Witam,
Posiadam autko jak w temacie od 2 tygodni.
To moj pierwszy nabytek z tej stajni.
Problem mam taki:
Na poczatku nawiew dzialal tak ze na zimnym silniku na 1 i 2 biegu chodzil jakby na pol gwizdka - tak jak kolo zamachowe - nierownomiernie - na 3 i 4 mial rowne obroty.
Taki objaw byl przez 1-2 minuty potem przelaczenie na np 4 bieg i powrot na 1-2 - obroty sie normowaly.
Myslalem ze to ze wzgledu na temp silnika komputer blokowal obciazenie i ograniczal moc na nawiew ale teraz wiem ze tak raczej nie jest.
Wczoraj zatrzymalem sie na 10 min - w autku sie nagrzalo - wiec wlaczylem klime (wczesniej nie chlodzilem sobie) - nawiew na 1 ale po chwili zauwazylem ze nawiew nie dziala - przelaczenie na 2-3-4 bieg - zero reakcji nawiewu
Przelaczenie nawiewu z 0 na 1 i odwrotnie powoduje jedynie pykniecie tak jakby jakiegos przelacznika (stycznika) gdzies pod deska rozdzielcza.
Czy to rezystor dmuchawy? Czy moze cos innego?
Jezeli rezystor to czy jest w moim modelu umieszczony od strony pasazera - schowka czy moze gdzies indziej?
przypomne E46 316ti compact 2001r.
szukalem na forum i nierownomiernosc obrotow sugeruje jeza ale to ze calkiem klaplo - znaczy jez umarl?
ogolnie chce sie upewnic czy to jez bo 280 zl piechota nie chodzi
z gory dzieki za pomoc
ps klima manualna 1 strefa