zibo01 napisał(a):
Własnie wracam od tego mechanika i powiedział ze czujnik wymienił i klima jest nabita bo jak by była nie nabita to nie uruchamiała by się i jak by był czujnik nie dobry to nie załączał by klimy bo od tego jest ten czujnik a poza tym powiedział ze jak silnik złapie temperature to wentylator powinien sie uruchomic a nie uruchamia sie ani jak włącze klime ani jak złapie temperature i stwierdził ze to moze byc wentylator ze nie z czytuje ten rezystor i dlatego sie nie uruchamia a to ze sie uruchomił przez komp to powiedział ze moze ze został od razu uruchomiony przez moduł sterowania.
ten mechanik gluopoty ci wciska....po uruchomieniu klimy musi sie zalaczyc wentylator a ze sie wlacza klima /spezarka/ to nie znaczy ze jest dosc czynnika /freonu/ sam napelniam klimy i mozesz mu pokazac ta wypowiedz...czujnik ma 3 styki /piny/ 2 wlacza sprezarke /jak jest cisnienie to nie znaczy ze jest wystarczajaca ilosc czynnika/ 3 steruje praca wentylatora a 1 zasilanie masa....jak jest dosc czynnika i wszystko prawidlowo dziala to jak wlaczysz klime na max chlodzenia i max wentylator to wentylator ten z zewnatrz musi chodzic na maxa przy dzisiejszych temperaturach...ja bym zmienil mechanika a podjechal do serwisu klimy
w E-46 to sa inne uklady sterowania niz w starszych modelach
cienka rurka co idzie od sprezarki do chlodnicy musi byc bardzo goraca /mozna sie oparzyc/ rurka wychodzaca ze chlodnicy /skraplacza/ powinna byc chlodna lub letnia a rurka gruba powinna byc zimna jak lod i nawet sie skraplac /zalezy od wigotnosci powietrza/
to jest najprodrza medoda czy klima chodzi poprawnie
