona. Byłem bogatszy o pare milionów dolców ;)

Nie wiem jak auto jeździ, ale to jaki klimat oferuje, to jest niesamowite.
Była to wersja long, z tyłu można było robić orgie z 15oma siatkarkami hehehe

Plasticzki w kremowym e66, łącznie z tą długa listwą wpoprzek całego kokpitu kontra Phaeton i jego kremowe wnętrze ???
Wygrywa Phaeton, i to dwa mecze za jednym razem.

Przejade się Phaetonem, na pewno. Wtedy coś napisze więcej.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 18:52 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
.....

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 20:41 
Clarkson był zachwycony Phaeteonem, wiec myślę że może Ci pasować. Jego jedynym problemem jest znaczek VW.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 20:57 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Powinienem jeszcze napisać, czy bym kupił e65 ?

Po przejażdżce moja kobita musiała mnie doprowadzać do porządku, taki byłem zadowolony i podjarany. Mówiła - eee nie przyspiesza tak, zabijesz sie i td. żeby mnie ostudzić hehehe
Potrzebuję auta które odróżnia mężczyzn od chłopców - i e65 wydaje mi się takie jest.
Gdyby zapomnieć o tych cholernych plastikach obecnych w bardzo wielu miejscach kokpitu to jest naprawdę ok.
W sumie, to nie potrzebuje auta do szpanu pod klubem, a jeżdżącego. No i e65 jeździ.
Wrażenia osiągów przypuszczam niweluje komfort limuzyny (czas 0-100 jest taki sam u mnie według katalogu, no może teraz nieco więcej) a i pewnie powyżej 100-ki V8 robi swoje i nie ma lipy.
Reszta to kwestie ogólnoestetyczne - np. czy pasi taki kokpit jak w nie BMW, obły, czy kredensik nie drażni ?

Tak na prawdę, to pod względem technicznym i prowadzenia to nie ma sie do czego przyczepić. Niestety plastik Made in Nepal wciąż jest.

Co do Phaetona.... wątpie żebym go kupił. Wiecie :) to Volkswagen i prędzej czy później ta ludowość podczas eksploatacji wyjdzie, okaże się że czegoś ludzie z VW nie wiedzieli, nie wyczuli, i coś jest zrobione jak Golfie. Strzelam teraz, nie wiem co to będzie, ale takie są reguły. Mechanik od aut klasycznych nigdy dobrze nie naprawi auta sportowego - po prostu percepcyjnie pewnych spraw on nie obejmuje.

Mojej kobicie się Phaeton bardzo np. wizualnie podobał. Jest elegancji i nieprzesadzony.
Sądze że jakbym był zorientowany na Audi to Phaeton zaburzyłby mój światopogląd.
Ale na razie nie ma gadać, trza się przejechać.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 21:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Boogie napisał(a):
Potrzebuję auta które odróżnia mężczyzn od chłopców - i e65 wydaje mi się takie jest.


Moim zdaniem E65 odróżnia mężczynzn w "podeszłym" wieku od chłopców :) Bo każdy kto jest młody i jeszcze trzeźwo myśli nie kupi takiej tandety.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 22:02 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Boogie dobrze jest wiedziec, ze Phaeton to ojciec Continentala GT i zrobionego na nim sedana ;) Wydaje mi sie, ze nie ma tu miejsca na lipe. Wyczytac to mozna w kazdym tescie VW-eja. Dziennikarze pieją z zachwytu nad wykonaniem i nad materiałami uzytymi w Phaetonie. Mi bardzo podoba sie chociazby zaslaniana kratka nawiewu. Sylwetka auta jest stonowana i bardzo elegancka, wnetrze podobnie. Uwazam , ze samochod jest na rynku poprostu niedoceniany. Swoją drogą z obecnych limuzyn najbardziej stylistycznie odpowiada mi A8. Z zewnatrz i wewnatrz.Poprzymierzalem sie do takiego w salonie w Poznaniu i bylem zachwycony. S i 7 (e65 i F01) to nie to. W czolowce napewno jest aktualny XJ (kiedys pomacalem sobie takowego w salonie) czy Phaeton.

Co do nowych modeli limuzyn, to znam praktycznie tylko nowe S.I powiem tak. Wnetrze samochodu tez mnie przerazilo. Wiec na poczatek predkosciomierz - to jest tak naprawdw wyswietlacz, co widac ewidentnie jak pada nań słoneczko. I widac to gdy wrzucimy ieg wsteczny - pojawia nam sie obraz z kamerki :) troche tandeta i na dodatek odroznia sie od reszty "zegarow".

Druga sprawa - mam podone odczucia odnosnie plasticzkow i guziczkow. Otoz np. wokol przycisku od otwierania schowka przed pasazerem mamy mała ramke z pochromowanego plasticzku niczym w chinskiej zabawce z rynku za 0,99zl. To samo wokol wlacznika swiatel. Konsola centralna z przelacznikami tez bardziej kojarzy sie z zabawka a nie reprezentacyjnym modelem Mercedesa :/


Ostatnio edytowano 19 lipca 2008, 22:08 przez Kornelio, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 22:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 725
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E90 320dA
Boogie nie wybrzudzaj juz tak, bo teraz to juz wogole nie masz wyboru co do auta :P :) Ja jednak na twoim miejscu zdecydowalbym sie na 745i. Jezeli chodzi o osiagi, to pamietaj ze jezdzisz ponad 300 konnym autem, w dodatku w manualu, i ktory wazy dobre 300 kg mnie niz 745i, takze w tej kwesti szalu nie bedzie, ale tragedi rowniez nie ma, znajdz tylko jakas zadbana, i nie zniszczona wersje. No chyba ze Mercedes tez wchodzi w gre ;) ?

_________________
E90 320dA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 23:04 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Zawsze mozna nabyc 760i, hehe.
P.S.
Bobby_Valentino napisał(a):
Moim zdaniem E65 odróżnia mężczynzn w "podeszłym" wieku od chłopców :) Bo każdy kto jest młody i jeszcze trzeźwo myśli nie kupi takiej tandety.


ciekawe co BIG na to :hyhy:

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 23:27 
Frank napisał(a):
ciekawe co BIG na to :hyhy:


BIG już nie jest młody, bo nie produkuje czegoś tam :oczami:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 23:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
:oczami: nic juz z tego wszystkiego nie rozumiem

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2008, 00:46 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Poczytałem nieco, i okazuje się że Phaeton to cudowny niewypał....

Przes VW, Piech, wnuk Ferdynanda Porsche, wyciągnął VW z dołka, rozkręcił firmę, i zapragnął stworzenia czegoś ekstra.
Dla Phaetona zbudowaną nową fabrykę !
Piech wymyślił jakieś kosmiczne wytyczne które ma spełniać samochód - typu 12 godzin jazdy 250 km/h po pustynie w 50 stopniowym upale, i temperatura wewnątrz nie może przekroczyć 22 stopni :)
Albo bezwietrzna klima i wentylacja - Piech cierpiał na jakąś nadwrażliwość na przeciągi - dlatego w aucie jest 100 kratek do nawiewocyh, a wloty z przodu zasłaniają elektrycznie opuszczane drewniane zasłonki.
W Polsce przez dwa lata sprzedano 5 aut :)

Wiecie że serwis Phaetona miał być taki: naprawa w 48 godzin, odbiór auta u klienta, i oddanie, auto zastępcze Passat W8 !!
Widać że VW niesamowicie się przyłożył do tego auta...

Polecam artykuł:
http://www.wysokieobroty.pl/auto/1,71361,2082234.html

no i spalanie średnie W12 z trasy............. :szok: :szok:

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2008, 00:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Boogie napisał(a):
Poczytałem nieco, i okazuje się że Phaeton to cudowny niewypał....




niewypał wyłącznie pod względem wielkości sprzedaży. Dla mnie to jego kolejna ogromna zaleta.

Spalanie..... 25 L / 100 km łatwo zrobić przy sporym silniku. W trasie oczywiscie.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2008, 00:52 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Boogie napisał(a):
no i spalanie średnie W12 z trasy............. :szok: :szok:


takie pierdzielenie pismakow. Mi raz 740 spaliła 21.1 na A2 i co ?

23.5 w trasie z gazem w podłodze to normalny wynik dla 6.0 , ale trzeba pokazac w artykuliku ludkom wielkie spalanie, zeby mniej żałowali ,ze ich nie stac na takie auto.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2008, 01:01 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
stones1 napisał(a):

niewypał wyłącznie pod względem wielkości sprzedaży. Dla mnie to jego kolejna ogromna zaleta.


No tak, można tak powiedzieć....
A co w przypadku napraw, awarii ? Kto będzie ogarniał to auto ?
Nie wiem, może dużo ma to auto z Passata, chociaż sądząc po kasie jaką wpakowano w projekt Phateona, to raczej wiele rzeczy zrobiono specjlnie dla niego.

Stones, skłonny był byś kupić Phaetona ? :)

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2008, 01:03 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
23.5 litra na trasie no ladnie:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2008, 01:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Boogie napisał(a):
stones1 napisał(a):

niewypał wyłącznie pod względem wielkości sprzedaży. Dla mnie to jego kolejna ogromna zaleta.


No tak, można tak powiedzieć....
A co w przypadku napraw, awarii ? Kto będzie ogarniał to auto ?
Nie wiem, może dużo ma to auto z Passata, chociaż sądząc po kasie jaką wpakowano w projekt Phateona, to raczej wiele rzeczy zrobiono specjlnie dla niego.

Stones, skłonny był byś kupić Phaetona ? :)


Z Passata ma znaczek ;) . Gdybym dziś dysponował odpowiednią kwotą na zmiane auta, nie spojrzał bym na e65, na w220 ani na mocniejsze w221, pojechał bym po Phaetona W12.


To spalanie jest przesadzone... na a2 uzyskałem 25 L / 100 km, ale to nie znaczy ze tyle pali moj samochód, bo w miescie nie przekracza 22 litrów. Zresztą:

Kraftstoffverbrauch, l/100 km 4)
Kraftstoffart Super plus, bleifrei, oder Superbenzin, bleifrei, mind. 95 ROZ 5)
innerorts 21,2
außerorts 10,5
kombiniert 14,5
CO2-Emission kombiniert, g/km 348


wiadomo ze da sie uzyskac duuuze spalanie, ale wymaga to poruszanie sie z duuuzymi prędkościami, a zwyczajnie nie często jest to możliwe w PL.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Ostatnio edytowano 20 lipca 2008, 01:10 przez stones1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2008, 01:10 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Stones, daj spokoj. Na pewno Phaeton nie jedzie i ma emerycki układ kierowniczy.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2008, 01:12 
stones1 napisał(a):
dybym dziś dysponował odpowiednią kwotą


jak to mawia mój kolega "mocną walutą" :rotfl:

Frank napisał(a):
Boogie napisał/a:
no i spalanie średnie W12 z trasy............. :szok: :szok:


takie pierdzielenie pismakow. Mi raz 740 spaliła 21.1 na A2 i co ?


Właśnie! :ok:

Phaeton ile ma palić? 6? To nie lupo, czy polo, choć też VW, to jednak inna klientela...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2008, 19:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 725
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E90 320dA
stones1 napisał(a):
Z Passata ma znaczek . Gdybym dziś dysponował odpowiednią kwotą na zmiane auta, nie spojrzał bym na e65, na w220 ani na mocniejsze w221, pojechał bym po Phaetona W12.


W tej klasie aut liczy sie prestiz, ktorego VW poprostu nie ma. Rozumiem ze Phaeton jest bardzo dopracowanym autem, ktore moze spokojnie konkurowac z 7 i S klasa, ale w tej klasie nie o to chodzi. Majac do wyboru slabsza 7 czy S, i Phaetona W12 nawet nie spojrzalbym na VW.

_________________
E90 320dA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 264 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL