Dankam735i napisał(a):
Jazda 1.8 jest rewelacyjna tylko niby można je kręcić do 3,5 to prawda i jechać max 150 km/h bo inaczej siada rozrząd..
no to ten, kto Ci powiedział to, ma baaaaardzo podważony autorytet u mnie heheh.
owszem, ja jeżdżę do 3.5 tyś. obr. ale na zimnym silniku. a na ciepłym?
to ogromna bzdura, ja wcale nie unikam wyższych obrotów, bo prawda jest taka, że trzeba kręcić powyżej 4. tyś. żeby coś tam jechało, nie unikam obrotów powyżej 5 tyś.

a 150km/h na pewno nie jest jego v-max bezpieczną, by nie siadł rozrząd.
rozrząd pada w tych silnikach od olejów mineralnych, a nie wysokich obrotów.
wg. teorii przytoczonej przez Ciebie, rozrząd w moim aucie powinien być wymieniany ze 4 razy
Dankam735i napisał(a):
A i jeszcze nie można palić gumy ani chodzić bokiem


co nie można, wszystko można. przy paleniu gumy nie wskazane to jest, bo wiadomo, trzeba wąskie opony bardzo oraz po prostu most siada bez szpery bardzo szybko. a co do chodzenia bokiem... na 195 latalem jak chciałem, jak były bardziej starte, latałem nawet na suchym śliskim asfalcie, a gdy popadało trochę deszczu, mała moc silnika nie miała praktycznie żadnego znaczenia. teraz, niestety, mam 225mm no i nowych oponach nawet mnie nie korci
ale jak się chce, zwykłym 1.8 można podziałać.
matti21sk, zdaje sobie z tego sprawę i będę jeszcze myślał co i jak dokładnie zrobić, ale na pewno obniżając, amorki inne będą na pewno.