BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 07:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Wymiana silnika. Proszę o opinie i pomoc
PostNapisane: 12 września 2008, 07:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: WoÂłomin
Witajcie.

Przyszedł taki moment, że muszę wymienić silnik w swoim e36 320i. I teraz pytanie do Was.

Co mam zrobić?

1. kupić taki sam silnik i zrobić podmiankę

2. kupić 2.5 wraz z potrzebnym osprzętem i dzięki temu od razu miałbym więcej mocy.

Pieniążki mam na drugą opcję ale zastanawiam się.

Co dokładnie musiałbym mieć do tego silnika (2,5) żeby wszystko chodziło jak trzeba? (chodzi mi o osprzęt)

Dziękuję za pomoc z góry

_________________
________________________________________
ZwyciĂŞzcy nie oszukujÂą, a oszukaĂący nie zostajÂą zwyciĂŞzcami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 10:08 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
Było o tym poszukaj "SWAP".
Moim zdaniem włóż silnik taki jak był mniej problemów i komplikacji.
A jak chcesz więcej mocy to sprzedaj to auto i kup z mocniejszym motorem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 15:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: radom
kolego od 2.5 musisz przełożyś z kompem i wiąchą oraz musisz kupić motor ze sprzęgłem bo twoje nie będzie pasowało reszta jest taka sama PS. daj znać o rezultatach . a osobiście trochę mnie drażnią rady na forum typu << sprzedaj auto i kup mocniejsz>> czy prawdziwego pasjonata nie cieszy praca włożona w swoją piękność .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 15:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Ja sadze ze jeżeli ktoś siedzi w temacie to może sobie pozwolić na takie modyfikacje jak założenie mocniejszego motoru... a jeżeli nie masz odpowiedniej wprawy lub kogoś kto się by przynajmniej znal na tym dobrze to kup silnik taki jaki dala fabryka i ciesz się dalej urokiem swojej laleczki :hyhy: :hyhy: :hyhy:

I zawsze łatwiej jest sprzedać auto w stanie oryginalnym...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 17:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: WoÂłomin
dzięki chłopaki, ale mam sąsiada mechanika i wiem, że pomógłby mi bez problemu także tylko dlatego myśle o zmianie na mocniejszy bo sam się do tego bym nie zabrał.

to ja w takim razie szukam dobrego silniczka z osprzetem. jeśli nie znajdę 2,5 to dopiero wtedy wsadzę oryginalny.

jestem w trakcie odbudowywania swojej beci po długim zaniedbaniu więc nie będę jej żałował :)

_________________
________________________________________
ZwyciĂŞzcy nie oszukujÂą, a oszukaĂący nie zostajÂą zwyciĂŞzcami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 18:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: WoÂłomin
kolego boban2006 a co z przepływką, przepustnicą itp oraz wałem i mostem?

_________________
________________________________________
ZwyciĂŞzcy nie oszukujÂą, a oszukaĂący nie zostajÂą zwyciĂŞzcami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 18:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
a może 2.8??? :hyhy:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 19:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
no na 2.8 to już raczej trzeba by było na most i półosie zbierać :hyhy: :hyhy: bo raczej to już od 2.0 nie zapasi;P a nawet jakby to nie na długo:P o hamulcach nie wspominam :hyhy: :hyhy: ----- tak mi się zdaje mogę się mylić

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2008, 07:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: WoÂłomin
na 2.8 tez patrzylem ale jednak wyjdzie to już drogo wiec nie wiem czy nie lepiej byloby wtedy auto zmienic. ale teraz o tym nie mysle bo chce odbudowac swoje autko tak zebym mogl na nia spojrzec i smialo twierdzic ze jest to kolejne ladne e36.
po malu i zrobie z niej to cos :) oczywiście pelen oryginal bez zadnego agro itp..

_________________
________________________________________
ZwyciĂŞzcy nie oszukujÂą, a oszukaĂący nie zostajÂą zwyciĂŞzcami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2008, 23:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: radom
i jak Pawelmal1 wtargałeś to 2,5 bo ja tak i zrobiłem to razem z kompem i wiąchą i wcale niee zmieniałem ani wydechu ani wału ani nawet skrzyni oraz kolektor wydechowy mierzyłem 3 razy i wymiary ma te same a nie jak znalazłem błędne informacje że trzeba ale niestety końcówka wiąchy nie pasuje do reszty i teraz zostaje mi albo szukać shematu elektryki z m50b25 albo przekładać reszte wiąchy ale to sztrasznie dużo roboty, miał ktoś taki problem.Może ktoś pomóc?????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2008, 23:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: radom
dodam że miałem osprzęt Simensa a teraz wtargałem Boscha oba bez wanosa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL