BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 16:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 316 Silnik - gaśnie gdy nie dodaję gazu !
PostNapisane: 22 lipca 2008, 13:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: WrocÂław
tak wiec chlopaki mam ogromy!! historia mnije wiecej zaczela sie tak: odpalilem silnik normalnie zapalil bez zadnych problemow przejechalem 50m i uslyszalem dziwny dzwiek jakby cos strzelilo po czym samochod zgasl... i zaczelo sie!! po odpaleniu silnika samochod ciagle gasl gdy nie deptalem w pedal gazu!! zeby wrocic jakos do domu musialem cigle utrzymywac wysokie obroty a samochod w ten czas chodzil jak traktor!! chlopaki pomozcie bo chce wybrac sie jeszcze moja buma na wakacje a waz w kieszeni siedzi!! tak przy okazji "bmw e316i 92' LPG "
Cytuj:

[model???]
gasnie gdy nie dodje gazu!!!!!


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Ostatnio edytowano 3 sierpnia 2008, 15:28 przez Macio, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 15:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: WrocÂław
widze ze brak zainteresowania!! w kazdym razie jesli ktokolwiek bedzie w temacie prosze o nakrecenia bajery bo dopiero jutro jade do mechaniora ale z gory mi powiedzial ze bede musial oczekiwac z tydzien na podlaczenie do kompa bo gosc od tego jest na urlopie wiec kapa... w kazdym razie wariaty piszcie prosze piszcieeeeee


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 15:50 
co strzeliło? skąd dochodził dźwięk?

na benzynie i lpg identyczne objawy? chodził jak traktor? czyli nie palił Ci na jeden lub więcej garów?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 17:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: WrocÂław
dzwiek (strzal) dochaodzil z silnika, byl krotkotrawy lecz slyszalny!! na LPG i BENZYNIE identyczna sytuacja!! samochod odpala normalnie lecz gdy nie dodam gazu automatycznie gasnie, a obroty strasznie szybko rosna wystarczy lekko depnac(na luzie oczywiscie) i juz widze ze oproty dochadza do 4tyś.!! jestem poczatkujacym wlascicielem BMW tak wiec nie wiem czy rozumiem <garow> czyli cylindrow??!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 17:08 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
sprawdz caly dolot powietrza i podcisnienia czy gdzies nie lapie slepego powietrza....

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 17:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 207
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: BMW e34 , e39, e92
witam
najprawdopodobniej wywalilo Ci waz od kolektora ssacego.
nie wiem za co on jest odpowiedzialny ale znajduje sieu on pod kolektorem ssacym na samym srodu.widac go od gory jest on zakonczony plastikowym kolankiem, ktroe wchodzi w kolekto. najlatwiej dostac sie do niego wkladajac reke(najlepiej szczupla osoba)od przodu silnika i kierujac ja w zdluz silnika w strone kabiny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2008, 19:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: WrocÂław
tak wiec 30 min temu zawiozlem samochod pod warsztat aby jutro juz mechanik z rana mogl do niego zajrzec! dojechalem z wielki fartem bo musialem trzymac wysokie obroty a trodne to jest przy pokonywaniu skrzyzowan naszczescie nie byl az tak wiekiego ruchu na ulicach! przy jezdzie zauwazylem kilka specyficznych zachowan samochodu, a mianowicie: slychac co jakis czas wyrazne "pierdzenie" jakby sie dusil, gdy probowalem wycofac musialem ladnie pocisnac w gaz aby samochod nie zgasl tak do 5 tys i slychac bylo w ten czas takie lekkie trzaski, odziwo gdy utrzymywalem obroty 2,5 tys na 3 biegu z tlumika dochodzil wyrazny napewno wyrazniejszy dzwiek niz przed zrabaniem furmanki! moim zdaniem do wymiany przeplywomierz powietrza tylko to przychodzi mi do glowy!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL