BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 21:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] cykanie
PostNapisane: 28 października 2006, 07:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Tychy
Witam wiecie moze co to jest siedze w samochodzie i jak sie wsłucham to slysze wydaje mi sie gdzies pod kierownica takie cykliczne cyk cyk jakby cos sie przelaczalo, Nie jest to glosne bo do uslyszenia tego trzeba sie wsluchac i musi byc bardzo cicho o radiu nie mam mowy, ale zastanawia mnie takie regularane co 2 sek cyk cyk i to wszystkie odbiorniki mam wylaczone.[-(


Ostatnio edytowano 2 grudnia 2006, 22:16 przez prausik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2006, 07:31 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Elektrozaworki ogrzewania/nawiewu ?

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2006, 07:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Tychy
Znaczy ogrzewanie mam wogole wyłączone, mam sie tym martwic bo pierwszy raz sie z tym spotkalem. Znaczy wsiadlem do auto co prawda cala noc padalo i przejechalem jakies 3 km do pracy wylaczylem radio i itp. i nagle slysze takie cyk cyk po chwili nowu cyk cyk zawsze dwa razy (cyk cyk). wlaczam wylaczam wylaczam wszystko a tu dalej cyk cyk. Nie wiem jak np jak sie rozgrzeje do konca bo w sumie w aucie bylo zimno no i wilgotno bo stala na dworze i tak jak wspomnialem padalo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2006, 07:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Tychy
Jak mozesz Frank to powiedz jak je wymienic gdzie one wogole sa czy wogoloe je wymieniac i mniej iwecej ile mnie beda kosztowaly, dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2006, 08:31 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Elektrozaworki są za kratkami nawiewów ale jesli są sprawne ( tzn ustawiasz zimne pow- leci zimne, włączasz ogrz- leci ciepłe) to sie nie przejmuj...
Cykac moze tez jakiś przekaznik ale ciezko tak stwierdzic przez forum co i gdzie cyka :D

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2006, 09:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Tychy
Dzieki Frank za pomoc zobacze co i jak i jak bede cos wiedzial to dam znac. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2006, 13:23 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
kurcze nie wiem czy to te elektrozawory czy nie cos innego,u mnie dzieje sie podobnie tylko to cykanie czuje az na pedalach gazu,hamulca,mozliwe ze to silnik krokowy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2006, 14:59 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
LEgo- raczej nie...usterki silniczka krokowego objawiają się najczesciej falowaniem i zaburzeniami utrzymywania obrotów biegu jałowego.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2006, 15:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 840
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo
Moje BMW: E39 528i
Kod silnika: M52B28
U mnie też coś takiego jest i to słychać w eletrozawoże, który się znajdeuje pod maska po lewej stronie koło przedniej szyby. I to pojawia mi się jak układ chłodzenia nie jest odpowietrzony do końca. odpowietrzyłem i przestało cykać.

_________________
zobacz moje E39
viewtopic.php?f=6&t=80279&p=885097#p885097
zobacz moje byłe E39
viewtopic.php?t=16284
zobacz moje byłe BMW E34:
viewtopic.php?t=1557
viewtopic.php?t=8082


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2007, 19:34 
ja też tak miałem na wyłączonym silniku coś mi cykało po tygodniu auto odmówiło posłuszeństwa mała ciekawostka, ruszając z rana na 2 i 3 biegu auto tak jakby szarpało dopiero na wyzszych biegach pracowało normalnie, czasami gasło podjeżdżając na światła cały czas walcze i nic, naciskając pedał gazu 5 razy przy włączonym zapłonie wyskoczył mi błąd 24 e 34 525 tds 91 z góry dziekuje


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL