BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 16:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Padł akumulator
PostNapisane: 17 września 2008, 09:23 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
Witam! Wczoraj pojechalem do kielc zostawilem auto na parkingu pod szkołą na ok 1,5h po powrocie auto niechcialo odpalic doszedlem ze to wina akumulatroa. Odpalila na popych i jezdzi do tej pory :zdziwko: czemu sie tak stalo co mogło być przyczyna? Jaki powinien być aku w m50b25? Bo u mnie jest 55Ah dodam ze jak narazie niemiałem zadnych problemów z odpaleniem auta itp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, 09:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
No tak właśnie jest z akumulatorami... chodzi chodzi do czasu aż nagle w jednym momencie pada.... miałem tez tak kiedyś i nic z tym nie zrobiłem musiałem kupić nowy akumulator.... weź pod uwagę ze są niskie temperatury i właśnie w takim okresie najczęściej nas akumulatory zawodzą(tym bardziej gdy już są wysilone :hyhy: :hyhy: )

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, 09:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Dla pewności wyczyść klemy papierkiem ściernym... bo może słabo się komunikują i nie nadążał doładowywać go :hyhy: :hyhy:

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, 10:43 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
wszystko spoko ale dziwne ze padl po 1,5 h, a jak stal cala noc i z rana odpalil a dodam ze rano naprawde było zimno. Jaki powinien byc aku u mnie? bo kumpel ma taki sam w civicu 1,3 i niewiem czy ja mam za mały czy on za duzy.

Sprawdze te klemy ale czyściłem je jak kupilem auto by tez byly klopoty odpalaniem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 14:58 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 29
Lokalizacja: Chorzów
Moje BMW: BMW E39 530d
Kod silnika: M57/30D
Do twojej Bunii musisz mieć minimum 65 Ah a jeśli masz car audio i więcej urządzeń elektrycznych to 70 Ah nie zawadzi. Przemyśl to :P :cwaniak:

_________________
Libacja tak bawić się nie trza
za dużo wódy za mało powietrza
łatwe kobiety , marihuana a z rana
...................KAC!!!....................


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 15:00 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 29
Lokalizacja: Chorzów
Moje BMW: BMW E39 530d
Kod silnika: M57/30D
COUPE napisał(a):
Dla pewności wyczyść klemy papierkiem ściernym... bo może słabo się komunikują i nie nadążał doładowywać go :hyhy: :hyhy:


Za dużo go ładował bo ma za słaby akumulator do tej wersji silnikowej. Może go zasiarczyć i akumulatorek KAPUT! :hyhy:

_________________
Libacja tak bawić się nie trza
za dużo wódy za mało powietrza
łatwe kobiety , marihuana a z rana
...................KAC!!!....................


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2008, 15:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: BiaÂłystok
Witam. Mam podobny problem. i Chciałbym zapytac jaki powinien byc akumulator w BMW 325TD?? U mnie jest 72AH i 400A.. Czy taki wystarczy??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2008, 16:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
no nie wiem czy do 325 TD 72AH jest wystarczajace ... sam mam kolo setki,

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL