Witam wszystkich fascynatów BMW. Mam pytanie, podczas przeglądu technicznego w trakcie sprawdzania chamulców pękł przewód chamulcowy w tylnym prawym (od strony kierowcy) kole, czego wynikiem był wyciek płynu chamulcowego i zarazem nie podbito mi przeglądu. Dojechałem jakoś do domu naciskając delikatnie chamulca podczas chamowania. Na drugi dzień zaglądnełem pod maskę i po otwarciu zbiorniczka od płynu chamulcowego okazało się że nie ma w nim płynu. Pytanie - na co mam teraz uważać, chcę podjechać na warsztat w celu naprawy znajdujący się 300m dalej, co mam kupić i jakie koszty zarówno materiałów jak i usługi mam się spodziewać, czy to jest trudna naprawa i ile przeciętnie zajmuje czasu i na co zwracać uwagę po naprawie oraz jak mam dojechać na ten warsztat ? Proszę o poważne odpowiedzi na forum, gg- 4689938 lub
jaca4286@wp.pl