BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 15:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2008, 07:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Jak Ci go chwyciło na dobre to prawdopodobnie po silniku :zalamany: chociaż nie chcę stawiać ostatecznej diagnozy ale możesz rozebrać i popatrzeć co tam jest grane. Jeżeli za duzo będzie uszkodzone to może taniej będzie znaleść drugi silnik i poprostu przełozyć, bo nie wiem czy warto się bawić z tym silnikiem po co masz tracić czas i pieniądze.

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2008, 20:03 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
Silnik bede rozbierał i wtedy się okaże co poszło.
A powiedzmy że będę musiał zmienić silnik to zmieniać na taki sam M42 czy M44 wiadomo M44 jest chyba nowszy? i czy ten silnik podejdzie bez problemu zamiast M42.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2008, 20:18 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
Silnik bede rozbierał i wtedy się okaże co poszło.
A powiedzmy że będę musiał zmienić silnik to zmieniać na taki sam M42 czy M44 wiadomo M44 jest chyba nowszy? i czy ten silnik podejdzie bez problemu zamiast M42.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: ciąg dalszy
PostNapisane: 29 lipca 2008, 22:09 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
góra silnika rozebrana, po ściągnięciu głowicy był nie zaciekawy widok tzn woda w cylindrach i syf, wałem nadal nie szło ruszyć więc włożyliśmy głowice spowrotem i przykręciliśmy do cylindrów wlaliśmy nafty.
Na drugi dzień tłoki minimalnie puścili można było ruszać wałem, jutro ciąg dalszy rozbierania silnika.
ObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2008, 16:13 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
Jest problem, wałem nieda się zrobić pełnego obrotu tylko idzie go obrócić że tłoki są na tej samej wysokości.
ObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL