BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 lipca 2025, 21:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] jak rozróżnić 1.6 od 1.8 (M40)
PostNapisane: 20 września 2008, 21:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 227
Lokalizacja: grudziadz
mam takie pytankojak rozroznic silnik 1.6 od 1.8 M40 bo wiem ze wygladaja identycznie.....


Ostatnio edytowano 20 września 2008, 21:30 przez luki3648508, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2008, 22:40 
mają różne sterowania i różne przepływki, więc można po numerze komputera dojść, albo po numerze przepływomierza


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 22:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: Starogard
Przylaczam sie do tego pytania gdyz zmieniam silnik a obecnie mam 1.8 i kupilem silnik niby 1,8 ale na kolektorze ma wybite 1.6 ale sprzedajacy zapewnial ze to 1,8 bo tak ma w paierach. Jest jakis sprosty sposo zeby to sprawdzic??

_________________
piotrx123


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2009, 23:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Wschowa
Pojemnosc musi byc wybita tak gdzie numer silnika, tylko niech ktos inny przyblizy jak to rozszyfrowac bo ja juz nie pamietam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 11:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: Hebron
A ja odnośnie M40 mam pytanko o zczytanie błędów:
w jaki sposób je zczytać bo kolega podłaczył się INPA ale w tym programie nie ma silnika M40, wogóle z niczym, nie udało mu się połączyć, E36 1.8i z 91r


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 22:48 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
A spróbuj Carsoftem.... może więcej odczyta, jak coś to pisz na PW. a co do różnicy.... korektor troszkę inaczej wygląda jest troszkę większy, ale pasuje od 1,8 do 1,6 więc jest możliwość że masz tylko korektor od 1,6 a reszta to 1,8

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 23:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: krk/FR
Po numerze na bloku najlepiej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 74 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL