BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] po wymianie zawieszenia
PostNapisane: 19 lipca 2008, 18:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: TwardogĂłra
Panowie wczoraj wymieniłem zawieszenie z przodu na sportowe - gwintowane. Wszystko ładnie pięknie, lecz zauważyłem że koła są pod lekkim kątem, kierownica chyba krzywo leży a po prawej stronie zawias chyba obciera o koło. Zbierzność załatwi sprawe?? jakie jest wasze zdanie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 18:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
może coś zle złożyłeś, albo masz zawias od innej wersji silnikowej lub nadwoziowej. Nie powinno tak być.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 18:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: TwardogĂłra
czesiio napisał(a):
może coś zle złożyłeś, albo masz zawias od innej wersji silnikowej lub nadwoziowej. Nie powinno tak być.


Zapias dopasował się idealnie i nic nie trzeba było nadciągać ani wykrzywiać, wszystko na swiom miejscu. Jeszcze musze wyregulować wysokość bo jest za nisko, teraz mam jakieś -85mm z przodu :P

zawias TA-Techix zakupiny tutaj: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=27278


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 19:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: KT 44444
buahaha, przeciez to normalne jak posadzisz tak auto (-85mm) to koła idą w negatyw, to jest raz, a dwa, to z przodu nie masz regulacji kątów chyba że masz gwint za 5000 a nie za 1000zł , więc nic sobie nie wyregulujesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 19:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: TwardogĂłra
Kujon napisał(a):
buahaha, przeciez to normalne jak posadzisz tak auto (-85mm) to koła idą w negatyw, to jest raz, a dwa, to z przodu nie masz regulacji kątów chyba że masz gwint za 5000 a nie za 1000zł , więc nic sobie nie wyregulujesz.


no teraz jest obniżone na maxa, a druga sprawa nie mam klucza odpowiedniego do gwintu żeby troche auto podnieść

mówisz że podniesienie o te 3cm załatwi sprawe ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 19:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: KT 44444
ja mam obecnie posadzony przód ok -80 i zrobił sie spory "negatyw" gdy miałem glebę -50 to zjawisko wogóle nie wystepowalo, zawsze sie tak dzieje, to normalne prawo fizyki zmienia sie nacisk na koła i robi sie tak jak u ciebie czy u mnie im szersze kolo tym bardziej jest to zauwazalne, szczególnie tylna oś jest na to bardzo podatna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 19:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: TwardogĂłra
Kujon napisał(a):
ja mam obecnie posadzony przód ok -80 i zrobił sie spory "negatyw" gdy miałem glebę -50 to zjawisko wogóle nie wystepowalo, zawsze sie tak dzieje, to normalne prawo fizyki zmienia sie nacisk na koła i robi sie tak jak u ciebie czy u mnie im szersze kolo tym bardziej jest to zauwazalne, szczególnie tylna oś jest na to bardzo podatna


a jak z oponami, nie zdzierają się wewnętrzne strony pod takim kątem??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 19:41 
zdzierają i to jest tego feler...

ale za to ładnie wygląda :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 20:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: KT 44444
Tomash-26 napisał(a):
Kujon napisał(a):
ja mam obecnie posadzony przód ok -80 i zrobił sie spory "negatyw" gdy miałem glebę -50 to zjawisko wogóle nie wystepowalo, zawsze sie tak dzieje, to normalne prawo fizyki zmienia sie nacisk na koła i robi sie tak jak u ciebie czy u mnie im szersze kolo tym bardziej jest to zauwazalne, szczególnie tylna oś jest na to bardzo podatna


a jak z oponami, nie zdzierają się wewnętrzne strony pod takim kątem??

z przodu na nowych oponach max 10 tys km z tylu prawie o połowe mniej i druty na wierzchu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2008, 10:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 143
Lokalizacja: Warszawa
Tomash-26, i dlaczego ocierał Ci zawias o koło?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2008, 16:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: TwardogĂłra
Shreku napisał(a):
Tomash-26, i dlaczego ocierał Ci zawias o koło?


hmmm... no właśnie dziwna sprawa, od strony kierowcy jest ok 1cm luzu pomiędzy kołem a zawiasem, a od pasażera nawet palca nie włoże, ale chyba nie ociera bo po przejechaniu się autem dla pewności odkręciłem później koło i niema sladu żadnych otarć, lecz denerwuje mnie to niemiłosiernie :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2008, 22:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 143
Lokalizacja: Warszawa
specjaliści co było nie tak? dlaczego koło ocierało o zawias?
zbieżność?


Ostatnio edytowano 22 lipca 2008, 20:21 przez Shreku, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 14:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
ile ja bym dał zeby mieć wiekszy negatyw z przodu i z tyłu :hyhy:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 15:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 143
Lokalizacja: Warszawa
esiue30, myślisz że to przez to że negat się zrobił?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 18:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: TwardogĂłra
o jednej rzeczy wam nie napisałem .. z przodu mam lacia o rozmiarze 235/45/17 i to jest przyczyną że zawias jest tak blisko koła, ale na szczęście nie ociera - już sprawdzone :]
Planuje wymienic na 205/40/17 i zjechać na sam dół czyli jakieś -85mm bo nieźle to wygląda, a gwincior daje rade, jest twardo, w końcu tak miało być :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2008, 15:35 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1551
Lokalizacja: Kozienice
Tomash-26, ten sam problem miałem na tym zawiasie tyle, że na oryginalnej feldze z ET46, a na ET 35 jest ok.

_________________
Moja lalka E46
Zwiastun ///3ERFEST
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2008, 19:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: TwardogĂłra
lolejko napisał(a):
Tomash-26, ten sam problem miałem na tym zawiasie tyle, że na oryginalnej feldze z ET46, a na ET 35 jest ok.


ja mam ET35 na feldze 235/45/17 ale palca pomiedzy zawias a koło nie włoże, ale nie ociera i to sie liczy ;)

niedługo porobie jakieś foty żeby się pochwalić :P najlepiej na -85mm bo kosmicznie to wygląda :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2008, 10:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 143
Lokalizacja: Warszawa
Tomash nie gadaj tylko działaj, pokaż fotę :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2008, 12:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
Kujon napisał(a):
ja mam obecnie posadzony przód ok -80 i zrobił sie spory "negatyw" gdy miałem glebę -50 to zjawisko wogóle nie wystepowalo, zawsze sie tak dzieje, to normalne prawo fizyki zmienia sie nacisk na koła i robi sie tak jak u ciebie czy u mnie im szersze kolo tym bardziej jest to zauwazalne, szczególnie tylna oś jest na to bardzo podatna


co za glupoty

nie ma to nic zwiazanego z naciskiem na kola, na postoju nacisk zostaje taki sam a przeciez pochylenie kola masz inne na takim niskim zawieszeniu. Zobacz jak jest zbudowane zawieszenie w e36 to bedziesz wiedzial dlaczego tak sie dzieje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2008, 12:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1327
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57TU
Zgadam się z grax, to co kolegą napisał o fizyce to totalna bzdura :) Przecież samochód przez wymianę zawieszenie nie staje się cięższy (chodzi mi to o np 100 kg, a nie o 10kg).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL