BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 08:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 13:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Cytuj:
W FR czy DE jak masz dwupasmową drogę na której jest 100 to lewym ludzie jadą 100 a prawym wolniej. Toże max to 100 nie oznacza że masz jechać 100 tylko że możesz max jechać 100.


Wybacz ale nie zauważyłem. Może tak było dziesięć lat temu ale nie teraz. Jak jest 50 to i Niemcy jadą 60-70, Jak jest na autostradzie 130 to jadą 150. A to 130 jest głównie tylko wtedy jak pada jest mgła itd. Tablice z ograniczeniem prędkości są ruchome ;)

Chyba o tej jeździe niemców to ci tata opowiadał ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 13:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Kornelio napisał(a):

- W terenie niezabudowanym maksymalna, dozwolona prędkość to 100 km/h na zwykłych drogach i 130 km/h na dwupasmówkach, drogach szybkiego ruchu.

- Na autostradzie nie ma ograniczenia prędkości, ale zalecana maksymalna prędkość to 130 km/godz.



Może się mylę, ale to nie jest tak że na każdej jednokierunkowej poza terenem zabudowanym nie ma ograniczeń? Np. Nurburgring itd. A to że Niemcy na większości dwupasmówek dają organicznie bo to nie autostrada to już co innego ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 13:27 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
kostek_ja napisał(a):
Kornelio napisał(a):

- W terenie niezabudowanym maksymalna, dozwolona prędkość to 100 km/h na zwykłych drogach i 130 km/h na dwupasmówkach, drogach szybkiego ruchu.

- Na autostradzie nie ma ograniczenia prędkości, ale zalecana maksymalna prędkość to 130 km/godz.



Może się mylę, ale to nie jest tak że na każdej jednokierunkowej poza terenem zabudowanym nie ma ograniczeń? Np. Nurburgring itd. A to że Niemcy na większości dwupasmówek dają organicznie bo to nie autostrada to już co innego ;)


Na zwyklych jednopasmowych drogach miedzy miejscowosciami ograniczeń masz naustawiane co kawałek i co jakiś czas stoi aparacik stacjonarny (nie wspominajac o mobilnych) i jak jest 40 to ludzie jada 40 a jak 60 to 60...dla "dzikusa" z Polski na poczatku to dziwne i ciezko sie przyzwyczaic ale z czasem dochodzi sie do wniosku ze to dobre rozwiazanie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 13:48 
fotoradary nie łapią jeszcze jednych:

Ci wspomniani kierowcy, co jeżdżą 110 też są debilami. Właśnie wracałem do domku. Zacząłem wyprzedzać tira i jakiś samochód z lawetą.

Gdy byłem w połowie faceta z lawetą co robi? Oczywiście, bez patrzenia w lusterka, kierunek i ogień, co go obchodzi reszta. Ja się pytam po (*^(*^(*^*^&%&^$ ten kierunek, skoro i tak ma gdzieś wszystkich dookoła i to co się dzieje?

jakieś 300m wcześniej, to samo jakiś imbecyl w oktawiijjii, jak byłem na sąsiednim pasie już i nabieram prędkości, on zmienia pas przed moją maską i dopiero zaczyna przyspieszać

:wstyd: :wstyd: :wstyd: :wstyd: :wstyd:

I jak ma fotoradar takich prymitywów nauczyć jeździć bezpiecznie?

Co to da, że będą jeździć te 90-110? Jakbym był motocyklistą i bym sobie elegancko wyprzedam mógłbym być denatem, bo tacy ludzie nie patrzą w lusterka. Ja wiem co jest za mną na dłuuugo przed manewrem wyprzedzania, oczywiste, że jest martwa strefa.

Wolę zjeżdżać z naprzeciwka jadącemu passatowi TDi, niż nagle uciekać w krzaki, bo jakiś pajac raczy nie patrzeć w lusterka. No i co na to fotoradary?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 13:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Widzę, że nie tylko ja zauważyłem czarnodym w postaci Passat B5FL TDI kombi, który wyprzedza na 3 :super:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 15:01 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
Kyokushin nadawalbys sie na polityka tyle Ci powiem ... Twoja domena to lanie wody o niczym ... jak zwykle Ty kontra reszta swiata ... skoro dla Ciebie 200-300 tys rocznie po drogach poza granicami naszego kraju to medrkowanie to chyba nie mamy zbytnio o czym rozmawiac ... ale zapewne zaraz napiszesz ze sobie to wymyslilem jak ludzie tutaj jezdza albo ze jak jezdze to mam zasloniete oczy i nie widze a moze moj licznik jest juz stary i nie wie co pokazuje ostatnia opcja jest taka ze to tylko zludzenie jak mam 150 na liczniku i na ograniczeniu 100 co chwilke wyprzedza mnie samochod wiem wiem tak naprawde nie mam prawa jazdy mam 15 lat i udaje kogos kim nie jestem ... tyle mam do powiedzenia w tym temacie :) :P

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 15:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 2271
Lokalizacja: Słupsk/Ustka
Moje BMW: E39 530d M-pakiet
Kod silnika: M57D30
generalnie, pomijajac sens stawiania fotoradarów, to Kyo ma racje w całym tym temacie i popieram w wiekszosci to co tutaj napisał. Najgłosniej w tym temacie krzycza Ci co najwiecej i najbardziej przekraczaja ograniczenia predkosci - sa najbardziej wzburzeni tym, że maja byc fotoradary.

Wiadomo mozna jechac 150 km/h 200 km/h i zazwyczaj nic sie nie dzieje, ale w sytuacji awaryjnej zapanowanie nad autem przy takich predkosciach jest bardzo trudne i 95% kierowców sobie nie poradzi - taka jest prawda.

Lesio - wyleciał z drogi do rowu (o ile sie nie myle) - jakby walnął wtedy w drzewo to inaczej by teraz pisał - jesli wogole bys pisał. Pamietajcie, że 150-160 km/h na asfalcie to jak 80- 90 km/h na drodze osniezonej.

Duzy procent znaków jest złych, mamy złe rozwiazania komunikacyjne, zły stan dróg, kierowcow o zerowych umiejetnosciach, stad wynikaja ograniczenia i dlatego terzeba sie do nich stosowac i nie przekraczac zbytnio tych ograniczen, bo jak sie zdazy sytuacja awaryjna to masz szanse uniknac wypadku lub ujsc z zyciem pomimo wypadku.
Samochody sa tak zaprojektowane aby wytrzymac czołowe zderzenie przy 65km/h zapewniajac przezycie pasazerom. Do takiej predkosci uda Ci sie wyhamowac ze 100 -110km/h w sytuacji krytycznej i masz szanse na przezycie - stad te ograniczenia
Pamietajcie o tym.

Jedyne co to na autostradach powinny byc mniejsze restrykcje np. ograniczenie do 180 km/h - w zupełnosci wystarczy.

_________________
73!! 51!!
mobile: President Johnny II ASC + Sirio AS 100

Obrazek


Ostatnio edytowano 18 września 2008, 15:38 przez Enigmate, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 15:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 629
Moje BMW: 530d
Kod silnika: Diesel na pole !
kazdy mistrz kierownicy i szybki-bezpieczny kierowca
jest butny i pewny do siebie dopoki on sam lub ktos z najblizszej rodziny
nie zginie w wypadku samochodowym
niestety wtedy jest juz za pozno
ja poszedlem po rozum do glowy i sciagnalem noge z gazu
i bardzo chetnie pogodzilbym sie z rzeczywistoscia w ktorej wszyscy jezdza max 60 w miescie i max 110 na trasie a gdyby tak bylo to jestem pewien ze droga nad morze trwalaby o wiele krocej niz dzisiaj

przeraza mnie ta calkowita znieczulica ludzi na to co sie dzieje codziennie na polskich drogach,
to ze ginie na nich wiecej ludzi niz na toczacych sie na swiecie wojnach wszyscy przyjmuja jako cos normalnego, taki niusik taka ciekawostka ...
polecam przeglad statystyk policyjnych, kazda cyfra to ktos kto mial rodzine, jest duze prawdopodobienstwo ze kazdemu z was w kazdej rodzinie przydarzy sie to samo

olewam mistrzow prostej, jezdze przepisowo.
p.s. no moze nie zawsze :zalamany:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 16:17 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
szybko a bez glowy i niebepiecznie to dwa odmienne style jazdy :)

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 16:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 2271
Lokalizacja: Słupsk/Ustka
Moje BMW: E39 530d M-pakiet
Kod silnika: M57D30
Borsuk napisał(a):
szybko a bez glowy i niebepiecznie to dwa odmienne style jazdy

a granica pomiedzy nimi jest bardzo cienka i czesto bywa przekroczona niezauważlnie, ale IMO zrozumie to kierowca, ktory nie uwaza sie za "mistrza kierownicy" i ma choc troche samokrytyki.

_________________
73!! 51!!
mobile: President Johnny II ASC + Sirio AS 100

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 16:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
generalnie, pomijajac sens stawiania fotoradarów, to Kyo ma racje w całym tym temacie i popieram w wiekszosci to co tutaj napisał. Najgłosniej w tym temacie krzycza Ci co najwiecej i najbardziej przekraczaja ograniczenia predkosci - sa najbardziej wzburzeni tym, że maja byc fotoradary.

Wiadomo mozna jechac 150 km/h 200 km/h i zazwyczaj nic sie nie dzieje, ale w sytuacji awaryjnej zapanowanie nad autem przy takich predkosciach jest bardzo trudne i 95% kierowców sobie nie poradzi - taka jest prawda.

Lesio - wyleciał z drogi do rowu (o ile sie nie myle) - jakby walnął wtedy w drzewo to inaczej by teraz pisał - jesli wogole bys pisał. Pamietajcie, że 150-160 km/h na asfalcie to jak 80- 90 km/h na drodze osniezonej.

Duzy procent znaków jest złych, mamy złe rozwiazania komunikacyjne, zły stan dróg, kierowcow o zerowych umiejetnosciach, stad wynikaja ograniczenia i dlatego terzeba sie do nich stosowac i nie przekraczac zbytnio tych ograniczen, bo jak sie zdazy sytuacja awaryjna to masz szanse uniknac wypadku lub ujsc z zyciem pomimo wypadku.
Samochody sa tak zaprojektowane aby wytrzymac czołowe zderzenie przy 65km/h zapewniajac przezycie pasazerom. Do takiej predkosci uda Ci sie wyhamowac ze 100 -110km/h w sytuacji krytycznej i masz szanse na przezycie - stad te ograniczenia
Pamietajcie o tym.

Jedyne co to na autostradach powinny byc mniejsze restrykcje np. ograniczenie do 180 km/h - w zupełnosci wystarczy.


Wychodząc z założenia że wszystko jest niebiezpieczne i wogóle jak przekroczę prędkość to się mogą stać takie straszne rzeczy nie wsiadałbym za kółko,ogólnie nie spożywał alkoholu ( co będzie jak..... ) i tak dalej,siedziałbym w domu i klepał różaniec.Ja nie bronię niko mu jeździć wolniej.Ale nie sądzisz że to już przegięcie?
Powiedz po jaką cholerę produkuje się auta o mocach 200 i więcej koni jeśli testy robi się do maks 100 km/ h a auta te potrafią jechać 2 - 2.5 czy prawie 3 razy tyle?
Napisałem to wcześniej - chcecie być tak czyści i świeci jak papież - nikt wam nie broni.Ale zakażmy sprzedaży i produkcji aut z silnikami więcej niż 1.6.Po co większa moc skoro więcej i tak się jeździć nie da.Po co 2.5 czy 3.0 litry skoro jeżdże i tak setką.Marnotrastwo Energi,Paliwa i Środowiska.
A potem ktoś wrzuca fotki Beemki z silnikiem powiedzmy 1.6 a wszyscy jak naćpani klepią "więcej mocy,Wiecej Mocy" - ja się pytam po kiego grzyba jak do zwykłego i niespiesznego poruszania się wystarczy 1.6 a skoro powiniśmy jeździć tak zgodnie z przepisami to czemu ma służyc ta moc i pojemność? Powiększeniu pisiora?Czy dla samej satysfkacji że jak się otwiera maskę to ktoś się spuszcza łoooooo 200 koni.Ile to leci? Nie wiem jeżdże 80 km/h........

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 16:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
EniGmatiC napisał(a):
generalnie, pomijajac sens stawiania fotoradarów, to Kyo ma racje w całym tym temacie i popieram w wiekszosci to co tutaj napisał. Najgłosniej w tym temacie krzycza Ci co najwiecej i najbardziej przekraczaja ograniczenia predkosci - sa najbardziej wzburzeni tym, że maja byc fotoradary.


Już abstrahując od przepisów i tego jak kto jeździ to mam wrażenie że najgłośniej w tym temacie krzyczą nie Ci co najwięcej i najbardziej przekraczają ograniczenia, a Ci którzy naprawdę jeżdzą po tych naszych polskich traskach. Ktoś tu napisał że robi rocznie 2000km po Polsce. Ja tyle robie miesięcznie dojeżdzając raz w tygodniu do biura naszą wspaniałą DK8 i widze co się dzieje przez te różne udogodnienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 17:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 2271
Lokalizacja: Słupsk/Ustka
Moje BMW: E39 530d M-pakiet
Kod silnika: M57D30
CiOoS napisał(a):
Wychodząc z założenia że wszystko jest niebiezpieczne i wogóle jak przekroczę prędkość to się mogą stać takie straszne rzeczy nie wsiadałbym za kółko,ogólnie nie spożywał alkoholu ( co będzie jak..... ) i tak dalej,siedziałbym w domu i klepał różaniec.Ja nie bronię niko mu jeździć wolniej.Ale nie sądzisz że to już przegięcie?
Powiedz po jaką cholerę produkuje się auta o mocach 200 i więcej koni jeśli testy robi się do maks 100 km/ h a auta te potrafią jechać 2 - 2.5 czy prawie 3 razy tyle?
Napisałem to wcześniej - chcecie być tak czyści i świeci jak papież - nikt wam nie broni.Ale zakażmy sprzedaży i produkcji aut z silnikami więcej niż 1.6.Po co większa moc skoro więcej i tak się jeździć nie da.Po co 2.5 czy 3.0 litry skoro jeżdże i tak setką.Marnotrastwo Energi,Paliwa i Środowiska.
A potem ktoś wrzuca fotki Beemki z silnikiem powiedzmy 1.6 a wszyscy jak naćpani klepią "więcej mocy,Wiecej Mocy" - ja się pytam po kiego grzyba jak do zwykłego i niespiesznego poruszania się wystarczy 1.6 a skoro powiniśmy jeździć tak zgodnie z przepisami to czemu ma służyc ta moc i pojemność? Powiększeniu pisiora?Czy dla samej satysfkacji że jak się otwiera maskę to ktoś się spuszcza łoooooo 200 koni.Ile to leci? Nie wiem jeżdże 80 km/h........


Na pewno nie po to, aby z takimi predkościami poruszac sie po naszych drogach.
Generalnie sa to auta na niemieckie autostrady i na autostrady o małych ograniczeniach predkosci. Po to abys mial zapas mocy pod pedalem gazu w sytuacji awaryjnej - jesli np. zle ocenisz sytuacje podczas wyprzedzania i auto jadace z naprzeciwka okaze sie blizej niz myslałes. Po to aby manewr wyprzedzania trwał mozliwie krotko. Po to, bo auto moze dawac takze duzo frajdy z jazdy na torze a nie po to aby popylac 240 po drogach do tego nieprzystosowanych

Nikt tu nie jest swiety i nie chce taki byc, ale sa normy (takze bezpieczenstwa) ustalone przez wiekszosc i mniejszosc musi sie do nich stosowac - takie sa prawa demokracji, rzadu wybieranego przez wiekszosc, aby reprezentowal calosc, a jak sie nie podoba to mozna zawsze sie wyalienowac, wyjechac stad, wyniesc sie do miejsca i spolecznosci, ktora ma inne normy.

_________________
73!! 51!!
mobile: President Johnny II ASC + Sirio AS 100

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 17:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 2271
Lokalizacja: Słupsk/Ustka
Moje BMW: E39 530d M-pakiet
Kod silnika: M57D30
TomekB,
a ja robie 45 tys rocznie, to duzo, czy mało??? - mam takie samo zdanie jak kyo generalnie.
Dobrze to ująłeś "traskach" - tak u nas są TRASKI
Tak bo problem lezy w kiepskich drogach, rozwiazaniach komunikacyjnych, i w wiekszosci kierowcach - a raczej ludzi, ktorzy potrfia jechac samochodem, bez wyobrazni i umiejetnosci myslenia, przewidywania i radzenia sobie w trudnych sytuacjach, -- ale zyjemy w takim a nie innym kraju i narazie trzeba sie dostosowac poki sie to nie zmieni.

_________________
73!! 51!!
mobile: President Johnny II ASC + Sirio AS 100

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 17:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
Na pewno nie po to, aby z takimi predkościami poruszac sie po naszych drogach.
Generalnie sa to auta na niemieckie autostrady i na autostrady o małych ograniczeniach predkosci.


Ahaaaa ok Stary :D Panowie Beemki z silnikami 2.5 => zwyż nie są na Polskie drogi.

Ps. Czekam na kolejny kometarz w Galerii => "Fajne auto choć silnik mógłbyć większy".I kolejny post w killach. ;)

Cytuj:
Nikt tu nie jest swiety i nie chce taki byc, ale sa normy (takze bezpieczenstwa) ustalone przez wiekszosc i mniejszosc musi sie do nich stosowac - takie sa prawa demokracji, rzadu wybieranego przez wiekszosc, aby reprezentowal calosc, a jak sie nie podoba to mozna zawsze sie wyalienowac,


Ok to ja jestem wyalienowany. :]
Rozumiem że jak ktoś powie że seks skutkuje ciążą to go nie będziesz uprawiać bo to niebezpieczne? ;)
Pozdro

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 17:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 2271
Lokalizacja: Słupsk/Ustka
Moje BMW: E39 530d M-pakiet
Kod silnika: M57D30
CiOoS,
widzisz: nie zrozumiesz po co, bo nie kazdy jest takim swietnym kierowca jak Ty - wez to pod uwage, aby ogoł był bezpieczny to trzeba wypracowac jakis konsensus, rozumiesz, do ktorego musza stosowac sie wszyscy - u nas biarac pod uwage wszystkie okolicznosci jest tak, a nie inaczej.

CiOoS napisał(a):
Rozumiem że jak ktoś powie że seks skutkuje ciążą to go nie
będziesz uprawiać bo to niebezpieczne?


generalnie nie ma to zwiazku z tematem

_________________
73!! 51!!
mobile: President Johnny II ASC + Sirio AS 100

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 17:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
EniGmatiC napisał(a):
TomekB,
a ja robie 45 tys rocznie, to duzo, czy mało??? - mam takie samo zdanie jak kyo generalnie.
Dobrze to ująłeś "traskach" - tak u nas są TRASKI
Tak bo problem lezy w kiepskich drogach, rozwiazaniach komunikacyjnych, i w wiekszosci kierowcach - a raczej ludzi, ktorzy potrfia jechac samochodem, bez wyobrazni i umiejetnosci myslenia, przewidywania i radzenia sobie w trudnych sytuacjach, -- ale zyjemy w takim a nie innym kraju i narazie trzeba sie dostosowac poki sie to nie zmieni.


Czyli jeździsz tyle co na znaku czy jednak szybciej?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 17:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
CiOoS,
widzisz: nie zrozumiesz po co, bo nie kazdy jest takim swietnym kierowca jak Ty


Ta pewnie gdzieś tak napisałem? Proszę nie pisz takich rzeczy :D Czy wnioskujesz to moich postach?

Cytuj:
Na pewno nie po to, aby z takimi predkościami poruszac sie po naszych drogach.
Generalnie sa to auta na niemieckie autostrady i na autostrady o małych ograniczeniach predkosci.


Piszesz to na forum o Beemkach które słyną z "rzędowych szóstek" o sporych mocach, a także na forum na którym co druga wypowiedź ( związane powyższym) dotyczy za małej/w sam razy mocy silnika ( 2.0 => lepsze 2.5 => a wogóle lepsze 2.8 bo pali tyle samo a więcej mocy i elestyczny.)
Więc:


Cytuj:
generalnie nie ma to zwiazku z tematem


No własnie dla mnie to wierutna bzdura.

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 17:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 2271
Lokalizacja: Słupsk/Ustka
Moje BMW: E39 530d M-pakiet
Kod silnika: M57D30
jezdze szybciej, po miescie do 60 lub jak znaki wskazuja (nie wiecej niz 10 ponad ograniczenie) w zabudowanym na przelotach - przekraczam jakies 10-15 km, na trasie jade 110- 120km/h licznikowe.

_________________
73!! 51!!
mobile: President Johnny II ASC + Sirio AS 100

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 17:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 2271
Lokalizacja: Słupsk/Ustka
Moje BMW: E39 530d M-pakiet
Kod silnika: M57D30
CiOoS,
probuje jakos trafic do Ciebie - sytuacja na drodze zalezy od nas wszystkich, nie tylko od nas samych i naszych umiejetnosci.... stad tez miedzy innymi ograniczenia takie a nie inne. one pozwola ci przezyc w razie czego .....

_________________
73!! 51!!
mobile: President Johnny II ASC + Sirio AS 100

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL