BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 06:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 16:50 
A4 jest okay. Audi 100, V8 okay.

Znam kilku fanów audi, więc coś w tej materii wiem.

Ale 80-tka dla mnie to nieporozumienie i żaden konkurent dla E36. ŻADEN.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 17:21 
..::CZARNY::.. napisał(a):
A4 jest okay. Audi 100, V8 okay.

Znam kilku fanów audi, więc coś w tej materii wiem.

Ale 80-tka dla mnie to nieporozumienie i żaden konkurent dla E36. ŻADEN.



Dlaczego żaden konkurent?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 17:32 
80tka to dobre auto. Bardzo przyjemne i wdzięczne. Cenie sobie "pełen ocynk" i naprawdę dobre zabezpieczenie przed korozją w przypadku tych aut, ale silniki- bez rewelacji. poza 1.9TDi. Zawieszenie? Bez rewelacji. Wcale dużo miejsca nie ma w środku. Do tego materiały do wykończenia może nie są jakieś okropnie złe, ale w porównaniu do E36.... to czuć, że beemka jest o wieeeele nowocześniejsza. Wnętrze jest tragiczne. Z zewnątrz trochę lepiej, ale trudno powiedzieć, żeby mi się podobało. Radość z jazdy? Przednionapędowym samochodem? Wrażenia z jazdy też na plus dla beemki, precyzja prowadzenia, zmiany biegów- wszystko na plus dla E36.

Ww. stanowisko to moja opinia, subiektywna, gdyż najzwyczajniej podyktowana moimi preferencjami.

A4 wg. mnie to zupełnie inny samochód i E36 już tak nie wygląda dobrze. A4 w końcu ma ładną sylwetkę, wygodne wnętrze, bardziej przyjemne kierowcy. Co prawda śmieje się z kuzyna "ile wahaczy Ci zostało? a ten, to który numer?" to jednak wg. mnie zdaje egzamin z "komfortu jazdy"

Nie ma się co dziwić. 80tka to starsza konstrukcja, jak E36, tak samo jak A4 jest już nowszym wynalazkiem. Zaledwie parę lat, ale je widać i to właśnie najbardziej w środku auta.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 18:49 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
masz racje czarny... 80ka to to nie to co 90ka ;)

90ka ma tez 4x4 i nawet 170km miec moze :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 18:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: WrocÂław
Kończąc wątek tego Audi 80 po tuningu, gdyby ktoś chciał, to może dodać właściciela do znajomych na nk :hyhy: http://nasza-klasa.pl/profile/185033


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 19:19 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1241
Lokalizacja: Jasło
Moje BMW: E36 318i
Kod silnika: M40B18
..::CZARNY::.. napisał(a):
Do tego materiały do wykończenia może nie są jakieś okropnie złe, ale w porównaniu do E36.... to czuć


Z tym akurat bym polemizował, bo porównując B4 z E36 to jednak dużą różnicę się odczuwa, ale na korzyść B4, nie bierz pod uwagę B3, bo to raczej epoka E30 i też materiały dużo lepsze niż w E30, po za tym to przyznaję Ci rację we wszystkich pozostałych kwestiach. ;)

Wojtek71 napisał(a):
Kończąc wątek tego Audi 80 po tuningu, gdyby ktoś chciał, to może dodać właściciela do znajomych na nk :hyhy: http://nasza-klasa.pl/profile/185033


:47:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 20:19 
Cytuj:
..::CZARNY::.. napisał/a:
Do tego materiały do wykończenia może nie są jakieś okropnie złe, ale w porównaniu do E36.... to czuć


Z tym akurat bym polemizował, bo porównując B4 z E36 to jednak dużą różnicę się odczuwa, ale na korzyść B4, nie bierz pod uwagę B3, bo to raczej epoka E30 i też materiały dużo lepsze niż w E30, po za tym to przyznaję Ci rację we wszystkich pozostałych kwestiach. ;)


jak cytujesz, to do końca :cisza: napisałem, że nie czepiam się jakości materiałów, ale czuć, że beemka jest nowocześniejsza :cisza: i to, tak O!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 20:33 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
no no takie S2 rulezz albo sedanik czy avancik 2.8 Quattro :) o Cabrio nie wspominam bo to juz klasyk...non-stop piekny :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 20:37 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
piekny i cenowo nie brzydki ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 20:40 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1241
Lokalizacja: Jasło
Moje BMW: E36 318i
Kod silnika: M40B18
..::CZARNY::.. napisał(a):
Cytuj:
..::CZARNY::.. napisał/a:
Do tego materiały do wykończenia może nie są jakieś okropnie złe, ale w porównaniu do E36.... to czuć


Z tym akurat bym polemizował, bo porównując B4 z E36 to jednak dużą różnicę się odczuwa, ale na korzyść B4, nie bierz pod uwagę B3, bo to raczej epoka E30 i też materiały dużo lepsze niż w E30, po za tym to przyznaję Ci rację we wszystkich pozostałych kwestiach. ;)


jak cytujesz, to do końca :cisza: napisałem, że nie czepiam się jakości materiałów, ale czuć, że beemka jest nowocześniejsza :cisza: i to, tak O!


Możesz powiedzieć w jakim sensie to czuć, bo mnie to zaintrygowało....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 20:46 
wnętrze jest takie toporne strasznie, kwadratowe. a w e36 nie ma takich przycisków na konsoli środkowej no i deska do kierownika


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 20:48 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
kiedys mialem przez kilka dni 80 B4 Coupe z najpopularniejszym silniczkiem 2,3 r5...super sie tym smigalo... jakis czas pozniej widzialem to auto w ogloszeniach i chcialem teraz ja je kupic ale sie spoznilem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 22:42 
..::CZARNY::.. napisał(a):
Wnętrze jest tragiczne.


Teoretycznie wnętrze 80 wygląda topornie, ale tylko teoretycznie, przypominam, że auto weszło na rynek w 1986r, proszę pokaż mi które auto ma ładniejszy środek z tej klasy aut. E30? Czy może 190?

Mając do wyboru benzyne wybieram 3er, jeżeli diesla to 80.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 23:03 
rybik napisał(a):
proszę pokaż mi które auto ma ładniejszy środek z tej klasy aut. E30? Czy może 190?


a czy ja coś mówię, że coś nie tego owego? dla mnie 80 to "nie nada" obok E36 i tyle.

to jeszcze były czasy dominacji beemek... nie to co teraz :zalamany: ale może to i dobrze :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 23:34 
..::CZARNY::.. napisał(a):

a czy ja coś mówię, że coś nie tego owego? dla mnie 80 to "nie nada" obok E36 i tyle.


to:

..::CZARNY::.. napisał(a):
wnętrze jest takie toporne strasznie, kwadratowe. a w e36 nie ma takich przycisków na konsoli środkowej no i deska do kierownika


każdemu się nie dogodzi :).


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 23:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Kornelio napisał(a):
no no takie S2 rulezz albo sedanik czy avancik 2.8 Quattro :) o Cabrio nie wspominam bo to juz klasyk...non-stop piekny :)


S2? Przecież osiągi czy zwracanie uwagi na osiągi/moc to głupota i bezsens według Ciebie :zdziwko: wiec co cenisz w S2?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 23:52 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Miałem kiedys B3 80 1.9 E z 1987 ze 113 PS... auto niezniszczalne , jak sprzedawałem miało 330 000 tys km, zadnych problemow z silnikiem , do konca na 5W-40 , oryginalny układ chłodniczy, alternator , rozrusznik itd ..łozyska przednie wytrzymały 290 tys, jedyne co miała wymieniane to wahacze i tarcze/klocki + olej, opony itd . Przez cały okres jedyna awaria to włącznik wentylatora elektrycznego, ale to ponoc ich przypadłosc. Gdybym wiedział, od razu po zakupie bym zmienił.
Dodam ,ze auto miało fabrycznie podane 9,6 do 100 , odłączalny ABS, wspomaganie i el szyby.
Wnetrze bardzo solidne , z bardzo dobrych materiałow nie liczac wytrzymałosci tapicerki fotela ale z tego co widze to Audi do dzis sie z tym boryka.
Prowadziło sie tez swietnie, bardzo neutralnie choc w zakretach bywało o dziwo nadsterowne. WIelki plus za hamulce bo miało cztery tarcze ( tylna os w 1.9 E była w całosci z Audi 90) .

BArdzo dobrze to auto wspominam.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 23:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: MrÂągowo
Mój znajomy ma śliczne 90 2.3E na full wypasie.
Skórka, klima, chrom - do tego szary metalik i ładne 17stki.
Dla mnie auto warte koło 5.000 euro.
Troszkę twarde, ale fajnie sie tym jeździ :)
Oczywiście żadnych problemów z nim nie ma.
Do tego ma orginalny przebieg ok. 170.000.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, 01:26 
Cytuj:
to:


no tak, do E36. takie jest moje zdanie. a Ty chcesz, bym pokazał inne auto z 86 roku.. a ja mówię tylko w kontekście e36 :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, 03:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
Mialem kiedys audi 90 quattro 2.3 full opcja, i oto moje podsumowanie. W zimie jest to autko ktorym mozna robic cuda, na dobrych zimowkach prowadzi sie jak po szynach. W lecie tez bokami mozna polatac ale trzeba troszke wprawy. Spalanie przy mojej jezdzie 14l BP95/100km. Gazu nie polecam, nie wazne ktorej generacji, bo po prostu sie nie sprawdza (pali gazu 25l/100km, o osiagach trudno mowic, strzaly gdy tylko w powietrzu jest wilgoc masakra!!!!) Warto kupic takie pod warunikiem ze nie bylo bite, ze to egzemplarz zadbany bo czesci jesli chodzi np. o tylne zawieszenio nie sa tanie.
Jesli chodzi o porownanie do BMW e36 , moim zdaniem nie ma co porownywac.
- auta maze i z jednej klasy ale rozne do granic morzliwosci, roznica napedow, silnikow (r6 i r5),
Moim zdaniem Bmw e36 delikatnie wyprzedza audi, ergonomia o niebo lepsza, bagaznik wiekszy, kolo zapasow umieszczone w podlodze a nie jak w audi po lewej stronie, linia nadwozia o mniejszym wspolczynniku oporu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL