BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 20:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 316i Silnik - na wolnych obrotach pracuje nierówno
PostNapisane: 7 sierpnia 2008, 21:02 
Witam. Moje BMW 316i stalo ponad 2 lata. Bylo jezdzone tylko co jakis czas tak co 2 miesiace po 200km. Teraz juz bede nim jezdzil na okraglo heh.
Mam pytanie, bo jak odpale go to jedzie normalnie ale jak stoi to na wolnych obrotach silnik pracuje nierowno. Wiecie co to moze byc?

Cytuj:
[model???] silnik na wolnych obrotach pracuje nie rowno 316i 1.6


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Ostatnio edytowano 10 sierpnia 2008, 23:46 przez tovisto, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2008, 21:41 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
napisz na jakie obroty spada

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2008, 17:06 
1.6 benzyna ;ppp


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2008, 17:51 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
tovisto napisał(a):
1.6 benzyna


nic nowego do tematu nie wniosłeś :]

tovisto napisał(a):
Witam. Moje BMW 316i

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 10:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Skarszewy
Miałem podobne objawy. Tyle ze u mnie potrafila nawet zgasnac...:( Problemem byla dziura w gumowym wezu dolotowym miedzy kolektorem a filtrem powietrza... koszt jakies 130-150zl. po wymianie chodzi rowno... Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 10:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
a ja tak miałem najpierw z gumą ale to tylko na pierwszym biegu nie dało sie róno jechać tylko szarpał. po wymianie wszytko ok. ostatnio miałem takie objawy jak ty plus to że przy dodawaniu gazu miedzy 1000rmp-2000rpm szarpał na każdym biegu. okazało sie że świeca sie wykręciła jedna. po wymianie wszytko ok. sprawdz czy świece masz dokręcone a jak nie to pewnie krokowiec albo przepływomierz.Pozdrawiam

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 16:13 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: KOLSKO
witam mam problem z bmw e36 z silnkiem 1.6 kat na wolnych obrotach strasznie faluje obrotami i czsami potrafi zgasnąć . a jak się jedzie to to przy 2000rmp przy zmianie bigu strasznie się muli wciskam pedał do podłogi aż w pewnym momęcie się zerwie i idzie normalnie .. wymieniłem już przewody i świece. i nadal chodzi tak samo >>> PROSZĘ POMÓŻCIE POZDRAWIAM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 16:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 8214
Lokalizacja: Wiocha Choroń k. Częstochowy :)
Moje BMW: ....................
Kod silnika: ....................
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... lit=wodzu6
Cytuj:
witam mam problem z bmw e36 z silnkiem 1.6 kat na wolnych obrotach strasznie faluje obrotami i czsami potrafi zgasnąć . a jak się jedzie to to przy 2000rmp przy zmianie bigu strasznie się muli wciskam pedał do podłogi aż w pewnym momęcie się zerwie i idzie normalnie .. wymieniłem już przewody i świece. i nadal chodzi tak samo >>> PROSZĘ POMÓŻCIE POZDRAWIAM

Czyżby sonda lambda??? :niepewny:

_________________
"Ludzi na drogach nie zabijają szybkie samochody tylko słabi kierowcy" /K. Hołowczyc/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 16:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E46 330 XI
Kod silnika: M54B30
a ja panowie mam cos takiego że mam za niskie obroty a jak dodaje gazu to przerywa ????

_________________
SREBRNE BEEM WJEZDZA NA TEREN

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=39355


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 17:25 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 99
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M52B20
Witam,

Mam podobny problem. Koles od ktorego kupiłem moe auto BMW E36 316i Coupe powiedzial ze do wymiany jest przepływomierz i to on jest powodoem skaczacych obrotow i spadku mocy auta przy przyspieszaniu. Mam pytanie czy ktos moze juz wymienial przepływomierz i wie ile taka przyjemnosc kosztuje. :(

_________________
KONRAD ŚLIWINSKI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 17:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E46 330 XI
Kod silnika: M54B30
jak przeplywomierz to od 150 do 250 uzywka nowy nie wiem

_________________
SREBRNE BEEM WJEZDZA NA TEREN

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=39355


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 18:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Polkowice
Umnie podobne objawy nastąpiły kiedy okazało się iż w gumowym wezu , tym dolotowym miedzy kolektorem, filtrem oraz przy silniku krokowym był pęknięty na obejmie, niestety węża nie dostałem ale poradziłem sobie kupując taśmę termiczną z włóknami oraz z kawałkiem dokupionej rurki o większym przekroju z tego samego materiału łącząc je zacisnęłem na zaciski i wszystko gra.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2008, 19:58 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: KOLSKO
witam mam pytanko może mi ktoś pomoże posprawdzałem już w wszystkie węże i są oki .mam taki problem jak e36 316 jest zimna to ładnie trzyma sieę na obrotach wystarczy że się troszke rozgrzeje się na połowe na wskażniku to zaczyna falować obrotami i nawet już potrafi zgasnąć co to może być


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL