BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 14:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] TURBO
PostNapisane: 14 września 2008, 21:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Raciborz
Mam takie pytanie jak sie ma TURBO do 525i vanos (192 km)? widzial ktos auto z turbo na gazie?? albo czy mozna zmienic chipa na gazie? a moze wyrzucic ten gaz?? chcial bym miec troszke mocniejszy woz a ten gaz mi w niczym nie przeszkadza tylko czy jest to wykonalne zeby miec turbo z chipem na gazie?


Ostatnio edytowano 9 marca 2009, 09:09 przez bpiasecki27, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, 21:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Raciborz
POMOCY


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TURBO
PostNapisane: 14 września 2008, 21:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
bpiasecki27 napisał(a):
Mam takie pytanie jak sie ma TURBO do 525i vanos (192 km)? widzial ktos auto z turbo na gazie?? albo czy mozna zmienic chipa na gazie? a moze wyrzucic ten gaz?? chcial bym miec troszke mocniejszy woz a ten gaz mi w niczym nie przeszkadza tylko czy jest to wykonalne zeby miec turbo z chipem na gazie?


- Skoro masz auta na gaz podejrzewam ze Cie na prawdziwe turbo nie stac
- Jak kogoś stać na turbo nie ma gazu
- Tak można mieć chipa na gazie
- Nie, nie słyszałem o turbo z gazem bo to nie logiczne...
- Chip kosztuje okolo 1000zl w warsztacie zajmującym sie zmiana oprogramowania gdzie program jest strojony indywidualnie bądź chip od kolegi z forum za 150zl czy coś takiego gdzie chip jest ze tak powiem uniwersalny jeśli chodzi o model silnika.
- Instalacja turbo to koszt około 10-15tys zł

bpiasecki27 napisał(a):
POMOCY

To nie jest czat ... odpowiedzi spodziewaj się na drugi dzień a nie na minute po poście.

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, 21:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Prościej i taniej kupić 540i albo M5.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 06:50 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Widać było trochę Subaru Impreza GT z LPG na allegro, tak więc... LPG+turbo jak najbardziej można, ale nie wiem, czy nie przy instalacji sekwencyjnej tylko.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 07:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
z gazem nie ma prooblemu, do diesla tez gaz wkładają,
proponuje wstawić 4,4 z e39 + manual 6 speed

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 10:45 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1082
Lokalizacja: wrocÂław
Moje BMW: e39 525d
Kod silnika: M57
szwedu napisał(a):
Skoro masz auta na gaz podejrzewam ze Cie na prawdziwe turbo nie stac
- Jak kogoś stać na turbo nie ma gazu


szwedu napisał(a):
Instalacja turbo to koszt około 10-15tys zł


Zgadzam sie z kolega raczej sie to nie oplaca za droga zabawa :/

_________________
Luknij i oceĂą mojego bumerka ;) :hyhy:
viewtopic.php?f=6&t=20743&start=140


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 19:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Raciborz
Skad Ty Wiesz Na Co Mnie Stac A naCO nIE a auto juz kupiłem z gazem a w tresci pytania napisałem czy moze usunac gaz wiec nie nie swiruj jazabka a turbo bede i tak miał :)pozdro600 ps nawet jak bedzie trzbeba to wsadze silnik vankla;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 19:35 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1082
Lokalizacja: wrocÂław
Moje BMW: e39 525d
Kod silnika: M57
A nie lepiej sprzedac ci 525 i kupic wiekszy motor ja nie twierdze ze cie nie stac :] Jezeli masz 10 tys na zbyciu to zakładaj droga wolna , ja bym osobiscie dolozyl i kupil cos powyzej 3 litrow :]

_________________
Luknij i oceĂą mojego bumerka ;) :hyhy:
viewtopic.php?f=6&t=20743&start=140


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 19:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
jesli ktos chce miec turbo, to go silnik 8 litrow nie zadowala. Ma byc turbo i juz.

Nie ma problemu zeby turbo dzialalo z gazem, tylko trzeba dobrac odpowiednie komponenty i wystroic, po problemie.

silniki m50 sa bardzo odporne i idealnie nadaja sie do uturbienia, 500-700KM chcesz miec - m50 to wytrzyma lepiej niz wankiel


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 19:43 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
10 tysięcy, to bardzo uśredniając. Często gęsto koszt założenia Turbo przewyższa te 10 tyś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 19:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
poki co bpiasecki27 nie pytal o jakiekolwiek koszta tylko o mozliwosci wiec pisanie o kwotach jest zbedne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2008, 22:55 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Winsford UK
Gaz + Turbo = pytanie do dobrych gazowników.

Założenie turbiny = pytanie do firmy zajmującej się tym lub kupno na własną rękę gotowego kitu pod samochód.

TURBINA = świetna sprawa zwłaszcza w samochodzie który nie wychodził seryjnie z nią . Robi to mocne wrażenie na ludziach jak podnosisz maskę a tam wygląda piękna lśniąca turbina. WARTO

Sam chciałbym zamontować turbo ale nie ma kasy.

Latałem samochodami z turbo ( toyota GT4, mazda RX7, subaru STI ) super sprawa a zwłaszcza jak jest zamontowany głośny zawór upustowy to przy zmianie biegów masz niesamowity dźwięk PSSSSSSSSSSS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2008, 23:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54
Turbo na sekwencji to żaden problem. I tak naprawde jeśli już jest sekwencja i dokładasz turbo to łatwiej to zestroić, bo dobór dysz gazowych i przestrojenie mapy jest znacznie tańsze i prostrze od wymiany wtryskiwaczy na większe i pisanie nowej mapy do ECU.Tym bardziej że przeciętny gaz ma 100-102 oktany i jest bardziej odporny na spalanie stukowe jak bena. Ja jestem za zaturbieniem!! Nie koniecznie na gazie ale też ma to sens :D Już raz to przechodziłem

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2008, 23:08 
Breyton napisał(a):
Tym bardziej że przeciętny gaz ma 100-102 oktany i jest bardziej odporny na spalanie stukowe jak bena.


A co to są te oktany?

bpiasecki27 napisał(a):
albo czy mozna zmienic chipa na gazie?


Można, pod warunkiem, że jest to sekwencja. W wypadku starszych instalacji mogą wystąpić różne komplikacje, to też nie wszystkie firmy się podejmują dotykać ich.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2008, 23:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
Tom_H napisał(a):
Gaz + Turbo = pytanie do dobrych gazowników.


a co ma jedno do drugiego??? to niby na czym jeżdzi co drugi passat 1.8T ??? mój kolega ma własnie golfa IV GTI z tym silniczkeim na sekwencji i chodzi mu bardzo dobrze już 2 rok.

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2008, 23:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
No ta wszystko się da, ale ręce opadają jak np. widać jak nowe subaru STI ,Land Rover discovery etc. tankuje gaz... T samo tyczy się zakładania turbo do auta chcąc jeździć na gazie :mur:
Możecie sobie tu fikołki i pajacyki robić, auto na gazie nie jeździ jak na benzynie i taka jest prawda.
Jak bym zobaczył na ulicy auto z charakterystycznym pssss przy puszczaniu gazu a z tyłu wlew gazu to bym umarł ze śmiechu :wstyd:

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, 00:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
szwedu napisał(a):
Możecie sobie tu fikołki i pajacyki robić, auto na gazie nie jeździ jak na benzynie i taka jest prawda.
jezdzi prawie tak samo. w bmw 323 na sekwencji umkneły 2KM i 8Nm wiec nie odczujesz zadnej róznicy.

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, 16:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Raciborz
No ta wszystko się da, ale ręce opadają jak np. widać jak nowe subaru STI ,Land Rover discovery etc. tankuje gaz... T samo tyczy się zakładania turbo do auta chcąc jeździć na gazie
Możecie sobie tu fikołki i pajacyki robić, auto na gazie nie jeździ jak na benzynie i taka jest prawda.
Jak bym zobaczył na ulicy auto z charakterystycznym pssss przy puszczaniu gazu a z tyłu wlew gazu to bym umarł ze śmiechu.


Czlowoeku powtorze sie jeszcze raz auto kupilem z gazichem (i nie jest wcale powiedziane ze chcialem miec gaz) bo bez byly tylko szmiry takie jak twoje, a ja chcialem auto z klasa. gaz sobie zdejme bo to nie ma duzo klopotu a wlew gazu sobie zostawie zebys umarl ze smiechu jak bede ciebie mijal moim unikatowym turingiem turbo doladowanym. widze ze nie warto zadawac pytan na tym forum bo i tak kazdy pisze co chce a nie to co ma napisac .pozdro600 mozecie juz nie pisac temat zakonczony


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, 19:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
Jak bylem w lodzi na Toyo Drift Cup widzialem Subaru Impreze WRX (turbo) na taksowce - zapewne miala gaz, ale kto o tym mysli i sie przejmuje.

Niech straci troche na gazie silnik turbo wzgledem benzyny, ale i tak bedzie jezdzil lepiej od benzyny wolnossacej.

Wady i zalety instalacji gazowych tycza sie tak samo silnikow z turbo jak i bez niego. Wybor nalezy do wlasciciela bo to on leje w ten samochod a nie przechodznie podziwiajacy kurki przykrecone do zderzaka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL