BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 06:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Opinie o Fordzie Mustang-u lata ok 99-2001r.
PostNapisane: 22 sierpnia 2008, 09:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Elo, zna ktoś takie mustangi?
Jak z awaryjnością, dostępnością części itp?

Zna ktoś kto takim jeździ?


3.8 V6 - 190km
4.6 V8 - 263km

Obrazek


Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2008, 12:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1249
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: e87
Kod silnika: n45b16
ja wiem tylko, że bardzo mi się podoba :P

_________________
zobacz moje byłe R4
zobacz moje byłe R6
a potem poświęć chwilę mojemu V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2008, 16:20 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Była jeszcze wersja V8 z kompresorem chyba. Nazywało się toto SVT Cobra i miało silnik o mocy 320 albo 385 (wersja R, 5.4 litra) KM. Od 2003 r. Cobra SVT miała 4.6 kompressor i 390 KM. Poza tym, full edycji specjalnych :D A o wrażenia z eksploatacji zapytam kumpla, jak go spotkam, bo chyba miał z tym czymś trochę do czynienia.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2008, 17:12 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
maaaad napisał(a):
A o wrażenia z eksploatacji zapytam kumpla, jak go spotkam, bo chyba miał z tym czymś trochę do czynienia.


im szybciej tym lepiej :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2008, 18:00 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
fakt auto sliczne KotSylwester, chcesz sobie kupic taki pojzd???
moj braciszek sie jakis czas temu zastanawial nad takim ale zrezygnowal :zakrecony:

z tego co slyszalem to te v6 sa zamulone ale nie jezdzilem wiec info nie potwierdzone czyli mało przydatne :suchy:

wlasnie ten biały z bielgo jak mi sie kojazy to autuomat v6. dosc dlugo sie przedaje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2008, 18:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Jeden z najbrzydszych i najtandtniejszych Mustangow w historii.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2008, 18:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Brzydszy był poprzedni (przed i po lifcie) i jeszcze wcześniejszy.:

Obrazek

Obrazek

Ten model ok 99 jest niezły.

Piekne są takie:
Obrazek

i takie:
Obrazek

Wnętrze jak krzyżówka mondeo 96 i 98 :wstyd:


3.8l i 190km, podobno zamiata dobrze, ale to mała moc z takiego silnika.

rdk napisał(a):
chcesz sobie kupic taki pojzd???


Tak sobie patrze co w tandecie z USA słychać. :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2008, 18:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Akurat te mustangi ktore byly produkowane przez lata 90te sa poprostu tragiczne... fatalne wykoncznie, marne silniki i ten wyglad :/ Akurat ten pierwszy z fotki jest jedynym ktory mi sie podoba z tamtych lat i ma cos z prawdziwego muscle cara. Pamietam jak bylem w liceum i wtedy jeszcze nikt nie slyszal o wyscigach na 1/4 a gosc ktory mieszkal pare blokow dalej mial mustanga rok 1992 biturbo okolo 500 koni... jezuuuu bylem wtedy w szoku ze samochod moze tak jeździc !! Polykal wszytsko...

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2008, 19:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
a ja słyszałem że mustangi nie skręacają i jada prosto w zakręcie :wstyd:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2008, 19:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 375
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B25
Ja osobiscie samochodu tego nie mialem ale kolegi matka takim jezdzila ale po kilkunastu miesiacach rozbila. Miala kase na nastepnego takiego ale.... gdy spytalem, czy jeszcze raz dokonalaby takiego zakupu to powiedziala ze "w zyciu, poniewaz utrzymanie w naszych warunkach takiego pojazdu to sprawa albo dla kolekcjonera z duuuza kasa, albo dla kogos kto jezdzi jakby jechal z jajkiem na masce [ czyt. w niedziele do kosciola ] i nie naduzywa pedalu gazu"

To nie tylko z tego wzgledu.... Bo po:
1. Posiadala wlasnie 3.8 V6 - 190km i cos walnelo przy silniku - koszt naprawy wyniosl ja 4,5 tys zl. [ w 1999r - moze teraz byloby taniej ale ogolnie czesci cholernie dzrogie ]
2. Wlasnie eksploatacja - tak ogolnie

Ale jesli ktos nie patrzy na koszty eksploatacji to z czystym sumieniem moglaby go polecic. Mowila mi, ze lepsza frajde z jazdy daje silnik V8 ale majac nawet V6 "nie chce sie nawet wlaczac radia"

To fakt, osobiscie uwazam, [ moje zdanie ] ze posiadac takie cacko fajna sprawa ale... to wymaga troski i dbania o kazda czesc samochodu. To ze sie swieci z zewnatrz nie oznacza ze w sercu wszystko jest dopiete na ostatni guzik.

Zapytajac o spalanie dostalem odpowiedz: " majac taki samochod nie bedziesz jezdzic oszczednie"

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2008, 20:06 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Z tego co czytałem i słyszałem silnik V6 lepiej sobie odpuść jest zwyczajnie za słaby do tego auta słyszałem że chociaż ciężej znaleźć to lepiej szukać V8 z manulaną skrzynią to podobno nieźle jeździ

No jeżeli zaś chodzi o wnętrze to ojciec ma forda explorera z roku 1997 amerykańce to kicz tandeta itp

A najpęikniejszy mustan to te roku 1969 w wersji GT 500 tamte to wyglądały albo Camaro czy GTO tam od osiągów był silnik a nie Cx były strasznie drapieżene z wyglądu zresztą kto oglądał Szybkich i wściekłych 2 ten wie co Challenger czy Camaro robi nawet z nowymi japońskimi turbopierdziwkami które nawet na NOS-ie nie dają rady V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2008, 17:11 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
Cytuj:
Z tego co czytałem i słyszałem silnik V6 lepiej sobie odpuść jest zwyczajnie za słaby do tego auta słyszałem że chociaż ciężej znaleźć to lepiej szukać V8 z manulaną skrzynią to podobno nieźle jeździ
:super: :super: tez tak slyszalem :cwaniak:
Zdzira 850I napisał(a):
A najpęikniejszy mustan to te roku 1969 w wersji GT 500 tamte to wyglądały albo Camaro czy GTO t
do tego dodge charger czy plymount road runner HEMI :padam: :padam:

kiedys w białym w komisie stał taki mustang jak ten czerowny na fotce wyrzej 5l gt, praca silnika powalała na kolana.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2008, 20:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2703
Lokalizacja: SK/WD
Moje BMW: e34, e36
Radziu, rozumiem że masz ostatnio ciśnienie na V-ki co? ;-)

_________________
Strefa PMS.
Flashing Lights - czyli WOOOOO!! wg angry Agry
Ilu rozczarowań bym uniknęła, gdy mężczyzna miał w wyposażeniu na czole tabliczkę znamionową!
Temu co pisze, a nie ma dowodów - papier przyjął wszystko - reszta wkrótce.
Prawda jest jak d... każdy ma swoją....[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2008, 22:21 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Lokalizacja: Gliwice
Powiem tak: Kocham amerykańskie klasyki i prezntowany przez Ciebie model to jeden z najbardziej nieudanych mustangów jakie kiedykolwiek powstały nawet silniki nie były nowo projektowane oprocz tego do Cobry cała reszta była tylko "ulepszoną" poprzednią wersją a co do wyglądu to kwestia sporna jedni trweirdzą że jeg wygląd nawiażuje do lat 80 a inni twierdzą że amerykanie pozazdrościli włochom smukłych sylwetek ferrari czy kanciastych lamborghini ja jednak twierdze że samochód ten zstał zaprojetowany w 15 minut bo stary już niebardzo chciał sie sprzedawać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 10:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Jak widzicie takie dane?

3.8l V6 190km@5250obr i 298nm@2750obr 0 -60mph 8,6s 16,5s 1/4 mili
4.6l V8 260km@5250obr i 410nm@4000obr

Dane przy paliwie zalecanym 87oktanów :wstyd:

długość auta 6,65m, szer.1,85m

Nie mam pojęcia jak prawdopodbne jest przyspieszenie, dane silnikowe z manuala forda.

Jak wypada moment w porównaniu do BMW?

apoc_nt napisał(a):
nawet silniki nie były nowo projektowane


No tu akurat to nic nowego :)

Przecież M50, M52 i M54 to też "prawie" to samo. Od e36, E34, E46, E38, E39, E90(?)


tu dane z kosmosu:

http://www.theautochannel.com/vehicles/ ... p9851.html
SPECIFICATIONS

Manufacturer's Suggested Retail Price $ 16,470
Price As Tested $ 17,755
Engine Type OHV 12-valve 3.8 Liter V6 w/SMFI*
Engine Size 232 cid/3802 cc
Horsepower 190 @ 5250 RPM
Torque (lb-ft) 220 @ 2750 RPM
Wheelbase/Width/Length 101.3"/73.1"/183.2"
Transmission Five-speed manual
Curb Weight 3115 pounds
Fuel Capacity 15.7 gallons
Tires (F/R) P205/65R15
Brakes (F/R) Disc /disc
Drive Train Front-engine/rear-wheel-drive
Vehicle Type Four-passenger/two-door
Domestic Content 85 percent
Coefficient of Drag (Cd.) N/A

PERFORMANCE

EPA Economy, miles per gallon
city/highway/average 20/29/25
0-60 MPH 7 seconds
1/4 Mile (E.T.) 15.5 seconds @ 84 mph
Top speed 120 mph

* Sequential multi-port fuel injection


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 21:09 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Podpytałem trochę kolegę, pierwsze co mi odpowiedział, to "syf".
Później: "gówno".
Później: "bleee" :D
I jeszcze kilka innych epitetów.
Niedawno padł mu silnik w Mercurym (taki sam, jak siedzi w Mustangu, V8).
Powiedział, że to dość awaryjne auta. Siada osprzęt w silnikach, elektryka, zawieszenie też słabe. Ceny części nie odbiegają od cen części do pozostałych aut, dużo jest zamienników. Generalnie odradza.
Napisał mi, że 99% z tych, co są w Polsce, była bita (on siedzi trochę w USA, trochę w PL).
Silniki v6 padają dość często, dlatego egzemplarze z 99 r. można kupić za 2-5 tys. $.
Silniki v8 lepiej, ale też nie super. Za takie wołają sobie 7 tys. $ (szrot) do 10-12 tys. $ za ładny egzemplarz.
Oba silniki palą ponoć podobnie, ok. 16 litów. Kazał zapomnieć o LPG.
Polecił za to poprzednią wersję, tę z 94 r. z silnikiem v8 5.0 l. Cytuję: "silnik nie do zarypania". Zużycie paliwa - słyszał, że ok. 9.5 litra nawet. No i stan bdb można mieć za 5 tys. $. (pokazał mi link na e-bay do cabrio z automatem, przebieg 55 tys. mil, za 5700 $, ale gdzieś mi ten link wcięło...).
No, to masz punkt wyjścia :D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 22:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
maaaad, ok, dzięki za odp. Pytałem jeszcze paru ludzi, opinie niestety sprzeczne.

Nowy kosztował 25 000 $ to 10 latek... ile może kosztować...

V6, znajomemu pali do 18l, V8 pali 25-28l

Trzeba jeszcze popytać co i jak;)

Pytalem znajomego z Forda. Części nie mają żadnych - nic, zero. Natomiast popytał handlowców i jeden z nich mówił że auto bardzo w porządku jedynie tylna zawiecha droga w naprawie - 4 amorki.

na ebay.com - kpl 4 tarcz i klocków - 160$
kpl niskich springów i amorków (kyb lub bilstein) - 230$.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 22:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
KotSylwester napisał(a):

długość auta 6,65m, szer.1,85m





jesteś pewny ze Mustang ma prawie 7 metrów :) , przecież to kompakt jest :] a nie Lincoln

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 22:15 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
swego czasu x lat temu jilegi ojczulek mial Lincolna Towncar'a. DLugosc 5,65 i na owe czasy byl to najdluzszy seryjnie produkowany samochod. Ba musieli garaz przerabiac zeby sie zmiescil :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 22:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Jasne pomyłka, 4,65m.

stones1, jak sprawa części u Ciebie, raczej nic?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL