BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 00:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Wyciek z korpusu filtra oleju - także po wymianie uszc
PostNapisane: 8 sierpnia 2008, 22:00 
Offline
Forumowicz

Wiek: 48
Posty: 103
Lokalizacja: DONCASTER-UK - SZCZECIN-PL
Moje BMW: e46 - 325isport
Kod silnika: M54
kupilem sobie bmw e39 2001r 520i (2179ccm) po kilku dniach zauwazylem przeciek oleju z pod kopulki filtra oleju,wymienilem olej i filtr z uszczelka.pomoglo...na jeden dzien.znowu wypchnelo uszczelke z boku i cieknie olej.angielscy mechanicy nie sa zbyt dobrzy wiec oczekuje pomocy od was.pomozcie.nie spotkalem sie jeszcze z takim zjawiskiem.

Cytuj:
[model???] e39 wyzuca olej z pod uszczelki filtra oleju!!!
wymienilem juz na nowa uszczelke i nic nie pomoglo


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw

_________________
viewtopic.php?f=6&t=86917

ObrazekObrazekObrazek



BMW E46 325i SPORT


Ostatnio edytowano 24 sierpnia 2008, 13:21 przez y124pmr, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2008, 17:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kolego nie wiem ale w moim przypadku jak wymieniłem olej, filtr i te uszczelki (pewnej niemieckiej firmy) to mimo dokręcenia na fest też olej wylatywał. Wieć kupiłem kolejny komplet (filtr+uszczelki polskiej firmy).złożyłem wszystko do kupy dokręciłem i już jeżdze ponad półroku na tym i suchutko :super: . wniosek taki że wszystko zależy od firmy :mur:

_________________
kRiStOf


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2008, 23:25 
Offline
Forumowicz

Wiek: 48
Posty: 103
Lokalizacja: DONCASTER-UK - SZCZECIN-PL
Moje BMW: e46 - 325isport
Kod silnika: M54
dzieki.ale ja juz wymienilem kolejny filtr i uszczelniacz...nie pomoglo...

_________________
viewtopic.php?f=6&t=86917

ObrazekObrazekObrazek



BMW E46 325i SPORT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2008, 16:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: Malechowo
sprobuj zmienic korek.... ja tak mialem z korkiem glownym do wlewu oleju... ale z pokrywa filtra??? nie wiem co poradzic moze za slabo dokrecasz?albo ta eto pokrywe masz juz zdezolowana.... a tak wogole to nalezy nasmarowac uszczelki olejem zanim zakrecisz moze tego nie robisz....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2008, 17:48 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
A jak tam poziom oleju? Nie jest czasami za dużo?

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2008, 19:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 48
Posty: 103
Lokalizacja: DONCASTER-UK - SZCZECIN-PL
Moje BMW: e46 - 325isport
Kod silnika: M54
smarowalem olejem,poziom jest ok...moze ktos mi powie gdzie w e39 z 6cylindrowka jest odma ;-( .dzieki za rady.

_________________
viewtopic.php?f=6&t=86917

ObrazekObrazekObrazek



BMW E46 325i SPORT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2008, 05:37 
Offline
Forumowicz

Wiek: 48
Posty: 103
Lokalizacja: DONCASTER-UK - SZCZECIN-PL
Moje BMW: e46 - 325isport
Kod silnika: M54
ha.witam ponownie.angielscy mechanicy to prostacy!a ja nawet nie pomyslalem o tym.w pokrywie filtra jest miejsce na oring ktory wkrecany jest razem z pokrywa do srodka obudowy filtra.nie pomysleli o tym by go wymienic tylko zalozyli kolejny ktory po skreceniu pokrywy byl widoczny miedzy pokrywa a obudowa filtra.teraz moja 6 rzedowka smiga jak tralala.dzieki za pomoc koledzy.dodam tylko ze rozlozylem kolektor ssacy i wiele innych elementow przez 6 godzin...

_________________
viewtopic.php?f=6&t=86917

ObrazekObrazekObrazek



BMW E46 325i SPORT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL