BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 19:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] problem z hamulcami
PostNapisane: 16 sierpnia 2008, 11:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1904
Lokalizacja: las nieopodal PMI
Moje BMW: e34
Kod silnika: m30b35
Garaż: się rozje....ł po zimie :/
witam od jakiegos czasu zmagam sie z moimi hamulcami w e30 :kwasny: problem polega na tym ze dwa razy miałem je juz odpowietrzane i nie pomogło nic :kwasny: pedał opada dosc nisko i słabo hamuje lapia dopiero za drugim czasem za 3'cim nacisniecim.. jakies rady...??

_________________
Obrazek


BMW miłością .. szpera radością a spalanie.??? a ch... ze spalaniem :D
moja wisienka zmiany nowe koło malowanko str7 => viewtopic.php?f=6&t=38330&p=1206767#p1206767
Moja Czarna Mamba => viewtopic.php?f=60&t=103928


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2008, 11:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Wymień pompe hamulcową.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2008, 11:52 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 44
Posty: 64
Lokalizacja: POZNAё\ŚWIEBODZIN
Moje BMW: E36 2.0i VANOS
TRAFNE STWIERDZENIE POMPA DO WYMIANY :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Tarcze przod E36 Compact 316i
PostNapisane: 16 sierpnia 2008, 12:03 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 67
Lokalizacja: Kwidzyn
Moje BMW: E46 320d Touring
Kod silnika: M47N204D4
Witam

Podepne sie pod temat :-)

Mam 1 tarcze z przodu troszke zwichrowana (krzywa) i podczas hamowania drzy mi kierownica. Luzy sprawdzone -> brak; zbierznosc zrobiona-> tydzien temu.
Ogumienie nowka 205/50/R15 na alusiach.
Pytanko:
- Czy moge kupic tylo jedna tarcze i ja wymienic (dodam ze wiem jakie sa zalozone tarcze, bo rok temu byly wymieniane kompletnie razem z klockami) dodam ze tarcze sa firmy LUKAS.Dodoatkowy przy zakupie tej jesnej tarczy kupilbym komplet nowych klockow na cala przednia os!!
- Czy do mojego modelu podejda tarcze wentlylowane ?? i czy do takich tarcz potrzebne sa inne klocki niz do tarcz niewentylowanych. Bo trcza niewentylowana ma grubosc 12mm, a wentylowana 22mm. i nie wiem czy zmiesci sie calosc (rtarcza+klocek) w jazmie trzymajacym klocki!!!????

Przosze o pomoc :-)

Pozdrawiam

_________________
!!! BMW->It's not a car-> It's a LIFE STYLE !!!
Było ->BMW serii 3 E36 Compact
Jest -> BMW serii 3 E46 Lift 320D Touring

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2008, 12:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
bmwhuntera, raczej nikt nie sprzeda Ci jednej tarczy hamulcowej, ponieważ od kilku lat większość hurtowni sprzedaje tarcze jedynie w kompletach.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2008, 15:25 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 67
Lokalizacja: Kwidzyn
Moje BMW: E46 320d Touring
Kod silnika: M47N204D4
A druga czesc pytania !!!!

- Czy do mojego modelu podejda tarcze wentlylowane ?? i czy do takich tarcz potrzebne sa inne klocki niz do tarcz niewentylowanych. Bo trcza niewentylowana ma grubosc 12mm, a wentylowana 22mm. i nie wiem czy zmiesci sie calosc (rtarcza+klocek) w jazmie trzymajacym klocki!!!???? [/b]

_________________
!!! BMW->It's not a car-> It's a LIFE STYLE !!!
Było ->BMW serii 3 E36 Compact
Jest -> BMW serii 3 E46 Lift 320D Touring

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2008, 17:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
do tarcz wentylowanych są inne zaciski.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2008, 17:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
do tarcz wentylowanych są inne zaciski.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL