BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 20:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 323i Problem z układem chłodzenia
PostNapisane: 14 sierpnia 2008, 12:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: SUÂłKOWICE
witam wszystkich mam problem z moją bunią jest to 323 2.5 mam problemy z chłodzeniem jak jadę to jest ok a jak tylko postoje w korku to rośnie mi temperatura i nie wiem co to jest była puknięta i nie mam tunelu od wiatraka ale to nie jest raczej przyczyna .....


Ostatnio edytowano 24 sierpnia 2008, 16:07 przez ALBERT1919, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2008, 15:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 116
Lokalizacja: WrocÂław
a nie masz wycieku z chlodnicy sprawdz czy cala masz chlodnice,,,,,,, a i zobacz czy chodzi ci wiatrak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2008, 19:24 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Po pierwsze posprawdzaj sobie stan płynu chłodzącego, czy układ nie jest zappwoietrzony, no czy wisko załącza się jak się silnik nagrzeje. Objawy trochę typowe dla uszkodzonego termostatu, sprawdź jeszcze czy jest równomiernie nagrzana chłodnica, doł chłodnicy.

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: e36
PostNapisane: 16 sierpnia 2008, 06:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: SUÂłKOWICE
witam nie wiem jakie są objawy jak wisko chodzi bo na moje oko to chodzi cały czas tak samo jak po odpaleniu silnika ... czy to znaczy ze jak się silnik nagrzeje to powinno chodzić szybciej ????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2008, 06:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 401
Lokalizacja: Mszana Dolna/GĂłrna
jak dodajesz gazu to wiatrak chodzi szybciej! sprawdz płyn bo to bardzo wazne jak nie miałem płynu to sie zapowietrzyła i co z tego ze dolałem jak rosła dalej temp. Odpowietrz ja :) pozdrawiam

_________________
zobaczcie Moje Cudo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12574


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2008, 07:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: SUÂłKOWICE
czy ja wiem po odpaleniu i dodaniu gazu to moze i delikatnie szybciej chodzi ale tylko delikatnie nie woda jest stan


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2008, 07:46 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 579
Lokalizacja: Szczawnica
Moje BMW: e36 318is
Kod silnika: M42B18
ALBERT1919, Jeśli masz zagrzane auto i wisko chodzi prawidłowo to po dodaniu gazu wiatrak powinien [cenzura]. i wydawać odgłos a'la turbina że to tak określę, wody w zbiorniczku możesz mieć stan, ale obieg może być zapowietrzony, tak było u mnie. Wymień płyn w chłodnicy na nowy, nie jest to wielki koszt a odpadnie Ci 1 z możeliwości, potem przyjrzyj się dokładnie wiatrakowi pod maską jak jest zagrzany silnik i też odpadnie Ci 2 możliwość, lub nie:/ .... W każdym bądź razie zrób tą usterkę bo to ważna sprawa, acha poszukaj na forum jest temat jak odpowietrzac i zalewać chłodnice w e36 bo to też jest sztuka. Powodzenia.

_________________
318 Is MOTOSPORT INTERNATIONAL / SEDAN

moje oczko :-D http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=364965#364965


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2008, 12:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 401
Lokalizacja: Mszana Dolna/GĂłrna
Cytuj:
czy ja wiem po odpaleniu i dodaniu gazu to moze i delikatnie szybciej chodzi ale tylko delikatnie nie woda jest stan
silnik musi byc mocno rozgrzany w ten czas wisko po dodaniu gazu sie kreci szybciej tzn wiatrak. Dokładnie kolega dobrze powiedział wymień Płyn to też ważne jak zrobisz te rzeczy to sie zgłoś jak bedzie wszystko ok to klikniesz pomogł komu trzeba a jak nie bedzie ok to po myślimy dalej nie zapomnij o odpowietrzeniu układu :) ale stawiam na brak płynu w całym układzie i nie odpowietrzony układ !

_________________
zobaczcie Moje Cudo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12574


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2008, 16:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 113
Lokalizacja: KrakĂłw
Stawiam na zapowietrzenie ukladu, wisko lub termostat. Panowie co ma tutaj plyn wspolnego?? Nawet jak by byl stary to jesli wszystkie podzespoly sa sprawne to i tak powinien go schlodzic i trzymac temp. Wiadomo ze jesli plyn jest stary to nalezy go wymienic zeby nie bylo jaj w zimie ale jesli jest stary i jak kolega napisal jest stan tego plynu to tak czy siak powinien go schlodzic. :cisza:

_________________
Marcin


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2008, 17:51 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 579
Lokalizacja: Szczawnica
Moje BMW: e36 318is
Kod silnika: M42B18
Marcin 1985, nie chodzi mi o wymianę płynu bo jest stary, prawda jest taka że nawet jeśli w zbiorniczku uzup. jest dobry poziom to w obiegu może go brakować, co jest efektem zapowietrzenia, więc dlatego napisałem aby ALBERT1919, spuścił płyn i wymienił bo czasem tak jest szybciej niż odpowietrzać układ, a wymienić nie zaszkodzi bo to nie są kolosalne koszta a będzie pewnien że ma płynu tyle ile trzeba i jednego rodzaju, bo zazwyczaj nie wiadomo co było wcześniej lane, a jak sie pomiesza to wiadome jakie mogą być efekty.

_________________
318 Is MOTOSPORT INTERNATIONAL / SEDAN

moje oczko :-D http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=364965#364965


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2008, 20:23 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Wiadomo już co z tym Twoim układem chłodzenia? Sprawdzałeś to co Ci napisałem? Jak silnik Ci się nagrzeje sprawdź sobie dół chłodnicy czy jest ciepły bo pewnie będziesz miał walnięty termostat.

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2008, 06:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 401
Lokalizacja: Mszana Dolna/GĂłrna
sprawdz czy masz ogrzewanie w samochodzie jak nie masz to termostat do wymiany!

_________________
zobaczcie Moje Cudo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12574


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: xxx
PostNapisane: 17 sierpnia 2008, 06:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: SUÂłKOWICE
dziś dopiero sprawdzę bo nie miałem czasu ale wiatrak nie po nagrzaniu silnika chodzi tylko bo chodzi mogę go zatrzymać ręcznie pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2008, 09:38 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
U mnie jak padł termostat to było ogrzewanie :P nawet specjalnie je włączyłem żeby był obieg przez nagrzewnicę i wentylator z ogrzewania na maxa żeby coś tam chłodziło i temperatura nawet wracała do swojego noramlnego położenia. Najlepiej sprawdzić czy uszkodzony jest termostat po nagrzaniu silnika i dokładnym sprawdzeniu temperatury chłodnicy, u mnie była praktycznie zimna.

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL