Hey Jestem tutaj nowy wiec zanim coś napiszę chciałbym się z wami wszystkimi tutaj przywitać...
A teraz coś co mnie doprowadziło do załamania nerwowego
Przyszedł czas na wymianę uszczelki pod głowicą objawy typu ubywający płyn chłodniczy białe spaliny itp.
Wiec zaczynam rozbierać silniczek zaraz coś mi nie spasowało bo były inaczej założone kaperki na świece licząc ob łańcuszka rozrządu były 4,2,3,1 takie małe

ale spoko rozbieram dalej ściągam pokrywę od zaworów a tu szok dosłownie szok rozrząd jak na moje oko ustawiony we wszystkie strony normalnie nie wiem co jest grane dodam że za cho... nie da się zgrać strzałek a gdy pierwszy tłok (pierwszy od strony kółeczek rozrządu ) ustawię na samą górę a krzywki na wałku są ustawione tak jak na zdjęciu ze schematu który załączam niżej (sów sprężania) to strzałka od kółka zaworów wydechowych jest na samym dole

nie wiem czy to robił jakiś paproch i nie wiedział co to strzałki na rozrządzie i ustawił sobie to jak chciał... czy może służy to czemuś ? jakieś "psełdo" zwiększenie mocy... jest to moja pierwsza beta wiec no nie wiem za dużo ale z takim rozregulowanym rozrządem spotykam się pierwszy raz... ;/
Podsyłam fotki zobaczcie sami
I proszę o pomoc byłbym bardzo wdzięczny jak ktoś pomógł by mi w ustawieniu tego rozrządu

...

...
