BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 20:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 320i Wielki wystrzał na gazie i zupełny brak mocy
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 14:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: PODLASIE
witajcie koledzy,szczęśliwi posiadacze bmw.otóż miałem awarię auta nie mogłem odpalić go przez dwa tygodnie okazalo się,że to immobilajzer no i jak już odpaliłem na benzynie było wszystko cacy ale kiedy przeżuciłem na gaz i wcisnąłem pedał przyspieszenia wielkie buum od tej pory auto długo kręci póki zapali no i nie ma w ogóle mocy ani przyspieszenia.dodam że jak już zapalę to na wolnych obrotach pracuje idealnie żadnych wachań obrotów poprostu miód.nikt nie wie co może być .wymienłem przepływkę,świece cewki,pompę paliwa,dodam że moje auto to e36 2,0 96r silnik m52 vanos,gdzie szukać przyczyny

Cytuj:
[model???] wielki wystrzał na gazie i brak zupełnej mocy


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Ostatnio edytowano 24 sierpnia 2008, 20:23 przez BBI MANIEK, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 14:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 120
Lokalizacja: Olsztyn
Skoro było BUM to zapewne masz zwykłą instalację ????
Poszukaj czy podczas wystrzału nie ściągnęło ci jakiejś odmy lub podciśnienia albo czy kolektor ssący nie pękł poprostu. Łatwo to sprawdzisz. Jeśli palisz nabierz w płusa dużo dymku i wdmuchnij do kolektora ssącego. Gdy będzie nieszczelny w pewnym momencie zacznie się wydobywać w miejscu gdzie jest nieszczelnie. Kiedyś tak miałem w innym samochodzie ale też na wolnych mi falował. Może to będzie to.
Pozdrwawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 14:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: kolno
przepustnice sprawdz i szczelnośc całego układu dolotowego powietrza gdzieś lewe powietrze zasysa albo ta przepustnica tak mi sie wydaje :znudzony: u mnie akurat to była przepływka ale skoro wymieniłeś to sprawdż tą reszte

_________________
maciek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 15:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: PODLASIE
dzięki serdeczne za szybką odpowiedz sprawdzę to wszystko i napiszę jaki rezultat.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 22:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: ÂŁĂŞczna
Własnie mam ten sam problem tylko ze samochod jest ode mnie ponad 2000 km. Jak juz bedziesz wiedzial co to to prosze napisz mi na PW albo w tym temacie.

Pozdrawiam

_________________
Czy pamiĂŞtacie Paromonova?
Osobno rĂŞka, osobno noga - to jest robota Paramonova
Paramonov zabil policjanta by z naszej wÂładzy zrobiĂŚ palanta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2008, 19:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: PODLASIE
witajcie układ dolotowy,przepustnica sprawdzona jest ok,pojechałem jeszcze raz na kompa i pokazuje błąd czujnika położenia wału i czujnika rozrządu jutro jadę szukać dawcy jak znajdę i wymienię napiszę ,aha jeden gość twierdzi że po wystrzale mógł przestawić sie rozrząd możliwe?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2008, 21:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: wyspa wolin
moim zdaniem gdzieś łapie lewe powietrze a przepływkę nową kupiłeś bo jak nie to może ona jest też walnięta mało prawdopodobne by się rozrząd przestawił ale może to być jak napisałeś czujnik ale to na pewno nie od strzału :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2008, 06:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: PODLASIE
przepływka była używana także nie wiem czy była dobra,ponadto po założeniu drugiej przepływki trzeba ponoć skasować błędy bo nie będzie zmian czego nie zrobiłem dlatego muszę jeszcze raz przeszczepić przepływomierz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, 19:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: PODLASIE
witajcie już po wszystkim znowu cieszę się z jazdy swoim autem,rzeczywiście wystrzał tylko przypadkowo zbiegł się w czasie ,przyczyną wszystkich kłopotów okazał się czujnik położenia wału korbowego,odradzam kupowania używek bo są w złym stanie nowy kosztuje 260zł ale problem znika.pozdrawiam i dziękuje za życzliwe podpowiedzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, 19:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: PODLASIE
Paramonov,
sprawdz czujnik położenia wału korbowego,u mnie było to


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL