BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 20:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Wymiana amortyzatorów przód
PostNapisane: 9 sierpnia 2008, 16:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
Witam. Wiem że wielu z was samodzielnie wymienia amortyzatry w swoim e36 i miałbym, do Was prośbe czy mogłibyście mi to opisac krok po kroku jak to zrobić.Bo miałem wymieniane jakieś 5 miesiący temu na Bilstein b4 i przód poszedł mi w góre niemiłosiernie.Zakupiłem już sprężynki H&R -40mm i chciałbym to sam wymienić. mój problem polega na tym czy żeby wyjąć amortryzator trzeba zdejmować cały wachacz czy wystarczy odkręcić go od drążka stabilizatora i ten sworzen da sie wybić bo podobno jest z tym, problem(oczywiśćie wybić z miejsca w którym jest przykręcony przy kole a nie z wachacza). dodam ze ścisk do sprężyn posiadam. z góry dzięki.Pozdro

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Ostatnio edytowano 10 sierpnia 2008, 10:10 przez Dejmon, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2008, 09:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
na prawde nikt nie może mi pomóc??? :(

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2008, 10:05 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 45
Lokalizacja: KIELCE
Moje BMW: bmw e46
Kod silnika: 2.0d
Witam

Wiec tak nie musisz odkrecac wachacza. Wystarczy odkrecic sruby od amorytzatora ktory jest przykrecony do piasty, a potem te 3 od góry i masz amortyzator wyjety.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2008, 10:08 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 45
Lokalizacja: KIELCE
Moje BMW: bmw e46
Kod silnika: 2.0d
Potem sciskasz sprezyne i odkrecasz tą 1 srube u góry i masz wszystko wyjete.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2008, 10:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
ale przeciez go trzevba wyjąc do dołu a tam bedzie przeszkadzał wachacz... czy jak sie śwciśnie sprężyne to juz da sie go wyjąć???

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2008, 15:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Witam! jak odręcisz 3 śruby na dole amortyzatra i te 3 małe u góry to trzeba się troche pomocować i odgiąć do dołu wachacz..u mnie się dało to zrobić bez większych problemów. wymiana amortyzatora ( 1 sztuka) zajęła mi około 35 minut. Musisz uważać na sprężynę. jak ją źle ściśniesz to może wysoczyć po odkręceniu śróby u góry amora!!

PISZ JAK BY CO !!

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2008, 16:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
Dzieki za rady :!: już wczoraj sie z tym uporałem :D nie było tak źle samo wymontowanie to 20min roboty gorzej jest z zamontowaniem z powrotem ale po dłuższej chwili i z tym sobie poradziłem :cwaniak: . obie strony zajeły mi jakieś nie całe 3 godziny wiec nie jest źle jak na pierwszy raz. No i przydałaby się nie raz 3 ręka wiec dobrze byłoby mieć drugą osobe do pomocy. jak znajde troche czasu to opisze jak to zrobić krok po kroku bo robiłem zdjęcia przy okazji dla tych którzy też bedą chcieli podjąc sie tego zadania sami. a samochodzik po tej glebie wygląda o niebo lepiej ale już myśle jakby to było po -60mm :rotfl: Pozdr.

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2008, 16:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 115
Lokalizacja: NOx Bydgoszcz
http://www.bmwmpowerclub.fora.pl/zrob-t ... ,3117.html

_________________
moja WÂłoszka : http://www.bmwmpowerclub.fora.pl/nasze- ... ,3111.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2008, 19:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
oooooo kurde czemu cię wcześniej chłopie nie było:) hehe

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL