BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 17:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 525ix dziwne zachowanie automatu
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, 16:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
witam,

ok 5 miesięcy temu skrzynia hp18 generalny remont razem z konwerterem, po ok 500 km dziwny objaw podczas gwałtowniejszego hamowania do 0 jakby stuk i szrpnięcie i zjawisko zaczęło się powtarzać, ponieważ skrzynia na gwarancji pojechałem z reklamacją gość się przejechał i powiedział że to sterowanie ze jakiś zawór się nie otwiera (i to było dla mnie logiczne) i samochód do warsztatu teraz dzwonię i pytam czy auto do odbioru a on mi mówi że skrzynię rozebrał wszystko było ok i efekt został dobiero wziął iwyczyścił przepływomierz benzyna ekstrakcyjną a później acetonem i wszystko jest ok, ale mi się wydaje że ściemnia

czy taki efekt może powodowac przepływomierz?? dodam że 0 błędów w ECU po podłączeniu interfejsu

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Ostatnio edytowano 29 sierpnia 2008, 05:59 przez krilan, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, 18:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
Kolego na tym forum nic nie dowiesz sie na temat automatu.Nikt sie na tym nie zna :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2008, 05:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
ale może ktos miał taki przypadek z przepływomierzem ( w co nie chce mi się wierzyć)

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2008, 20:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
Przepływomierz nie ma nic do stuków.To musiało być coś w skrzyni,ale gość na gwarancji nie chciał przyznać sie że coś za pieprzył i mówił o przepływce żeby Cię uspokoić :zalamany:
Ważne że teraz skrzynia Ci działa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL