BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 19:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2008, 15:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1762
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
bimmerkuba11 napisał(a):
ryszard86 napisał(a):
Szpera była w e36 opcją - taką samą jak np. szyberdach, wiec żadna e36 - poza m3 nie miała jej w serii. Co do przełozenia to 3,23 pochodzi z m3 3,2, w m3 3,0 było przełozenie 3,15. Z tego co mi wiadomo mosty z m3 nie podchodza wcale tak łatwo do "zwykłego" e36 - potrzeba przerabiac cos tam - zdaje sie mocowanie wału jest inne czy cus.
Zgadza sie to sa przelozenia z M3. Jesli chdzi o montaz to pewnie chodzi Ci o wielkosc "glowy". Ale da sie ten most wlozc do 323i bez wiekszych problemow.


Na pewno nie chodzi tu o wielkość głowy - głowa mała to do 320i włącznie, głowa duza od 323i w góre. Problemem jest zdaje się to, że m3 ma mocowanie do wału na 6 srub a pozostałe na 4 sruby. Więc most od m3 podejdzie, ale bedzie to wymagało kilku przeróbek.
Tak przynajmniej wynika z mojej wiedzy. Co do przełożeń to były oferowane 325 w automacie z przełożeniem 3,15 - sam taki most ze szperą na dniach montuje do siebie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2008, 17:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
ryszard86 napisał(a):
Co do przełożeń to były oferowane 325 w automacie z przełożeniem 3,15 - sam taki most ze szperą na dniach montuje do siebie :)


Dzieki :]

bimmerkuba11 jak widzisz nie ma reguly ze kazdy automat ma szpere czy przelozenia ok 4.0. Byly stosowane przerozne kombinacje co chcialem udowodnic i juz chyba jest to jasne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2008, 02:28 
No ok skoro kolega zkalada dyfer od auto i ma tam przelozenie 3.15 to nic innego mi ni epozostaje jak przyznac sie do bledu. :D Sorka


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL