..::CZARNY::.. napisał(a):
m44 ma nieco więcej kopyta, ma większe cylindry, większy ich skok, inny wtrysk paliwa, sterowanie i w ogóle inna jednostka
To fakt troszke inne parametry w rozłożeniu siły w zakresie obrotowej i momentu którego jest troszke więcej.
Młody81 napisał(a):
tak zwany "zimny dolot " musi być przy stożku inaczej będą takie efekty,najlepiej stożek pociągnąć gdzieś niżej na wysokości zderzaka a jeżeli chcesz bardzo szczesliwym posiadaczem, to tak jak kolega napisał wcześniej wróć do oryginalnej puszki i filtra inaczej syfffff.
Temat stożków już był tyle razy poruszany. Stożek to śmierc dla silnika, fakt my tego nie odczujemy ale z latami jego żywotność się kończy, bo ileż można oddychać źle przefiltrowanym powietrzem?? Każdego prędzej czy później szlak weźmie. Poza tym rzadko się zdarza, żeby ktoś regularnie dbał o kondycje filtra stożkowego, kolejna sprawa to źle robione zabudowy, a przecież puszke dolotową z filtrem to konstruowały osoby z niezłą głową na karku na czele ze wszystkimi obliczeniami, więc po co psuć coś co jest doskonałe??