Akurat moje M3 jest z 2005r. więc wada panewek go nie dotyczy. Sytuacja jest bynajmniej dziwna i ciągnie się już dosyć długo przez nieprofesjonalizm ASO i zwlekanie z decyzją BMW AG odnośnie wymiany silnika na gwarancji. Najwyraźniej (ale niestety nie do końca pewne) układ smarowania był niesprawny i się trochę przytarła góra (rozrząd). Pytanie tylko co dokładnie w tym układzie smarowania było niesprawne. BMW AG zobowiązało się do pojęcia decyzji i udzieleniu odpowiedzi jutro. Więc jutro powinienem wszystko wiedzieć.
Ogólnie problem jest dosyć dziwny gdyż znam kilku użytkowników M3 i żaden nie miał problemów z silnikiem. A moja eMka jest jedną z najnowszych i miała najmniejszy przebieg. Więc to jest chyba sprawa pojedynczego egzemplarza (na nieszczęście mojego

).
W każdym razie eMki od 2003r. były wolne of fabrycznej wady panewek, a BMW we wcześniejszych modelach wymieniała je w ramach bezpłatnego programu. Więc jeżeli masz na oku taką z 2002r. to po prostu sprawdź czy miała wymieniane panewki, albo najlepiej szukaj trochę nowszej
