BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 14:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 320i Pytanie o obsługę i eksploatację
PostNapisane: 29 lipca 2008, 18:47 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
Witam!! własnie zostałem posiadaczem e36 320i z 94 roku, i mam taka prozbe poniewaz wczesniej byłem posiadaczem vw, co na poczatku powinienem sprawdzic w autku i wymienic, nie liczac oczywiście olej, itd. np. rozrza czytałem ze podobno łańcuzek wytrzymuje 500 tys, prawda?? i na co zwrócic uwage w bmw które ma przejechane 200 tys.. :)

Cytuj:
[E46] BMW E36 320i[tytuł???]


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw

_________________
B---M---W


Ostatnio edytowano 4 sierpnia 2008, 21:26 przez lidzio7, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 18:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 139
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47n
500 k km to troszke przesada, mnie znajomy z serwisu BMW powiedzial ze przewaznie przy 200-250 k juz slychac lancuch, natomiast do wymiany kwalifikuje sie przy okolo 300k.
dotyczylo to mojej e36 1.8iS "94


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 20:20 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Witam rozumiem że auto jest po przeglądzie rejestracyjnym i najważniejsze podzespoły masz sprawdzone ewentualnie możesz wymienić żarówki żeby Cię nie zaskakiwały a narazie ciesz się jazdą na kłopoty przyjdzie czas niektórzy z nas ten okres sielanki mają już poza sobą


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 20:26 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
dzieki :) a mam pyatnie co ile olej w skrzyni i w tyle?? bo nie orientuje sie za bardzo, przegląd już przeszedł, a powinienem dac do sprawdzeniea rozrząd jak wygląda czy nie trzeba, silnik chodzi ok, i nie słychac łancucha narazie, acha i jak wymienie sobie olej to musze jechac do aso zeby podłączyli do kompa bo mi wyskakuje na wyswietlaczu że olej juzdo wymiany..

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 21:06 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Żeby skasować inspekcję nie trzeba jechać do ASO tylko umiejętnie poszukać na forum tematu odnosnie kasowania inspekcji.

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 21:16 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego dobrze by było gdybyś kupił sobie książkę H.R.Etzold BMW serii3 sam naprawiam samochód
dowiesz się tam wielu rzeczy o przegłądach wymianach itd.
poza tym zajrzyj sobie pod ten adres
http://bmwfans.info/original/
wpisz w to okienko ostatnie siedem liter i cyfr numeru nadwozia i obejrzysz swoje ayto w częściach
po wymianie oleju inspekcję trzeba skasować było o tym na forum użyj funkcji szukaj
albo wymień olej u mechanika który umie to robić ASO to ostateczność
jeżeli łańcucha nie słychać to go nie ruszaj
jeżeli na dyfrze jest odpowiednia tabliczka to oleju wogóle się nie wymienia o ile nie ma wycieków-pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2008, 13:57 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
dzięki wielkie, jesli ktoś bedzie miał jakies uwagi to chętnie poczytam:)

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2008, 16:13 
lidzio7 napisał(a):
i na co zwrócic uwage w bmw które ma przejechane 200 tys.. :)


nie zapomnij, że w BMW jest to, czego nie ma w VW- tylni most. tam też olej musi być, jak ma sprawni chodzić :ok:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2008, 17:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 139
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47n
..::CZARNY::.. napisał(a):
nie zapomnij, że w BMW jest to, czego nie ma w VW- tylni most. tam też olej musi być, jak ma sprawni chodzić :ok:


a sprawdza Ci to tam gdzie bedziesz wymienial olej silnikowy, zajmie okolo minuty a moze zaoszczedzic sporo klopotu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2008, 19:20 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
nie no olej sobie sam bede wymieniał bo na tyle jeszcze sie znam, ale jak mam sprawdzic to w moscie?? czy wszystko jest ok?? aha i tak z ciekawości gdzie najlepiej ubezpieczyc autko chodzi mi głownie żebym mało zapłacił, wczesniej byłem w compensie i nie wiem czy tam zostac czy poszkuac czegos tańszego.. :|

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2008, 19:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 139
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47n
po srodku mostu masz 2 sruby, jedna od spodu do spuszczania oleju, druga z tylu do wlewania i sprawdzania jego stanu , poziom oleju powinien byc na rowni z otworem tym po wykreceniu tylnej sroby :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2008, 14:50 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
mam taki mały problem bo nie wiem dokładnie jaki był olej w moim silniku, i jesli wleje mu półsyntetyk 10w40 to chyba bedzie mu dobrze..:) jutro w koncu wyruszam swoim potworkiem na trese zapie.. po urzedach i przewrejestrowaniu.. mam nadzieje że bedzie frajda z jazdy:)przekonam sie też jak jest do końca z tym spalaniem w BmW na własnej skórze i kieszeni:) jęsli ktoś ma jeszcze jakies uwagi dotyczace sprawdzenia nowo kupionej 320i lub uwagi to czekam na odp.

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2008, 16:59 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
jeżeli chcesz 10W40 to polecam Valvoline 10W40 MAX LIVE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2008, 21:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 53
Lokalizacja: LeÂżajsk
Jak ma 200 tys. to niedługo sam się dowiesz co trzeba wymienić tylko trochę pojezdzisz .
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2008, 10:01 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
jakieś większe koszty??

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL