BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 23:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Puchnące przewody układu chłodzenia.............
PostNapisane: 13 września 2008, 09:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: ElblÂąg
Witam.
Mam Problem z moim autkiem. Jest to model 523i '98r. A mianowicie zagotował mi się on na trasie i wywalił wodę. Autko stanęło na warsztacie i dopiero zaczęła się męka. Zdjęli głowicę poszła do plantowania. Wróciła założyli i dalej szybko łapała temperaturę. Znaleziono pęknięcie w chłodnicy to została wymieniona na nową, został też wymieniony termostat na nowy. Visco też nowe, pompa wodna sprawdzona i jest sprawna. Na wolnych obrotach nic się nie działo przez dwie godziny a jak tylko chciałem się kawałek przejechać to spuchły przewody i wywalił wodę. Odpowietrzany był już kilka razy i za każdym razem to samo. Puchną przewody. Co może mu dolegać. Proszę o pomoc bo już nie mam nerwów do tego autka.
Z góry wielkie dzięki za wszelką pomoc.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2008, 09:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 834
Lokalizacja: warszawa
zmień korek w chłodnicy on jest bezpiecznikiem wysokiego cisnienia !!!

_________________
zanim sie zastanowisz pomyÂśl o tego konsekwencjach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2008, 09:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: ElblÂąg
Zapomniałem napisać ale korek tez założony jest nowy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2008, 09:46 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 84
Lokalizacja: Świetokrzyskie
Moje BMW: e36
Kod silnika: m43b18
a szczelnośc głowicy sprawdzałeś po planowaniu powinni dac na sprawdzenie szczelnosci, bo najprawdopodobniej pekla ci glowica i kompresja idzie do płynu i przez to sie zapowietrza i wywala wode i oczywiscie nie ma obiegu i sie grzeje.
A czy odpala ci dobrze po długim postoju??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2008, 09:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: ElblÂąg
Głowica była szczegółowo sprawdzana. Zużyte elementy wymienili na nowe. Stwierdzili że była lekko krzywa i wymienili w niej prowadnice i popychacze zaworów. Co do palenia to nie ma żadnych problemów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2008, 09:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 84
Lokalizacja: Świetokrzyskie
Moje BMW: e36
Kod silnika: m43b18
ale gołym okiem nie zobaczysz pekniecia.moja rada jak to benzynka to po długim postoju sprubuj przekrecis silnikiem tak by nie odpalic i wykrec świece i zobacz czy nie ma na jakiejś płynu chłodzącego. w moim przypadku podziałało, ale naszczescie uszczelka.jesli wszystko spoko to postaraj sie go dobrze odpowietrzyc a zając to moze naprawde duzo czasu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2008, 10:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: ElblÂąg
A jaki jest najlepszy sposób odpowietrzania, który by dał zadowalające efekty. Fachowcy co robili głowice dają 1000% że jest szczelna. Zaczynam się bać że może to blok nie wytrzymał i ma jakieś pęknięcie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2008, 20:02 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego w układzie powstaje duże ciśnienie i węże puchną podzielił bym zdanie Kolegi Robson że coś może być z głowicą jeżeli nie poszła na sprawdzenie to mechanicy zrobili lipę
niech sprawdzą czy w płynie nie ma spalin jest taki przyrzad to wiele wyjaśni
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 13:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: ElblÂąg
Zdjęli dziś głowice i co się okazało uszczelka była uszkodzona w dwóch miejscach. Głowice wysłali do sprawdzenia. Czekam teraz na wyniki badania.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL