BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 03:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 209 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2008, 21:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
:)

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2008, 22:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 122
Lokalizacja: WoÂłomin
tomasz86staszic napisał(a):
10 tys za e39 po lifcie jest dla ciebie chore??


10 tys czego? polskich złotych czy ojro?

_________________
GoœÌ zobacz moje BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2008, 22:34 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Kucharz napisał(a):
nie wątpię w jakość naprawy, ani w techniczną wartość takiego auta, robionego samodzielnie dla siebie na dodatek

ale jak to Czarny pisał, to kwestia psychologiczna

w każdym razie życzę bezproblemowej eksploatacji i zadowolenia z auta

Na pewno będzie bezproblemowa, tak samo jak bezproblemowa jest eksploatacja mojego e39,
36 tys kilometrów odkąd jeździ i absolutnie nic się nie działo.
Tomek, takie moje zdanie, nie dam 10 tys euro za e39 bo to jest 32 tys, transport liczę 2 tys, akcyzy przy obecnych przepisach będzie jednak więcej, szczególnie powyżej pojemności dwóch litrów. Jakby nie patrzeć wychodzi coś koło 40 tys. Spójrz po ile są auta na allegro, wiem, że mi napiszesz zaraz, że większość to śmieci ale z 2001 roku można mieć już za 26 tys i mimo, że to będzie padło to i tak prędzej ktoś kupi właśnie to padło niż Twój komplet kluczyków, pełny serwis, gwarancję bezwypadkowości itd .itp. Oczywiście może znaleźć się klient który doceni Twoje dobre zamiary ale to graniczy z cudem i wymaga zazwyczaj czasu a pieniądze będą zablokowane. Handel samochodami już dawno stał się mało opłacalny i dlatego też mój tata i ja kupujemy takie auta aby na nich nie stracić i żeby nie trzeba było do nich dokładać. Moja taka jest a jego też na pewno taka będzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2008, 22:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
ja do samochodów podchodzę bardziej emocjonalnie

ale gdybym teraz miał kupować e39 po lifcie, nawet bym nie oglądał ogłoszeń z cenami poniżej 40 tys zł

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2008, 22:47 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Kucharz napisał(a):
ja do samochodów podchodzę bardziej emocjonalnie

ale gdybym teraz miał kupować e39 po lifcie, nawet bym nie oglądał ogłoszeń z cenami poniżej 40 tys zł

Jak chciałbyś kozaka e39 w m-pakiecie takiego jak mój tyle, że wolnego od jakichkolwiek uszkodzeń i niepewnej przeszłości to i 40 byłoby mało. Jakiś czas temu na allegro stał a może jeszcze stoi e39 m-pakiet czarny z 2002 roku 3,0d przebieg jakoś poniżej 200 tys, pełna dokumentacja itd, w wersji naprawdę dobrej bo oprócz tego co moja ma miał jeszcze siedzenia w elektryce i DSP, oczywiście bezwypadkowa. cena: 58 do negocjacji.
http://moto.allegro.pl/item408758626_je ... opcja.html
Mam tyle dać za e39? Wolę jeździć jednak spaleńcem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2008, 22:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Rafał525 napisał(a):
Mam tyle dać za e39?


a czemu nie?? jeżeli jest jak w opisie to warto

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2008, 23:06 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
Rafal mysle ze sie mylisz
popatrz nawet na Darpierta z tego co pamietam to on nie jedna e39 po lifcie sprzedal za grubo ponad 40tys
rynek Polski sie zmienia
teraz jak sprzedajesz samochod to najpierw na badania potem miernik lakieru a czasami i wizyta w aso
ostatnio jak sprzedawalem compacta to gosc pojechal na badania do serwisu bmw
samochod mi tak przetrzepali ze chcialbym zeby tak wygladala inspekcja
a to przeciez byl samochod za 11,5tys
cena nadal czyni cuda
ale ludzie nie chca juz taniego szrotu wola dolozyc kilka tysiecy i kupic wszystko cacy
to zauwazylem sprzedajac ostatnio samochody


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 07:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Tomku, nie jestem na bieżąco w handlu autami, ale podpisuje się pod tym co napisałeś

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 08:21 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
tomasz86staszic napisał(a):
Rafal mysle ze sie mylisz
popatrz nawet na Darpierta z tego co pamietam to on nie jedna e39 po lifcie sprzedal za grubo ponad 40tys
rynek Polski sie zmienia
teraz jak sprzedajesz samochod to najpierw na badania potem miernik lakieru a czasami i wizyta w aso
ostatnio jak sprzedawalem compacta to gosc pojechal na badania do serwisu bmw
samochod mi tak przetrzepali ze chcialbym zeby tak wygladala inspekcja
a to przeciez byl samochod za 11,5tys
cena nadal czyni cuda
ale ludzie nie chca juz taniego szrotu wola dolozyc kilka tysiecy i kupic wszystko cacy
to zauwazylem sprzedajac ostatnio samochody

W takim razie zobaczę co się będzie działo jak będę sprzedawał swoje e39 ale przypuszczam, że też będzie musiała swoje odstać mimo, że jest to bardzo dobry samochód.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 09:11 
Kucharz napisał(a):
ja do samochodów podchodzę bardziej emocjonalnie


hihi, ja też :serce:

:)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 09:28 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1592
Lokalizacja: West
Moje BMW: Z4 3.0i
Rafał525 napisał(a):
Tomek, takie moje zdanie, nie dam 10 tys euro za e39 bo to jest 32 tys, transport liczę 2 tys, akcyzy przy obecnych przepisach będzie jednak więcej, szczególnie powyżej pojemności dwóch litrów. Jakby nie patrzeć wychodzi coś koło 40 tys. Spójrz po ile są auta na allegro, wiem, że mi napiszesz zaraz, że większość to śmieci ale z 2001 roku można mieć już za 26 tys i mimo, że to będzie padło to i tak prędzej ktoś kupi właśnie to padło niż Twój komplet kluczyków, pełny serwis, gwarancję bezwypadkowości itd .itp. Oczywiście może znaleźć się klient który doceni Twoje dobre zamiary ale to graniczy z cudem i wymaga zazwyczaj czasu a pieniądze będą zablokowane. Handel samochodami już dawno stał się mało opłacalny i dlatego też mój tata i ja kupujemy takie auta aby na nich nie stracić i żeby nie trzeba było do nich dokładać. Moja taka jest a jego też na pewno taka będzie.


Błąd Rafale. Prawdziwa lalka sprzedaje sie teraz z ręki, a szczurów za 26 tysiecy jest kilka stron na allegro.
Co do samego e60 - uszkodzenia duzo mniejsze niz z Twoim e39, dla mnie to tez nie jest duży problem, wolę cos takiego niż po dachowaniu. Jednak fakt, w psychice sedzi cos takiego ze na dluzej niz pół roku nie chciałbym takiego auta - ot, tak polatac sobie trochę e60 i starczy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 11:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1249
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: e87
Kod silnika: n45b16
Kucharz napisał(a):
le gdybym teraz miał kupować e39 po lifcie, nawet bym nie oglądał ogłoszeń z cenami poniżej 40 tys zł


szkoda, że nie szukasz e39 przed liftem, najlepiej z 96 roku i motorem 2,0 ;)

nawet nie musiałoby być powyżej 40 :P

:cwaniak:

_________________
zobacz moje byłe R4
zobacz moje byłe R6
a potem poświęć chwilę mojemu V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 11:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1592
Lokalizacja: West
Moje BMW: Z4 3.0i
http://www.youtube.com/watch?v=Hmz90cC2fqY


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 12:19 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
el Presidente napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=Hmz90cC2fqY

Dobre :) Ale nie widzę związku z tematem! ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 14:32 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 129
Lokalizacja: Szczytno
Moje BMW: E90 LCI 330D
Kod silnika: N57D30
Mogę wiedzieć ile daliście za tą E60, za 18tyś EURO oglądałem 530D E60 2004 (skóra ruda, navi, duży szyberdach, xenon, itp) w salonie BMW okolice Hanoveru. Więc ten musiałby z 12 kosztować żeby chociaż trochę się opłacało.
Nie zgodzę się z opinią że sztrucle po dachowaniu sprzedają się lepiej od aut do których nawet nie ma do czego się przyczepić, chyba że mówimy o golfie III, bo BMW E60 dobre kupują ludzie, którzy mają pieniądze na utrzymanie i paliwo, a nie tylko na auto. Najpierw to jadą na przegląd do ASO, a później rozmawiają o kupnie. Miałem jedną E60 w kozaku, każdy mówił droga, 2 tygodnie i sprzedana.
Widzę że RAFAL525, ma typowe podejście handlarza, byle sztrucel i do polski, a by taniej, wkurza mnie coś takiego, bo przez was, to nie można dobrych aut sprzedać. Możnaby książkę o handlarzach napisać. Auta w Polsce mają mniejsze przebiegi, są tańsze więc po co jeździć do Niemiec.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 15:27 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
krzysztof325 napisał(a):
Mogę wiedzieć ile daliście za tą E60, za 18tyś EURO oglądałem 530D E60 2004 (skóra ruda, navi, duży szyberdach, xenon, itp) w salonie BMW okolice Hanoveru. Więc ten musiałby z 12 kosztować żeby chociaż trochę się opłacało.
Nie zgodzę się z opinią że sztrucle po dachowaniu sprzedają się lepiej od aut do których nawet nie ma do czego się przyczepić, chyba że mówimy o golfie III, bo BMW E60 dobre kupują ludzie, którzy mają pieniądze na utrzymanie i paliwo, a nie tylko na auto. Najpierw to jadą na przegląd do ASO, a później rozmawiają o kupnie. Miałem jedną E60 w kozaku, każdy mówił droga, 2 tygodnie i sprzedana.
Widzę że RAFAL525, ma typowe podejście handlarza, byle sztrucel i do polski, a by taniej, wkurza mnie coś takiego, bo przez was, to nie można dobrych aut sprzedać. Możnaby książkę o handlarzach napisać. Auta w Polsce mają mniejsze przebiegi, są tańsze więc po co jeździć do Niemiec.

Po pierwsze gdy mówiłem o lepiej sprzedających się padłach mówiłem o e39 a nie o e60. Na przestrzeni tamtego roku sprzedaliśmy kilka e39 po wielkich męczarniach z ludźmi mimo, że były to bardzo dobre auta. Moja polityka jest taka, kupić auto jak najlepsze za jak najmniejsze pieniądze. Czy moje e39 i e60 mojego taty uważasz za sztrucle? A i 18 tys euro to dużo, jak dla mnie, za e60 z 2004 roku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 16:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
nie no nie mogę 18 tys E to dużo za e60??

chleb w sklepie też kupujesz wczorajszy za 30 % ceny??

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 16:36 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Kucharz napisał(a):
nie no nie mogę 18 tys E to dużo za e60??

chleb w sklepie też kupujesz wczorajszy za 30 % ceny??

Dla mnie za e60 z 2004 roku to dużo. Z tym chlebem to głupie porównanie. Kucharz dla Ciebie , jak sam mówiłeś, samochód to coś więcej niż pojazd do poruszania się punktu A do punktu B, dla mnie to tylko samochód. Nie dogadamy się i koniec.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 17:24 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 733
Lokalizacja: WARSZAWA
krzysztof325 napisał(a):
Mogę wiedzieć ile daliście za tą E60, za 18tyś EURO oglądałem 530D E60 2004 (skóra ruda, navi, duży szyberdach, xenon, itp) w salonie BMW okolice Hanoveru. Więc ten musiałby z 12 kosztować żeby chociaż trochę się opłacało.
Nie zgodzę się z opinią że sztrucle po dachowaniu sprzedają się lepiej od aut do których nawet nie ma do czego się przyczepić, chyba że mówimy o golfie III, bo BMW E60 dobre kupują ludzie, którzy mają pieniądze na utrzymanie i paliwo, a nie tylko na auto. Najpierw to jadą na przegląd do ASO, a później rozmawiają o kupnie. Miałem jedną E60 w kozaku, każdy mówił droga, 2 tygodnie i sprzedana.
Widzę że RAFAL525, ma typowe podejście handlarza, byle sztrucel i do polski, a by taniej, wkurza mnie coś takiego, bo przez was, to nie można dobrych aut sprzedać. Możnaby książkę o handlarzach napisać. Auta w Polsce mają mniejsze przebiegi, są tańsze więc po co jeździć do Niemiec.
_________________


Jestes tak prosty ze az miło ciebie po słuchac :wstyd: Rozwin dalej swoja mysl...Moze o tobie napiszemy ksiazke

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 17:40 
krzysztof325 napisał(a):
Widzę że RAFAL525, ma typowe podejście handlarza, byle sztrucel i do polski, a by taniej,


kupił dla siebie. zrobi dla siebie i będzie jeździł. normalna rzecz, że chce taniej :)

krzysztof325 napisał(a):
wkurza mnie coś takiego, bo przez was, to nie można dobrych aut sprzedać.


dobre auta zawsze będą miały dobrą cenę.

pewnych rzeczy na siłę nie zmienisz.

BMW2004 napisał(a):
Jestes tak prosty ze az miło ciebie po słuchac


ale bez takich :cisza:


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 209 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL