BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 16:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Rozruch silnika
PostNapisane: 25 września 2008, 05:33 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
Witam! Wczoraj polatalem troszki kumpla "Kivikiem" i podczas odpalania niezdazylem do konca przekrecic kluczyka a silnik juz chodzil ja u siebie w bmw musze troszke potrzymac go na zozruszniku tzn ze 3-4s zalezy. Czy to normalne w BMW????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2008, 06:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 8214
Lokalizacja: Wiocha Choroń k. Częstochowy :)
Moje BMW: ....................
Kod silnika: ....................
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... lit=wodzu6
Cytuj:
potrzymac go na zozruszniku tzn ze 3-4s zalezy.

Nie to nie jest normalne

_________________
"Ludzi na drogach nie zabijają szybkie samochody tylko słabi kierowcy" /K. Hołowczyc/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2008, 08:16 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
niepocieszyles mnie :zly: teraz tak jak go potrzymam ze 2 s i pusze kluczyk to potem pali od razu czyli jakby paliwo pompa musiala pompowac. Jest tam jakis zawor czy cos co jest odpowiedzialne za to zeby paliwo nie sciekalo???? Jak gadam glupoty to sory ale ucze sie pomalu mechaniki. Co moze byc przyczyna takiego zachowania?? Prosze o wmiare szybko odpbo dzis jest ladna pogoda to bym tam luknol.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2008, 10:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 8214
Lokalizacja: Wiocha Choroń k. Częstochowy :)
Moje BMW: ....................
Kod silnika: ....................
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... lit=wodzu6
Dokładnie nie wiem co odpowiada za to, że paliwo cofa się do baku. Może to być uszkodzona pompka paliwa, która nie trzyma ciśnienia i paliwo cofa się do baku, a może to być np. jakaś nieszczelność na układzie paliwowym (wężach), która powoduje zasysanie powietrza a w konsekwencji cofanie się paliwa. Jenak ja bym szukał przyczyny w pompie paliwa

_________________
"Ludzi na drogach nie zabijają szybkie samochody tylko słabi kierowcy" /K. Hołowczyc/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2008, 04:58 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
a wiec tak nieszczelnosc to raczej odpada bo nieczuje paliwa podczas jazdy i jak odjezdzam skas to zawsze lukam czy nie zostwilem zadnych sladow po sobie... a pompa paliwa jest strasznie droga zeby wymieniaci sprawdzac czy ona byla przyczyna...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2008, 07:02 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Nom trochę nienormalne te 4 sekundy... U mnie zapala po max 1 sekundzie w porywach do 1.5. (praktycznie od razu po przekręceniu stacyjki...


Ostatnio edytowano 26 września 2008, 07:04 przez COUPE, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2008, 07:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 8214
Lokalizacja: Wiocha Choroń k. Częstochowy :)
Moje BMW: ....................
Kod silnika: ....................
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... lit=wodzu6
COUPE napisał(a):
Nom trochę nienormalne te 4 sekundy... U mnie zapala po max 1 sekundzie w porywach do 1.5. (praktycznie od razy po przekręceniu stacyjki...

Mam to samo :hyhy:

_________________
"Ludzi na drogach nie zabijają szybkie samochody tylko słabi kierowcy" /K. Hołowczyc/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2008, 07:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
heh bo to niezawodny IS :hyhy:


A tak na marginesie to dawno Świece zmieniałeś Michał ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2008, 07:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 99
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Ewentualnie może pomóc zamontowanie zaworka zwrotnego w układzie... Między filtrem a pompą montujesz... Jeśli się myle poprawcie :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2008, 08:31 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
Nie zmienialem mam auto jakies niecale 4 miechy na poczatku sugerowalem sie ksiazka serwisowa ale z kazda usterka widze ze ta kasiazka jest troszke zwalowana albo przez te 14 miesiecy kiedy nie byla serwisowana ktos ladnie szalal tym autem naszczescie jak narazie nic w silniku sie niedzieje. myslicie ze to moze byc przyczyna???? Ale z tego co ogladalem to przewody i swiece ladnie wygladaja jakby byly niedawno zneiniane. Co ile sie je powinno wynieniac?????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2008, 14:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 174
Lokalizacja: RzeszĂłw
michal1986 napisał(a):
Ale z tego co ogladalem to przewody i swiece ladnie wygladaja jakby byly niedawno zneiniane. Co ile sie je powinno wynieniac?????


Zależy czy jeździsz na benzynie czy na gazie, zagazowane muszą częściej wymieniać.

Świece co 30 - 40 tys
Przewody w zależności od ich stanu

_________________
http://www.ziomal.itl.pl
http://bmw.resmoto.com


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL