BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 00:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] BMW 325i 1993
PostNapisane: 15 września 2008, 13:33 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 116
Lokalizacja: Olsztyn
Moje BMW: E36 325i
Kod silnika: M50B25
Witam

Panowie, wczoraj na 1/4 poszło mi sprzęgło. Chyba cioty co mi alarm zakładali mi je dobili ale i tak nie mam jak im udowodnić kit z tym. Auto jest dłubane i mocniejsze niz w serii. Kolega mechanik z klubu od nas z Olsztyna (i tu reklama ;) www.bmwolsztyn.pl serdecznie zapraszamy) powiedział, że wystarczy wymienić samą tarczę jak się sprzęgło ślizga. Co wy byście doradzili ? czy nowe kompletne sprzęgło i jakie a jak tylko tarczę to tez jaką.

Dzięki za sugestie i rady. Pozdrawiam
Marcin


Ostatnio edytowano 15 września 2008, 13:36 przez JCVD, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 13:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 7229
Lokalizacja:
Moje BMW: E36 & E46
Kod silnika: M42 & M52
Jak juz coś to całe sprzęgło wymieniaj...
Chyba że chcesz najpierw tarczę a za pół roku docisk i Łożysko oporowe... :rotfl: :rotfl: :rotfl:
I przy okazji płacić dwa razy za ściąganie skrzyni!!! a to jakieś 400zł

_________________
Sprzedam fele 16" + roczne opony...
E36 ALPINWEISS... Sprawdź... :hyhy:
E46 COSMOSSCHWARZ... Sprawdź... :hyhy: :hyhy: Nowe foty strona 31!!!!!!!!!!!!!!!!!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 13:59 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 116
Lokalizacja: Olsztyn
Moje BMW: E36 325i
Kod silnika: M50B25
Moi kolesie mieli identycznie jak ja i chłopakom jak zmieniał to tylko tarcze i nic im nie pada a chłopaki często nie oszczędzają furmanek więc.....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 14:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
JCVD napisał(a):
Moi kolesie mieli identycznie jak ja i chłopakom jak zmieniał to tylko tarcze i nic im nie pada a chłopaki często nie oszczędzają furmanek więc.....


To ze innym sie nic nie dzieje nie znaczy ze Tobie tez sie nie bedzie dzac...oczywiscie zrobisz jak zechcesz...ale wszystko mozna sobie latwo obliczyc...wymiana ok 400 zl do tego jakbys wszystko wymienial pojednynczo...to kupa kasy...ja tez wymienilame i wymienilem komplet...tak jak pisze Arek...nie oplaca sie przy takiej cenie tej uslugi manipulowac i wymieniac na raty....oczywiscie takie jest moje zdanie.

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 14:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 187
Lokalizacja: świętokrzyskie
Moje BMW: BMW E46 320d
Kod silnika: M47N
JCVD napisał(a):
Co wy byście doradzili ? czy nowe kompletne sprzęgło i jakie a jak tylko tarczę to tez jaką.


Wymiana kompletnego sprzęgła i spokój na dłuuugo, polecam LUKa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 14:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Marcopolo napisał(a):
polecam LUKa.


Badz Sasch'a
A o koszt tych czesci mozesz zapytac kolegi z forum o nicku Stones1...ma On sklep z czesciam do Beem i ceny ma konkurencyjne wiec napewno cos pomoze doradzi

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 14:11 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 116
Lokalizacja: Olsztyn
Moje BMW: E36 325i
Kod silnika: M50B25
Od kolegi stonesa mi się nie opłaca po znizkach w intercars sprzęgło sachsa bedę miał za 460 zł i robocizna 180zł więc nie jest źle. Szkoda mi całe sprzęgło wymieniać. W ogóle myslę na jakimś sprzęgłem utwardzanym a nie seryjnym ma ktoś takie u siebie ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 15:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
nowe sprzęgło - 400 zł w górę, sama tarcza spiekowa - jeśli docik dobry - 400zł w górę a efekt? :D

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL